Przetargi.pl
Dostawa farb typu Jotun dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni

Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-338 Gdynia, ul. Chrzanowskiego 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 620-69-11 w 219 , fax. (058) 620 67 43
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
    ul. Chrzanowskiego 10 10
    81-338 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. (058) 620-69-11 w 219, fax. (058) 620 67 43
    REGON: 00014500001111
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa farb typu Jotun dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa farb typu Jotun dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni, zgodnie z Zestawieniem materiałowym stanowiącym III część SIWZ oraz na zasadach określonych we wzorze umowy, stanowiącym część II SIWZ. Termin przydatności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 6 (sześć) miesięcy licząc od dnia dostawy. Miejsce dostawy: Magazyn Centralny Urzędu Morskiego w Gdyni, Nabrzeże Duńskie, 81-338 Gdynia, ul. Warsztatowa 5, Wymagane dokumenty przy dostawie: 1. Karty charakterystyki danego produktu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 448122007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), tj.: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o ile ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, 4) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Ocena spełniania przedstawionych powyższych warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone w ofercie dokumenty lub oświadczenia wg formuły: /spełnia - nie spełnia/. Z treści tych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać, że Wykonawca odpowiednie warunki udziału w postępowaniu spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zobowiązani są przedłożyć: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia oświadczenie jest złożone wspólnie. Oświadczenie składa, ustanowiony do reprezentowania tych Wykonawców w postępowaniu o udzielenie Zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie Zamówienia publicznego, pełnomocnik; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia należy dostarczyć odpowiedni dokument dla każdego z tych Wykonawców. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Zestawieniu materiałowym stanowiącym III część SIWZ Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: a) kartę techniczną danego produktu w przypadku zaoferowania produktu równoważnego, z której w sposób nie budzący wątpliwości wynika, że zaproponowany produkt spełnia warunek równoważności. Karty techniczne muszą być sporządzone w języku polskim. W przypadku, gdy karty techniczne zostały napisane w językach obcych należy dołączyć tłumaczenie na język polski poświadczone przez Wykonawcę. 4. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 1) zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 lit b) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) dokument, o których mowa w pkt 4 ppkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 ppkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgdy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną