Przetargi.pl
Dostawa fortepianu wraz z akcesoriami muzycznymi dla Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. K. Wiłkomirskiego w Elblągu Dofinansowano ze środków Ministra Kultury I Dziedzictwa Narodowego Program Rozwój Infrastruktury Kultury - 2016, Infrastruktura Szkolnictwa Artystycznego

Zespół Państwowych Szkół Muzycznych w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Romualda Traugutta 91
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (055) 611 40 40 , fax. (055) 611 41 41
  • Data zamieszczenia: 2016-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Państwowych Szkół Muzycznych w Elblągu
    ul. Romualda Traugutta 91 91
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (055) 611 40 40, fax. (055) 611 41 41
    REGON: 00027727900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elmuzyka.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fortepianu wraz z akcesoriami muzycznymi dla Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. K. Wiłkomirskiego w Elblągu Dofinansowano ze środków Ministra Kultury I Dziedzictwa Narodowego Program Rozwój Infrastruktury Kultury - 2016, Infrastruktura Szkolnictwa Artystycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fortepianu wraz z akcesoriami na potrzeby Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. K. Wiłkomirskiego w Elblągu dofinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Program- Rozwój Infrastruktury Kultury -2016 , Infrastruktura Szkolnictwa Artystycznego Przedmiot główny: CPV: 37.31 10 00- 1 - instrumenty klawiszowe Przedmiot dodatkowy : CPV: 37.32.16.00 - 0 - pokrowce na instrumenty muzyczne lub akcesoria CPV: 37.32.10.00 - 4 - akcesoria do instrumentów muzycznych Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego, nie używanego, nie będącego przedmiotem ekspozycji, profesjonalnego o najwyższych walorach jakościowych (w szczególności w zakresie materiału, wykonania) - fortepianu wraz z pokrowcem i ławą do fortepianu o regulacji hydraulicznej . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 2. Zakres zamówienia Zakres zamówienia obejmuje dostawę 1 fortepianu wraz z pokrowcem na fortepian i ławy do fortepianu o regulacji hydraulicznej . 3. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi także odpowiednie opakowanie i ubezpieczenie przedmiotu zamówienia w czasie dostawy do siedziby Zamawiającego , transport i dostawa do siedziby Zamawiającego oraz strojenie instrumentu po jego wniesieniu i ustawieniu we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. W cenie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny, w okresie gwarancji. 4. Zamawiający wymaga udzielenia następujących gwarancji od daty dostawy potwierdzonej w protokole odbioru na każdy sprzęt: a) minimum 60 miesięcy gwarancji na fortepian b) minimum 24 miesiące gwarancji na pokrowiec i ławę do fortepianu o regulacji hydraulicznej 5. Wykonawca w okresie gwarancji zobowiązany jest zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny . Zagwarantowanie czasu reakcji serwisu (oczekiwanie na serwis) maksimum 48 godzin od momentu zgłoszenia i zapewnienia zastępczego fortepianu (nie gorszego od tego, który został zareklamowany) na okres trwania naprawy, jeżeli naprawa trwa dłużej niż 3 dni robocze. 6. Okres gwarancji nowego egzemplarza zaczyna swój bieg od daty dostarczenia go do użytkownika, co będzie potwierdzone protokołem odbioru. 7. W okresie gwarancyjnym, jeżeli nie ma możliwości naprawy przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt odbiera przedmiot zamówienia i dostarcza do serwisu lub Zamawiający, po uzgodnieniu z Wykonawcą, samodzielnie dostarcza przedmiot zamówienia do Wykonawcy lub do serwisu (w miejsce wskazane przez Wykonawcę) na koszt Wykonawcy. W okresie pogwarancyjnym, jeżeli nie ma możliwości naprawy przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego, Zamawiający na własny koszt dostarcza przedmiot zamówienia do Wykonawcy lub do serwisu (w miejsce wskazane przez Wykonawcę). 8. W okresie gwarancyjnym, po naprawie Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego. 9. Koszty transportu (związane z naprawą gwarancyjną przedmiotu zamówienia) oraz związane z tym ryzyko utraty lub zniszczenia przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeprowadził po roku przegląd i strojenie instrumentu na własny koszt (czas liczony od daty potwierdzonego protokołem przyjęcia przedmiotu zamówienia ) 11. Oferta powinna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia w tym : - ewentualne cło - koszty odpowiedniego opakowania i ubezpieczenia przedmiotu zamówienia w czasie dostawy do siedziby Zamawiającego - koszty transportu i dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego - strojenie instrumentu po jego wniesieniu i ustawieniu we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, - ewentualne koszty udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia , zagwarantowania czasu oczekiwania na przybycie lub reakcję serwisu oraz realizacji serwisu , dostarczenia instrumentu zastępczego, - koszty przeprowadzenia ( po roku ) przeglądu instrumentu. 12. Ewentualne upusty i rabaty proponowane przez Wykonawcę należy uwzględnić w cenie. 13. Za oferowany przedmiot zamówienia cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen. 14. Wykonawca zobowiązany jest uczestniczyć w czynnościach odbioru, usunąć stwierdzone wady. 15. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączone, lub też określone jest pochodzenie instrumentu lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ instrumentu i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem artystycznym, wykonawczym, funkcjonalnym, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia ( podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy PZP). W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. 16. Za równoważny, Zamawiający uzna taki oferowany przez Wykonawcę instrument , który pod względem artystycznym, funkcjonalnym, technicznym i użytkowym będzie równoważny do opisanego w przedmiocie zamówienia. Za równoważny pod względem: a. artystycznym, wykonawczym i funkcjonalnym - Zamawiający rozumie tak wykonany instrument, który umożliwi na etapie jego eksploatacji osiągnięcie zakładanych walorów artystycznych i dźwiękowych w trakcie wykonywania utworów muzycznych, takich jak przy użyciu fortepianu o parametrach referencyjnych, b. technicznym i użytkowym - Zamawiający rozumie tak wykonany instrument, który posiada równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie co zawarty w opisie przedmiotu zamówienia instrument o podanych parametrach referencyjnych . 17. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 18. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 19. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zamówień uzupełniających. 20. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy i warunkach ich dokonania. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy sprzęt przedstawiony w ofercie w momencie dostawy: - nie będzie dostępny na rynku, - będzie wycofany ze sprzedaży przez producenta, - producent wprowadzi nowszy model, pod warunkiem, że parametry techniczne sprzętu będą spełniały wymagania określone w SIWZ, a cena nie ulegnie zmianie, Przewiduje się dopuszczenie zmiany zaoferowanego w ofercie na nowszy lub lepszy model. 21. Zamawiający przewiduje możliwości unieważnienia postępowania o udzielenia zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną Zamawiającemu przyznane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 373110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: JAKOŚĆ INSTRUMENTU MUZYCZNEGO
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elmuzyka.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach