Przetargi.pl
dostawa filmów mammograficznych, filmów rtg oraz chemikaliów fotograficznych dla Pracowni Rentgenodiagnostyki A i B Instytutu CZMP - ZP/115/2009

Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna; Zamówienia Publiczne ogłasza przetarg

  • Adres: 93-338 Łódź, ul. Rzgowska 281/289
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2711188, 2711069 , fax. 042 2711187
  • Data zamieszczenia: 2010-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna; Zamówienia Publiczne
    ul. Rzgowska 281/289 281/289
    93-338 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 2711188, 2711069, fax. 042 2711187
    REGON: 47161012700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa filmów mammograficznych, filmów rtg oraz chemikaliów fotograficznych dla Pracowni Rentgenodiagnostyki A i B Instytutu CZMP - ZP/115/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    Pakiet 1: Filmy i odczynniki chemiczne do urządzeń firmy AGFA
    1. Film ogólnodiagnostyczny /ekran na zielone światło/ 18 x 24 - 8 000 szt.
    2. Film ogólnodiagnostyczny /ekran na zielone światło/ 24 x 30 - 10 000 szt.
    3. Film ogólnodiagnostyczny /ekran na zielone światło/ 30 x 40 - 2 400 szt.
    4. Film ogólnodiagnostyczny /ekran na zielone światło/ 35 x 35 - 3 600 szt.
    5. Film ogólnodiagnostyczny /ekran na zielone światło/ 35 x 43 - 3 200 szt.
    6. Utrwalacz (op. = 2 x 25 l.) - 100 op.
    7. Wywoływacz (op. = 2 x 20 l.) - 110 op.
    8. Film jednostronny mammograficzny 18 x 24 - 15 000 szt.
    9. Film jednostronny mammograficzny 24 x 30 - 3 000 szt.
    Pakiet 2: Filmy do drukarek Fuji
    1. Film DI-AT 35 x 43 / do drukarki Drypix 3000 firmy Fuji/ - 100 szt.
    2. Film DI-HL 35 x 43 / do drukarki Drypix 4000 firmy Fuji/ - 800 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323540009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
    1. spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych
    2. Wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP
    3. Wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP tj. wykażą, że w stosunku do nich nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli.
    Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy PZP.
    Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
    Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych poniżej.
    2. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie Art. 24 ust. 1.
    3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.
    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
    Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty o których mowa w punkcie 3 muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach