22 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg
- Adres: 82-200 Malbork, ul. 17 Marca
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 536 713, 261 536 216, , fax. 261 536 275, 261 536 713
- Data zamieszczenia: 2019-04-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
ul. 17 Marca 20
82-200 Malbork, woj. pomorskie
tel. 261 536 713, 261 536 216,, fax. 261 536 275, 261 536 713
REGON: 19247126500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa farb, art. chemicznych, art. elektrycznych, drobnych narzędzi i akcesorii do nich, czyściw i innych materiałów przeznaczonych do obsługi sprzętu dla 22 BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa farb, art. chemicznych, art. elektrycznych, drobnych narzędzi i akcesorii do nich, czyściw i innych materiałów przeznaczonych do obsługi sprzętu dla 22.BLT Malbork oraz jednostek będących na zaopatrzeniu. Asortyment będący przedmiotem zmówienia to m.in.: kleje, silikony, tarcze do cięcia metalu, płyny do spryskiwaczy, zapach samochodowy, czyściwa, linki, farby: nitro, akrylowe, ftalowe, maskujące i rozcieńczalniki, pędzle, taśmy malarskie, papier ścierny, opaski zaciskowe, złączki, odtłuszczacze, lakier bezbarwny, lakiery w sprayu, taśmy naprawcze i izolacyjne, smary w sprayu. Zamówienie obejmuje jednorazową dostawę wraz z rozładunkiem towaru w miejsca wskazane przez odbiorcę. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ oraz w formularzu cenowym - dla poszczególnych części. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa również dokument pn. „Projekt umowy”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44510000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony Formularz ofertowy (zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ).Wypełniony Formularz cenowy zawierający ceny jednostkowe.Informację o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy – zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SIWZ. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA ZESTAWÓW NARZĘDZI AKUMULATOROWYCH DO WYKONYWANIA PRAC PODWODNYCH
Dodano: 2023-10-02 - Dostawa narzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 6 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Ustce w 2023 r.
Dodano: 2023-05-29 - Zakup narzędzi ręcznych, pneumatycznych, elektrycznych i części zapasowych do nich oraz wyposażenia warsztatowego dla 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu.
Dodano: 2020-10-30 - Dostawa wyposażenia warsztatowego z podziałem na VIII części CZĘŚĆ I – Dostawa wózka platformowego osiatkowanego o przeznaczeniu specjalnym CZĘŚĆ II – Dostawa wózka narzędziowego z zestawem narzędzi CZĘŚĆ III – Dostawa szaf na substancje niebezpieczne CZĘŚĆ IV – Dostawa szafy do dużych obciążeń CZĘŚĆ V – Dostawa ogniotrwałej szafy na chemikalia z otworem do podłączenia wentylacji, dolne otwory wentylacyjne CZĘŚĆ VI – Dostawa regału półkowego CZĘŚĆ VII – Dostawa zestawu narzędzi do wykonania napraw sprężarek firmy Bauer Kompressoren CZĘŚĆ VIII - Dostawa myjki ultradźwiękowej
Dodano: 2020-10-20 - Zakup i dostawa wyposażenia warsztatowego
Dodano: 2020-10-09 - Zakup narzędzi ręcznych, pneumatycznych, elektrycznych i części zapasowych do nich, drabinek-podestów obsługowych do statków powietrznych oraz wyposażenia warsztatowego dla 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu
Dodano: 2020-09-15 - Dostawa materiałów i urządzeń narzędziowo-elektrycznych
Dodano: 2020-08-28 - „Zakup narzędzi ręcznych, pneumatycznych, elektrycznych i akcesoriów do nich oraz wyposażenia warsztatowego dla 22. BLT w Malborku i 49. BLot w Pruszczu Gdańskim - II postępowanie.”
Dodano: 2020-07-09 - Część I - Dostawa narzędzi dla Infrastruktury Część II - Dostawa elektronarzędzi dla Infrastruktury
Dodano: 2020-04-23 - Zakup narzędzi ręcznych, pneumatycznych, elektrycznych i części zapasowych do nich oraz wyposażenia warsztatowego dla 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu.
Dodano: 2020-04-09