Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów dla PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Komunalna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 544 121 805 , fax. 544 121 804
  • Data zamieszczenia: 2019-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.
    ul. Komunalna 4
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 544 121 805, fax. 544 121 804
    REGON: 91004177600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.saniko.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów dla PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych LDPE, do selektywnej zbiórki odpadów n/w rodzaju: 1) wyposażonych w taśmę ściągającą umieszczoną w tunelu, w górnej części worka, z nadrukiem, bez zgrzewu w dolnej części worka: a) worki na szkło 120 l, w ilości 150 000 szt., b) worki na szkło komercyjne 120 l, w ilości 15 000 szt., c) worki na metale i tworzywa sztuczne 120 l, w ilości 320 000 szt., d) worki na metale i tworzywa sztuczne komercyjne 120 l, w ilości 25 000 szt., e) worki na odpady „bio” 90 l, w ilości 130 000 szt., f) worki na odpady „bio” komercyjne 90 l, w ilości 30 000 szt., g) worki na papier 120 l, w ilości 110 000 szt. h) worki na papier komercyjne 120 l, w ilości 15 000 szt., i) worki na popiół 80 l, w ilości 160 000szt., j) worki na odpady zmieszane 120 l, w ilości 15 000 szt. 2) bez taśmy i nadruku: a) worki na odpady inne 60 l, w ilości 15 000 szt. 2. Dostarczane Zamawiającemu worki winny być konfekcjonowane w rolkach po 15 szt (worki o grubości 0,06 mm i więcej) oraz po 20 szt (worki o grubości 0,05 mm i mniej), separowane (każdy worek nawinięty na rolkę osobno), worki nie mogą posiadać perforacji służącej do odrywania. 3. Dostawy towaru na paletach o rozmiarach nie większych niż 120 cm/80 cm. Każdy rodzaj worka winien być spakowany na osobnej palecie (nie dopuszcza się mieszania rodzajów worków podczas dostawy). 4. Minimalna ilość zamówionych worków każdego z rodzaju to 5000 szt. 5. Wymagane parametry techniczne worków precyzuje rozdz. III pkt. 5 SIWZ. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy worków w okresie trwania umowy, każdorazowo według złożonego przez Zamawiającego zamówienia na określoną partię przedmiotu zamówienia. 7. Termin dostawy nie może przekroczyć max do 21 dni kalendarzowych od chwili przyjęcia pisemnego zamówienia przesłanego e-mail lub faxem (termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert). 8. Wykonawca własnym środkiem transportu i na własny koszt zapewni dostawę przedmiotowych worków do siedziby Zamawiającego. 9. Wykonawca będzie prowadził ewidencję zakupywanych przez Zamawiającego worków LDPE. 10. Zamawiający wymaga wykonania nadruków na workach będących przedmiotem zamówienia, zgodnie ze wzorami określonymi w Załączniku nr 9 do SIWZ. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewybrania wszystkich ilości worków określonych w rozdz. III pkt. 1 SIWZ, przy czym minimalna ilość jaką Zamawiający zobowiązuje się wybrać stanowi 70% ilości całego zamówienia. W powyższym przypadku Wykonawcy nie przysługuje prawo do dochodzenia: - należności za niedostarczoną partię worków, - odszkodowania za utracone korzyści.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18930000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ); 2. Formularz cenowy (Załącznik nr 2 do SIWZ); 3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, (jeśli dotyczy); 4. Oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ lub napisana na komputerze w formie odpowiadającej przywołanemu powyżej drukowi; 5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, (jeśli dotyczy); 6. Dokument wniesienia wadium, zgodnie z rozdz. VIII SIWZ; 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach