Przetargi.pl
Dostawa fantomu: osoby dorosłej ,dziecka i niemowlecia do nauki zaawansowanej resuscytacji krążeniowo-oodechowej oraz fantomu głowy dorosłego i niemowlęcia do nauki intubacji, dla potrzeb dydaktycznych Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Szczecinie

Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-526 Szczecin, ul. Mazowiecka 14
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4322956 , fax. 091 4322956
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Szczecinie
    ul. Mazowiecka 14 14
    70-526 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4322956, fax. 091 4322956
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.999.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fantomu: osoby dorosłej ,dziecka i niemowlecia do nauki zaawansowanej resuscytacji krążeniowo-oodechowej oraz fantomu głowy dorosłego i niemowlęcia do nauki intubacji, dla potrzeb dydaktycznych Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa fantomu dorosłego ,dziecka i niemowlęcia do nauki zaawansowanej resuscytacji kr ążeniowo-oodechowej , oraz fantomu głowy dorosłego i niemowlęcia do nauki intubacji dla potrzeb dydaktycznych Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Szczecinie . Szacynkowa wartość przedmiotu zamówienia brutto 133.000,00 zl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621100
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu dostaną dopuszczeni Wykonawcy spełniajacy określone w art 22 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień publicznych tj: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynnosci ,jeżeli Ustawu nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Posiadają niezbedną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wymagania Stawiane Wykonawcom: Do przetargu zostaną dopuszczeni wykonawcy którzy zapewniom : - serwis darmowy części elektrycznej fantomu i symulatora przez okres 2 lat - serwis elementów mechanicznych i gumowych imitujących skórę przez 5 lat
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaswiadczenia o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaswiadczenie Naczelnika Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert, Aktualne zaświadczenie Zakładu Ubezpieczń Społecznych wystawione nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Załaczą oświadczenie zgodnie z art 22 ust 1 Ustawy Prawo zamówien publicznych zgodnie z załączonym wzorem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.999.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną