Przetargi.pl
dostawa fotometru oraz sukcesywnie przez okres 3 lat - testów kuwetowych do analizy ścieków

Miejskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-470 Kostrzyn nad Odrą, ul. Kopernika 4A
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7279600 , fax. 095 7279601
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o.
    ul. Kopernika 4A 4A
    66-470 Kostrzyn nad Odrą, woj. lubuskie
    tel. 095 7279600, fax. 095 7279601
    REGON: 21002292100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.kostrzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa fotometru oraz sukcesywnie przez okres 3 lat - testów kuwetowych do analizy ścieków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dostawa fotometru spełniającego następujące wymagania: a. zakres fal - od 300 nm do 900 nm, b. dokładność długości fali: +/- 1 nm, c. kalibracja automatyczna, d. obrotowy czytnik kodów kreskowych z programem eliminacji błędów, e. transfer danych przez złącze USB, f. ekran dotykowy, g. menu w języku polskim, h. możliwość zastosowania różnej wielkości kuwet. 2.Sukcesywna dostawa w okresie 3 /trzech/ lat testów kuwetowych w ilościach szacunkowych przedstawionych w tabeli: Lp. Parametr Zakres pomiarowy Ilość na 3 lata /szt/ 1 N ogólny 5-40 mg/l 288 2 N ogólny 20-100 mg/l 1476 3 P ogólny 0,5-5,0 mg/l 1440 4 P ogólny 0,05-1,5 mg/l 288 5 ChZT 1000-10 000 mgO2/l 1800 6 ChZT 15-150 mgO2/l 432 7 ChZT 5 000-60 000 mg/l 180 8 BZT5 0,5-12,0 mgO2/l 288 9 BZT5 4-1 650 mgO2/l 1440 10 N-NH4 2-47 mgN-NH4/l 1152 11 N-NH4 0,015-2,0 mgN-NH4/l 288 12 N-NH4 47-130 mgN-NH4/l 288 3.Odbiór i utylizacja zużytych testów. Pozostałe warunki zamówienia: 4.Oferta musi obejmować dostawę sprzętu fabrycznie nowego, rok produkcji 2009. 5.Wykonawca w ofercie poda warunki gwarancji na fotometr /min 36 m-cy/ oraz okres ważności testów. 6.Cena za testy kuwetowe będzie stała w okresie zawarcia umowy. 7.Zamawiający stosuje metodę fotometryczną analizy ścieków, używając laboratoryjnych testów kuwetowych. Analizy z wykorzystaniem oznaczeń kuwetowych powinny mieć jak najmniejszą lub brak styczności z odczynnikami. 8.Zamawiający pracuje na termoreaktorze 2-blokowym z niezależną temperaturą (21 x 13 mm, 4 x 20 mm), któremu odpowiadają kuwety o średnicach: 13mm i 20mm. 9.Wykonawca zaoferuje testy kuwetowe o średnicach pasujących do posiadanego termoreaktora. 10.Pomiar BZT oznaczany jest za pomocą testów kuwetowych z wcześniejszym przygotowaniem wody do rozcieńczeń. Wykonawca może zaproponować w ofercie inną metodę analizy tego pomiaru. W takim przypadku należy do oferty dołączyć opis tej metody wraz z ewentualnymi dodatkowymi informacjami o sposobie jej wykonywania i kosztami. 11.W przypadku zaoferowania innej metody analizy ścieków BZT5 niż stosowana przez zamawiającego, wykonawca ma obowiązek przeszkolić wskazany personel zamawiającego w zakresie tej metody. 12.Zamawiający pracuje na fotometrze LASA 100, zakupionym w 2001 r. Wykonawca poda w ofercie możliwość przyjęcia w rozliczeniu tego fotometru. 13.Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia działania oferowanego fotometru i testów przed zawarciem umowy, w tym celu zostanie przeszkolonych dwóch jego pracowników przez wykonawcę. 14.Dostawy testów będą odbywać się sukcesywnie według potrzeb zamawiającego, poprzez zamówienie przesłane faksem. Termin dostawy nie może przekraczać 48 godzin od momentu otrzymania zamówienia. 15.Zamawiający wymaga usuwania usterek fotometru w terminie nie przekraczającym 24 godzin od momentu telefonicznego zgłoszenia usterki. Jeśli termin naprawy będzie przekraczał ten czas, wykonawca ma obowiązek bezpłatnie dostarczyć sprzęt zamienny o parametrach spełniających warunki pkt. 1. 16.Koszty dostaw fotometru oraz testów ponosi wykonawca. 17.Zamawiający przewiduje zmianę ilości zamawianych testów, przy czym rozliczenie będzie dokonywane po cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie. 18.Termin płatności - do 14 dni od daty otrzymania faktury. 19.Wykonawca załączy do oferty dane techniczne oferowanego fotometru. 20.Ilości testów podane w tabeli przedstawiają wartości szacunkowe i w trakcie trwania umowy mogą ulec zmianie. 21.Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny i wyboru żadnej z ofert. 22.Zamawiający zastrzega sobie możliwość kierowania zapytań i żądania wyjaśnień do złożonych ofert oraz negocjowania cen i warunków realizacji zamówienia. 23.Ceny należy podać w PLN.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1). Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność zgodną z niniejszym zamówieniem. 2). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Stwierdzenie spełnienia w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przez zamawiającego (zał. nr 3).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zapytanie ofertowe jest dostępne na stronie www.mzk.kostrzyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach