Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg
- Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Terebelska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 834 147 296 , fax. 834 147 297
- Data zamieszczenia: 2020-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
ul. Terebelska 57-65
21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
tel. 834 147 296, fax. 834 147 297
REGON: 67670800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fartuchów chirurgicznych jednorazowych, wyrobów z włókniny, ubrań chirurgicznych j. uż., masek chirurgicznych trójwarstwowych wiązanych na troki, ubrań jednorazowych dla pacjentów, włókniny sanitarnej, sterylnych wyrobów j. uż. z włókniny, prześcieradeł i koców ogrzewających jednorazowego użytku, wyrobów z folii, jednorazowych zestawów resuscytacyjnych w podziale na 11 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa fartuchów chirurgicznych jednorazowych, wyrobów z włókniny, ubrań chirurgicznych j. uż., masek chirurgicznych trójwarstwowych wiązanych na troki, ubrań jednorazowych dla pacjentów, włókniny sanitarnej, sterylnych wyrobów j. uż. z włókniny, prześcieradeł i koców ogrzewających jednorazowego użytku, wyrobów z folii, jednorazowych zestawów resuscytacyjnych w podziale na 11 części - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składając ofertę każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część 1 – 7000 PLN; Część 2 – 4000 PLN; Część 3 – 4000 PLN; Część 4 – 1200 PLN; Część 5 – 1500 PLN; Część 6 – 300 PLN; Część 7 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 8 – 300 PLN; Część 9 – 700 PLN; Część 10 – 400 PLN; Część 11 – 500 PLN.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. OŚWIADCZENIE WSTĘPNE WYKONAWCY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ Informacje zawarte we wstępnym oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VIII A ust. 1 siwz składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VIII A ust. 1 siwz, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). II. INNE DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. 2. Wypełnione formularze cenowe zgodnie z załącznikiem nr 2A do siwz. 3. Folder/katalog/ulotka wyrobów objętych przedmiotem zamówienia (zalecane przez zamawiającego). 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym). 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z Rozdz. IV ust. 19 SIWZ). 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna – dokument wadium (gwarancji lub poręczenia) – o ile dotyczy. UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dokumenty wskazane w rozdz. VIII C ust. 1-4 i 6 siwz wspólnie. Wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. III. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku, gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), zamawiający dopuszcza złożenie w/w oświadczenia wraz z ofertą. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, gdy od daty podpisania oświadczenia do dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp nastąpi jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy, tj. włączenie do grupy kapitałowej, wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznej aktualizacji złożonego w ofercie oświadczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dla każdego podmiotu z osobna oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdz. VIII D siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ SIATEK PRZEPUKLINOWYCH Z PODZIAŁEM NA 4 ZADANIA DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
Dodano: 2024-07-23 - Dostawa wyrobów medycznych
Dodano: 2024-06-06 - Sukcesywna dostawa materiałów szewnych i siatek przepuklinowych dla SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
Dodano: 2024-05-22 - Dostawa sprzętu do intubacji wraz z dzierżawą do video laryngoskopów
Dodano: 2024-05-10 - Dostawa wyrobów do stymulacji nerwów krzyżowych, zestawów do kaniulacji dużych naczyń (wyroby sterylne), ramp wysokociśnieniowych, zagłębników PUR z prowadnicą/portem (...) w podziale na 8 części.
Dodano: 2024-03-19 - Dostawy opatrunków, leków i kontrastów RM -2024
Dodano: 2024-02-22 - Dostawa materiałów jednorazowego użytku na potrzeby 1WSZKZP SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku - Przewody całodobowe do strzykawki automatycznej
Dodano: 2024-02-21 - Dostawa obłożeń chirurgicznych, serwet, czepków i fartuchów
Dodano: 2024-02-13 - Dostawa zestawów do cytaferez leczniczych i antykoagulantu ACD-A kompatybilnych z separatorami Spectra Optia.
Dodano: 2023-12-11 - Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
Dodano: 2023-10-10