Zarząd Transportu Miejskiego ogłasza przetarg
- Adres: 00-099 Warszawa, ul. Senatorska 37
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8268211 w. 224 , fax. 022 8267006, 8272552
- Data zamieszczenia: 2009-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego
ul. Senatorska 37 37
00-099 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8268211 w. 224, fax. 022 8267006, 8272552
REGON: 01260578000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA FORMATEK - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem Zamówienia jest dostawa dla Zarządu Transportu Miejskiego: - 1000 sztuk formatek z poliwęglanu 507d (DW6) - 1000 sztuk formatek z poliwęglanu 683e (DW8) - 1000 sztuk formatek z poliwęglanu 1005f (DW12) - 1000 sztuk formatek z poliwęglanu 5 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 195200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu wymagane jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 9.000,00 PLN (dziewięć tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy, b)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna, ze wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu jeżeli wykonał w okresie ostatnich 3 lat przynajmniej jedną dostawę rzeczy z PCW lub/i poliwęglanu na łączną kwotę minimum 500.000,00 (pięćset tysięcy) złotych brutto oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawa/dostawy te zostały wykonane należycie, oraz złoży prawidłowo dokumenty wymienione w rozdziale IX SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: a)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści ze wzorem załącznika nr 2 do SIWZ), b)aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, c)aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d)aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, e)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (załącznik nr 3).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i montaż kasetonów informacyjnych zlokalizowanych w przejściach podziemnych na terenie m.st. Warszawy
Dodano: 2016-07-20 - dostawa worków na odpady
Dodano: 2016-07-18 - Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN, numer sprawy DAZ-2401_11_16
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa torebek do homogenizatora dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa płytek Petriego 90 mm dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa pipet Pasteura i miarowych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa worków na odpady
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa pojemników do utylizacji dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa i montaż band wraz z szybami ochronnymi dla sztucznego lodowiska w hali Torwar II w Warszawie przy ul. Łazienkowskiej 6a
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa mikropłytek dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
Dodano: 2016-05-05