Przetargi.pl
Dostawa fartuchów, obłożeń, masek, ubrań chirurgicznych

Szpital Powiatowy ogłasza przetarg

  • Adres: 76-100 Sławno, ul. I-go Pułku Ułanów
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8103031, 8106302 , fax. 598 102 423
  • Data zamieszczenia: 2020-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy
    ul. I-go Pułku Ułanów 9
    76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 059 8103031, 8106302, fax. 598 102 423
    REGON: 33130866400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.szpital-slawno.pl/zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fartuchów, obłożeń, masek, ubrań chirurgicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fartuchów, obłożeń, masek, ubrań chirurgicznych. 2. Nazwa i kody dotyczące przedmiotu zamówienie określone we wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych /CPV/ 33199000-1, 39518200-8,33140000-3 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku nr 2 do SIWZ 4. Przedstawione ilości w Załączniku nr 2 ( formularz asortymentowo- cenowy) są ilościami szacunkowymi. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania umowy w pełnym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33199000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z zapisami SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z zapisami SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach