Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej "Trans-Net" S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 72-010 Police, ul. Tanowska 8
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 3121120 , fax. 091 3175177
- Data zamieszczenia: 2009-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej "Trans-Net" S.A.
ul. Tanowska 8 8
72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 3121120, fax. 091 3175177
REGON: 81004858600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.trans-net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowych szczotek do zamiatarki ulicznej typu SCHMIDT SK 600. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dostawy fabrycznie nowych szczotek do zamiatarki przez okres trzech lat od dnia podpisania umowy w rozbiciu na poszczególne rodzaje: Dostawa szczotek do zamiatarki ulicznej SCHMIDT SK 600 - szczotki talerzowe 450/750 - 60 sztuk - szczotki walcowe 1500/400 - 30 sztuk - szczotki walcowe 400/300 - 60 sztuk - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział dostawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dostawca winien dołączyć do oferty prawidłowo wypełnione następujące dokumenty: a) formularz oferty i formularz cenowy- załącznik Nr 1 oraz załącznik Nr 1.1 do SIWZ, b) oświadczenie w trybie art. 22, ust 1 Ustawy - według załączonego wzoru - załącznik Nr 3 do SIWZ, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) pisemne pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Dostawcy, jeśli nie wynika ono z dokumentów załączonych do oferty, e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - załącznik Nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trans-net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wkładów filtracyjnych
Dodano: 2015-04-27 - Dostawa automatów do samoobsługowego tankowania
Dodano: 2014-05-14 - Dostawa sprzętu poligraficznego
Dodano: 2013-09-19 - Dostawa sprzętu poligraficznego
Dodano: 2013-06-24 - Dostaw jednego urządzenia do wertykulacji/skaryfikacji (usuwania filcu trawiastego) murawy z trawą naturalną
Dodano: 2012-11-30 - Dostawa jednego urządzenia do wertykulacji/skaryfikacji (usuwania filcu trawiastego) murawy z trawą naturalną.
Dodano: 2012-10-29 - Dostawa wkładów filtracyjnych
Dodano: 2012-10-18 - Dostawa kosiarki wrzecionowej do pielęgnacji boisk sportowych oraz urządzenia do czyszczenia sztucznej trawy wypełnionej granulatem
Dodano: 2012-05-18 - Dostawa urządzeń: odśnieżarki spalinowe oraz szlifierki do parkietu w asortymencie
Dodano: 2011-08-01 - Regionalne Centrum Sportu - zagospodarowanie terenów sportowych przy ul. Śliwińskiego w Kołobrzegu - dostawa sprzętu do obsługi boisk
Dodano: 2010-03-03