Sąd Okręgowy w Ostrołęce I Wydział Cywilny ogłasza przetarg
- Adres: 07-410 Ostrołęka, ul. Gomulickiego 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 7650137, 7650134 , fax. 029 7650187
- Data zamieszczenia: 2011-06-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Ostrołęce I Wydział Cywilny
ul. Gomulickiego 5 5
07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
tel. 029 7650137, 7650134, fax. 029 7650187
REGON: 00057064800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroleka.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA FOTELI I KRZESEŁ BIUROWYCH DO SĄDU OKRĘGOWEGO W OSTROŁĘCE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa foteli i krzeseł biurowych do Sądu Okręgowego w Ostrołęce: Kod CPV: 39113000-7 1) Fotel gabinetowy typu MANAGER EXTRA - 13 szt. 2) Fotel biurowy obrotowy typu GEM R21 steel 05 chrome - 36 szt. 3) Krzesło konferencyjne typu MALVA - 25 szt. 4) Krzesło konferencyjne BINGO WOOD Alu - 3 szt. 5) Krzesło konferencyjne typu LOCO II - 6 szt. 6) Fotel typu CLUB - 2 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - minimalnych wymagań technicznych i pozostałych wymagań opisany jest w części B - Opis przedmiotu zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391130007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1300
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostroleka.so.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa, montaż i ustawienie mebli, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety, AEZ/S-110/2014
Dodano: 2014-06-16 - Dostawa krzeseł konferencyjnych, mebli oraz tablic magnetycznych
Dodano: 2012-06-01 - DOSTAWA I MONTAŻ SIEDZISK KORYTARZOWYCH
Dodano: 2011-11-24 - Dostawa mebli biurowych dla Wydziału Nauk Ekonomicznych
Dodano: 2011-10-04 - Dostawa foteli gabinetowych, sof i krzeseł pracowniczych dla Urzędu Skarbowego w Ciechanowie
Dodano: 2010-10-15 - dostawę i montaż mebli do pomieszczeń Wydziału Zarządzania Akademii Podlaskiej w Siedlcach
Dodano: 2010-05-14 - Dostawa krzeseł konferencyjnych i obrotowych
Dodano: 2009-03-20