Przetargi.pl
Dostawa fantomów psów

Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich ogłasza przetarg

  • Adres: 85-796 Bydgoszcz, al. prof. S. Kaliskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 374 92 61 , fax. 52 374 93 27
  • Data zamieszczenia: 2019-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
    al. prof. S. Kaliskiego 7
    85-796 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 374 92 61, fax. 52 374 93 27
    REGON: 00000168900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.utp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fantomów psów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych fantomów psów dla Wydziału Hodowli i Biologii Zwierząt. Dostawa obejmuje: a. dostarczenie przez Wykonawcę Sprzętu na własny koszt i ryzyko wraz z jego wniesieniem w miejsca wskazane przez Zamawiającego; b. przekazanie Zamawiającemu Sprzętu na podstawie protokołu dostawy; protokół dostawy sporządzi Wykonawca i przedstawi go do podpisu Zamawiającemu po wykonanej dostawie. Na przedmiot zamówienia składają się następujące pozycje: Poz. 1 - Dostawa fantomu psa do ćwiczeń technik ustawiania zabiegowego – 1 sztuka., Poz. 2 - Dostawa fantomu psa do treningu resuscytacji krążeniowo – oddechowej, intubacji, bandażowania – 1 sztuka. Miejsca dostawy: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy, Wydział Hodowli i Biologii Zwierząt, Ul. Mazowiecka 28, 85-084 Bydgoszcz, Budynek z windą
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik (oryginał lub odpis notarialnie poświadczony); 2. pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania wniniejszym postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego(oryginał lub odpis notarialnie poświadczony; 3. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘO UDZIELENIE ZAMÓWIENIA O udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy mogą sięubiegać wspólnie. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika doreprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowaniaich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Warunkiudziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej powinien spełniać jedenWykonawca lub Wykonawcy wspólnie. W tym celu należy złożyć jedno, wspólne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia –załącznik nr 3 do SIWZ).Jednocześnie żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie możepodlegać wykluczeniu z postępowania. W związku z powyższym, oświadczenie o braku podstawdo wykluczenia (wzór –załącznik nr 2 do SIWZ) oraz oświadczenie o przynależności do grupykapitałowej (wzór –załącznik nr 5 do SIWZ) składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 4.WYKONAWCA ZAGRANICZNY. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania pozaterytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. III.4 niniejszegoogłoszenia, składa dokument (dokumenty) wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejscezamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminuskładania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca masiedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszympunkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniemosoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokumentmiał dotyczyć, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym alboorganem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lubkraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone wjęzyku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. oświadczenie wskazujące zakreszamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyćpodwykonawcy/podwykonawcom (załącznik nr 6 do SIWZ); 6. informacje dotyczące podstaw dodysponowania niezbędnymi zasobami innych podmiotów i dokumenty potwierdzające brakpodstaw do ich wykluczenia;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach