Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus ogłasza przetarg
- Adres: 02-005 Warszawa, ul. Lindleya 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 5021001 , fax. 22 5022136
- Data zamieszczenia: 2014-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus
ul. Lindleya 4 4
02-005 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 5021001, fax. 22 5022136
REGON: 00028893000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzieciatkajezus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa filtrów antyleukocytarnych, zestawów do zbiórki stolca, zestawów do hemodializ, dializatorów, drenów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa filtrów antyleukocytarnych, zestawów do zbiórki stolca, zestawów do hemodializ, dializatorów, drenów - 6 pakietów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331416305
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 8.770,00 zł (słownie: osiem tysięcy siedemset siedemdziesiąt złotych). z podziałem na pakiety: Pakiet Nr 1 - 1.500,00 zł (tysiąc pięćset złotych) Pakiet Nr 2 - 600,00 zł (sześćset złotych) Pakiet Nr 3 - 170,00 zł (sto siedemdziesiąt złotych) Pakiet Nr 4 - 5.000,00 zł (pięć tysięcy złotych) Pakiet Nr 5 - 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych) Pakiet Nr 6 - 500,00 zł (pięćset złotych) 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)w pieniądzu; b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)w gwarancjach bankowych; d)w gwarancjach ubezpieczeniowych; e)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.) 4.Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy: PKO BP S.A. IX O/Warszawa nr: 12 1020 1097 0000 7102 0118 3417 z tytułem Przetarg nieograniczony 14/IJ/2014. 5.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą uznania rachunku Zamawiającego w terminie składania ofert, natomiast w pozostałych formach należy dołączyć oryginał do oferty. Do oferty proszę dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium, jeśli było wnoszone w pieniądzu. W przypadku innych form Zamawiający dopuszcza złożenie kserokopii trwale spiętej z ofertą oraz wymaga załączenia oryginału do oferty. Kserokopie muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem zgodnie z wymogami określonymi w rozdz. II ppkt 7 i 8 SIWZ. Wykonawca, który nie wniósł wadium w dopuszczalnej formie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 6.Dokument wadium wniesiony w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub poręczeniach powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą. 7.Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2, i 4 ustawy pzp. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzieciatkajezus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP I DOSTAWY ZESTAWÓW DO PLAZMAFEREZY WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATU
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa automatycznego układu do mikrofiltracji zawiesin ze stacją do odwróconej osmozy wraz z wyposażeniem dla Instytutu Technologii Materiałów Elektronicznych w Warszawie
Dodano: 2015-12-13 - Zamówienie na dostawę filtrów do usuwania leukocytów z KKcz (2374/08/2010/ZP).
Dodano: 2010-10-12