Przetargi.pl
DOSTAWA FARB I LAKIERÓW NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO.

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2017-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Wojskowy Oddział Gospodarczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA FARB I LAKIERÓW NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: farb, lakierów i środków wskazanych w zestawieniu cenowym, w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 3 do SIWZ – zestawienie cenowe (do pobrania jako oddzielny plik). 2. Wszystkie materiały-wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym, na podstawie certyfikatów zgodności ITB oraz aprobat technicznych ITB. Wymagany termin realizacji dostaw artykułów – jednorazowy po rozstrzygnięciu procedury przetargowej do magazynów wg wykazu odbiorców . 3. Dostarczone przez Wykonawcę materiały będą w gatunku I (nowe) zapakowane w oryginalne opakowanie producenta. 4. Proponowane materiały w danej pozycji mają być tego samego producenta o identycznych parametrach w całej zamawianej ilości 5. Zamówiony towar musi być dostarczony w początkowym terminie jego przydatności do użycia i odpowiadać normom przedmiotowym i jakościowym zawartymi w "deklaracji zgodności" lub "certyfikacie zgodności" producenta. 6. Dostawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą wszelkie gwarancje producenta materiału, certyfikaty bezpieczeństwa, aprobaty techniczne, deklaracje certyfikaty zgodności - zgodnie z – „Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia”. Wszystkie dokumenty wymienione w tabeli powyżej po nazwie materiału oraz gwarancje udzielane przez producentów (o ile nie są umieszczone na opakowaniach) Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej z chwilą dostarczenia towaru do magazynów 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego lub prześle je pocztą przed planowaną dostawą. Dokumenty te mają być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej materiału/wyrobu z arkusza ofertowego (opisu przedmiotu zamówienia). 7. Produkty zawierające substancje niebezpieczne w rozumieniu ustawy z dnia 25 lutego 2011r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. 2011 Nr 63 poz. 322 z p. zm.) muszą posiadać „Kartę charakterystyki preparatu chemicznego”, „Kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego” lub „Kartę charakterystyki niebezpiecznej substancji chemicznej”. 8. Atesty i certyfikaty obowiązujące w UE przedstawione np. w języku angielskim będą honorowane jeżeli zostaną przetłumaczone na język polski – to samo dotyczy dokumentów ze znakiem CE. 9. Wykonawca zobowiązuje się odbierać pojemniki po zużytych farbach, lakierach i klejach dostarczone zgodnie z niniejsza umową oraz poddać je utylizacji według zasad określonych w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, a w szczególności ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21 z p. zm.). 10. Wykonawca zobowiązuje się odbierać pojemniki na własny koszt i za wezwaniem pisemnym Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych liczonych od dnia otrzymania wezwania od Zamawiającego. 11. Data produkcji (lub ważności) na opakowaniu musi być nadrukowana fabrycznie lub oznakowana nalepką producenta. Materiały, których data produkcji lub ważności będzie oznakowana w inny sposób (np. metkownicą), a także materiały z etykietami zastępczymi nie będą przyjmowane do magazynu 24 WOG. 12. Dostawę należy realizować całościowo w danej pozycji asortymentowej. Materiały powinny być dostarczone na paletach przystosowanych do rozładunku wózkiem widłowym .Palety EURO, zwykłe, nietypowe i fabryczne nie podlegają zwrotowi. (należy uprzedzić dostawcę - przewoźnika). 13. W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru (odbioru paczek i palet) na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonych palet i paczek, (należy uprzedzić dostawcę - przewoźnika). 14. Towar dostarczany przez firmę spedycyjną (przewoźnika) lub bezpośrednio od producenta musi być opisany na opakowaniu co zawiera z podaniem numeru umowy. Przed rozładowaniem towaru przewoźnik musi przedstawić dokumenty wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku niespełnienia powyższych wymogów Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia towaru do magazynu 24 WOG. 15. Wykonawca może wystawić fakturę VAT dopiero po dostarczeniu w całości danej pozycji asortymentowej do magazynu 24 WOG zgodnie ze złożoną ofertą. Zamawiający nie dopuszcza faktur cząstkowych na dany asortyment materiału - wyrobu. Kwota faktury nie może przekraczać kwoty zamówienia. 16. Zamówiony towar należy dostarczyć do magazynów 24 WOG od poniedziałku do czwartku (tylko w dni robocze) w godz. 7:30 ÷ 13:00. O terminie dostawy należy powiadomić Zamawiającego telefonicznie (wg wykazu Odbiorców / adresatów) na min. 48 godz. przed dostawą towaru. 17. Wykonawca może wystawić fakturę VAT dopiero po dostarczeniu w całości zamówienia do magazynów 24 WOG (z uwzględnieniem podziału na poszczególne służby i sekcje ), zgodnie ze złożoną ofertą. Zamawiający nie dopuszcza faktur cząstkowych na dany asortyment materiału - wyrobu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44810000-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach