Przetargi.pl
Dostawa farb, materiałów budowlanych

33 Baza Lotnictwa Transportowego ogłasza przetarg

  • Adres: 62-430 Powidz, Powidz-Osiedle
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 544 471; 261 544 261 , fax. 261 544 332; 261 544 111
  • Data zamieszczenia: 2019-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 33 Baza Lotnictwa Transportowego
    Powidz-Osiedle 6
    62-430 Powidz, woj. wielkopolskie
    tel. 261 544 471; 261 544 261, fax. 261 544 332; 261 544 111
    REGON: 31018885400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.33bltr.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa farb, materiałów budowlanych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych, farb, materiałów ściernych, produktów z tworzyw sztucznych, drobnych artykułów metalowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach cenowych (załączniki nr 2-9 do SIWZ). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących część przedmiotu zamówienia w ramach zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań, z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 8 zadań: Zadanie nr 1 - Dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury Ogólnej – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 2 - Dostawa farb dla Infrastruktury– szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 3 - Dostawa farb dla Kompanii Obsługi Lotnisk i Wojskowej Straży Pożarnej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 4 - Dostawa farb do oznakowania lotnisk - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 5 - Dostawa farb, materiałów ściernych dla Sekcji Zaopatrzenia Lotniczo – Technicznego – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 6 - Dostawa produktów z tworzyw sztucznych dla Sekcji Zaopatrzenia Lotniczo - Technicznego – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 7 - Dostawa farb i materiałów ściernych dla Służby Inżynieryjno – Saperskiej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 8 -Dostawa drobnych artykułów metalowych dla Sekcji Zaopatrzenia Lotniczo - Technicznego - - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ (formularz cenowy). 3. Oferowane produkty muszą spełniać minimalne parametry określone przez Zamawiającego w formularzu cenowym (załącznik nr 2 - 9 do SIWZ). 4. Wszystkie dostarczone materiały stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być fabrycznie nowe, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użycia w wymiarze określonym przez Wykonawcę w formularzu oferty oraz muszą spełniać wymagania odpowiadające normom jakościowym oraz bezpieczeństwa określonych dla tych produktów. 5. Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest podać dane pozwalające jednoznacznie zidentyfikować produkt (producenta, nazwę, kod lub symbol), który oferuje dla pozycji nr 5, 6, 8, 9, 10, 11, 22, 23, 40, 42, 49, 50, 54, 55, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 86, 87, 88, 106, 112 Formularza cenowego (załącznik nr 2 do SIWZ), dla pozycji nr 2–13, 15-18, 23-24, 27 Formularza cenowego (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz dla pozycji nr 1, 2 Formularza cenowego (załącznik nr 5 do SIWZ). Nie wypełnienie kolumny nr 3 załącznika nr 2, 3, 5 do SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy "lub równoważne". Wykonawca oferujący produkty równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez wypełnienie w kolumnie nr 3 oprócz nazwy producenta, kodu lub symbolu - parametrów oferowanych produktów. (dotyczy produktu w poz. nr 5 załącznika nr 2 do SIWZ, poz. nr 3, 10, 11, 16, 18, 23, 24, 27 załącznika nr 3 do SIWZ) Nie wypełnienie kolumny nr 3 w zakresie parametrów produktów równoważnych załącznika nr 2, 3 do SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 7. Warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w formularzu cenowym (załącznik nr 2-8 do SIWZ). b) Miejscem dostawy oraz odbioru jakościowo-ilościowego przedmiotu zamówienia są magazyny Odbiorcy: dla ZADANIA NR 1: Magazyn Infrastruktury w 33 BLTr Powidz (62-430), ul. Witkowska 8 oraz Magazyn Infrastruktury Lotniskowej w Jarocinie (63-200) ul. Wojska Polskiego 71 (wykaz z podziałem na poszczególnych odbiorców przedstawiono w załączniku nr 2 pod formularzem cenowym) dla ZADANIA NR 2: Magazyn Infrastruktury w 33 BLTr Powidz (62-430), Witkowska 8 . dla ZADANIA NR 3: Magazyn materiałów do obsługi lotniska w 33 BLTr Powidz (62-430), Witkowska 8 . dla ZADANIA NR 4: Magazyn materiałów do obsługi lotniska w 33 BLTr Powidz (62-430), Witkowska 8 . dla ZADANIA NR 5: Magazyn Sekcji ZLT 33 w BLTr Powidz (62-430) ul. Witkowska 8. dla ZADANIA NR 6: Magazyn Sekcji ZLT w 33 BLTr Powidz (62-430) ul. Witkowska 8. dla ZADANIA NR 7: Magazyn Służby Inżynieryjno-Saperskiej w 33 BLTr Powidz (62-430) ul. Witkowska 8. dla ZADANIA NR 8: Magazyn Sekcji ZLT w 33 BLTr Powidz (62-430) ul. Witkowska 8. Przedmiot zamówienia ma być dostarczony transportem Wykonawcy osobiście lub przez upoważnioną przez Wykonawcę osobę (Zamawiający nie dopuszcza dostawy towaru przez firmy kurierskie). Dostawa będzie realizowana od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00 do magazynu Odbiorcy wskazanego w punkcie b niniejszej części. c) Koszt transportu towaru ponosi Wykonawca. Z tytułu załadunku, transportu i rozładunku produktów do magazynu Odbiorcy Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie. d) O dacie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego i Odbiorców na 3 dni przed terminem dostawy. e) W przypadku stwierdzenia przy odbiorze rozbieżności ze złożonym zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 5 dni dokonać dostawy zgodnie z treścią zamówienia. f) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania towaru, w przypadku gdy jest on niezgodny z jego specyfikacją określoną w formularzu cenowym (załącznik nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 do SIWZ). g) Dostarczone towary muszą posiadać w widocznym miejscu termin ważności (dla tych produktów, które wymagał Zamawiający). Produkty bez końcowego terminu ważności nie będą przyjmowane do magazynu. 8. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44111000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ, b) wypełniony i podpisany formularz cenowy - wg załącznika nr 2 - 9 do SIWZ, c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, d) pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2. Po terminie składania ofert: Wykonawca, w terminie 3 dni od zmieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 11 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach