Przetargi.pl
Dostawa foteli biurowych

Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 01-045 Warszawa, Kolska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 223 808 200 , fax. 22 3808201,3808391
  • Data zamieszczenia: 2019-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa Państwowy Instytut Badawczy
    Kolska 12
    01-045 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 223 808 200, fax. 22 3808201,3808391
    REGON: 10464542000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.nask.pl/bip/zamowienia-publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa foteli biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do biura NASK PIB we wskazanej lokalizacji tj. w Warszawie: ul. Stawki 40 (3, 4 piętro), 01-040 Warszawa lub ul. Kolska 12, 01-045 Warszawa, foteli biurowych w łącznej liczbie 200 sztuk. 2. Dostawa foteli w terminie wskazanym w Ofercie Wykonawcy jest podzielona na 3 partie w następujący sposób: a) Zamówienie (partia) nr 1: 70 (słownie: siedemdziesiąt) foteli dostarczone na adres: ul. Stawki 40 (3, 4 piętro), 01-040 Warszawa; b) Zamówienie (partia) nr 2: 100 (słownie: sto) foteli dostarczone na adres: ul. Stawki 40 (3, 4 piętro), 01-040 Warszawa; c) Zamówienie (partia) nr 3: 30 (słownie: trzydzieści) foteli dostarczone na adres: ul. Kolska 12, 01-045 Warszawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39120000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Ofertę stanowi wypełniony i podpisany Formularz „Oferta” sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Tomu I SIWZ - IDW wraz z: 1) Formularzem cenowym sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Tomu I SIWZ-IDW. 2 Wraz z ofertą powinny być złożone: a) Oświadczenie wymagane postanowieniami Rozdziału VII pkt 1 Tomu I SIWZ - IDW - sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Tomu I SIWZ- IDW. b) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (propozycję treści oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp zawarto w Załączniku nr 4 do Tomu I SIWZ – IDW). c)Pełnomocnictwo upoważniające do podpisania oferty, chyba, że upoważnienie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. e) W przypadku zastrzeżenia części oferty jako tajemnica przedsiębiorstwa na podstawie art. 8 ust 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien załączyć do oferty stosowne wyjaśnienia mające wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach