Przetargi.pl
DOSTAWA FORTEPIANU KONCERTOWEGO DLA CENTRUM KULTURY W IZABELINIE - SPRAWA ZP/D/15/RI/2009

Gmina Izabelin ogłasza przetarg

  • Adres: 05-080 Izabelin, ul. 3. Maja 42
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 722 89 30 , fax. 022 722-80-06
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Izabelin
    ul. 3. Maja 42 42
    05-080 Izabelin, woj. mazowieckie
    tel. 022 722 89 30, fax. 022 722-80-06
    REGON: 01327186100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izabelin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA FORTEPIANU KONCERTOWEGO DLA CENTRUM KULTURY W IZABELINIE - SPRAWA ZP/D/15/RI/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa transportem własnym do Centrum Kultury w Izabelinie fabrycznie nowego fortepianu koncertowego z dostosowanym do niego pokrowcem oraz taboretem z regulacją wysokości. Przedmiot zamówienia obejmuje również strojenie instrumentu po jego wniesieniu i ustawieniu we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w Centrum Kultury w Izabelinie. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego serwisu fabrycznego w okresie gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 373100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w kwocie 2 500 PLN, (słownie: dwa tysiące pięćset zł), które należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 PZP. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, zgodnie z art. 46 PZP. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 32 1020 1026 0000 1502 0023 6208 w Banku PKO B.P. II Oddział W-wa
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie podlegający wykluczeniu o ubieganie się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy a także wykonawcy: 1. którzy wykonali w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł z załączeniem dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie dostawy, 2. udzielą co najmniej 5 - letniej gwarancji na dostarczony instrument licząc od dnia odbioru końcowego. 3. wniosą najpóźniej w dniu podpisania umowy zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Ofertowy (Załącznik Nr 1) 2. dokumenty (kserokopie) potwierdzające wymagane parametry zamawianego instrumentu, 3. dowód wpłacenia/wniesienia wadium, 4. parafowany przez przedstawiciela wykonawcy projekt umowy jako akceptacja jego treści (Załącznik Nr 3). 5. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy (Załącznik Nr 2) 6. dokumenty potwierdzające, że Wykonawca wykonał w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł z załączeniem dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie dostawy (referencje, protokoły odbioru), 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8. Aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu podatków, opłat lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 9. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 10. w przypadku gdy wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik, oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa ( jeżeli dotyczy), 11. w przypadku podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum) oryginał pełnomocnictwa dla wykonawcy reprezentującego te podmioty zgodnie z treścią art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.izabelin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach