Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 53-439 Wrocław, ul. Grabiszyńska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3349520, 410
- Data zamieszczenia: 2020-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
ul. Grabiszyńska 105
53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3349520, 410
REGON: 29429500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dcchp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot leczniczy niebędący przedsiębiorcą
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa foteli do chemioterapii wraz z ich rozładowaniem, przeszkoleniem w zakresie obsługi, transportem Wykonawcy lub na jego koszt. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa foteli do chemioterapii wraz z ich rozładowaniem, przeszkoleniem w zakresie obsługi, transportem Wykonawcy lub na jego koszt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał.nr 2 do oferty ,,Parametry techniczne’’. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VIII a. NIEZBĘDNE DOKUMENTY, KTÓRE MUSI ZŁOŻYĆ WYKONAWCA. 1. Oferta (zał. nr 1 do SIWZ), wraz z formularzem cenowym (zał. nr 1 do oferty) i formularzem parametrów technicznych (zał. nr 2 do oferty). 2. Oświadczenie Wykonawcy o braku przesłanek wykluczenia (zał. nr 3 do SIWZ ). 3. Oświadczenie Wykonawcy dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 4 do SIWZ). 4. Pełnomocnictwo (jeśli jest wymagane). Uwaga! Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w zależności od dokonywanej czynności prawnej, w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu KRS, CEIDG-składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzający że - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: -zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 7. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów sporządzone przez Wykonawcę oświadczenie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 i 4 do SIWZ. 8. Zamawiający wezwie Wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona do przedłożenia dokumentów niżej wymienionych: • Dokładny opis danych technicznych oferowanego asortymentu, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego zgodnie z powyższym opisem w formie katalogu, lub opisu technicznego albo innego dokumentu w języku polskim (lub obcym z tłumaczeniem danego dokumentu na język polski) z zaznaczeniem, który parametr w wymienionych dokumentach odpowiada parametrowi wymaganemu przez Zamawiającego ze wskazaniem strony w dokumencie na której znajdują się powyższe informacje – w przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymogów Zamawiającego. Brak potwierdzenia parametrów wymaganych zostanie uznany za niespełnienie przez oferowany sprzęt tychże parametrów i spowoduje odrzucenie oferty, chyba ze zachodzić będą przesłanki określone w art. 26 ust. 3 ustawy. • Zgłoszenie wyrobu medycznego jeżeli klasa wyrobu na to wskazuje do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu medycznego do używania (ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. Dz. U. nr 107 poz.679 ze zm)- na żądanie Zamawiającego. • Instrukcja obsługi urządzenia w języku polskim. • Certyfikat CE na zaoferowane urządzenie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa aparatury i sprzętu medycznego niezbędnego do realizacji świadczeń z zakresu rehabilitacji rolników ubezpieczonych w KRUS dla CRR KRUS „GRANIT” w Szklarskiej Porębie
Dodano: 2024-07-12 - Dostawa 5 szt. aparatów "Sztuczna nerka" wyposażonych w 2 pompy krwi z opcją ABPM dla Stacji Dializ
Dodano: 2024-06-12 - Dostawa specjalistycznego sprzętu medycznego dla PCCE – ponowienie (3)
Dodano: 2024-05-31 - Dostawa 5 szt. aparatów "Sztuczna nerka" wyposażonych w 2 pompy krwi z opcją ABPM dla Stacji Dializ
Dodano: 2024-04-08 - Dostawa sprzętu medycznego dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii, ul. Grabiszyńska 105 i ul. Hirszfelda 12 we Wrocławiu z podziałem na 6 pakietów.
Dodano: 2024-04-05 - Dostawa sprzętu medycznego: TROMBOELASTOMETR z wyposażeniem oraz podłączeniem do systemu informatycznego - 1 kpl wraz z dostawą odczynników i kontroli w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy
Dodano: 2024-04-04 - Przetarg krajowy na dostawę sprzętu do stymulacji serca wraz z dzierżawą programatora urządzeń dla potrzeb pracowni elektrofizjologii podmiotu leczniczego „Zespół Opieki Zdrowotnej” w Kłodzku
Dodano: 2024-03-14 - Dostawa łóżka porodowego
Dodano: 2024-02-13 - Dostawa sprzętu specjalistycznego dla Kliniki Okulistyki – ponowienie
Dodano: 2024-01-12 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego wraz z wyposażeniem opisanym w specyfikacji dla Szpitala Powiatowego im. A. Wolańczyka Sp. z o.o.
Dodano: 2024-01-09