3 Regionalna Baza Logistyczna ogłasza przetarg
- Adres: 30-901 Kraków, ul. Montelupich
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 261 137 554 , fax. 261 137 553
- Data zamieszczenia: 2019-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 3 Regionalna Baza Logistyczna
ul. Montelupich 3
30-901 Kraków, woj. małopolskie
tel. 261 137 554, fax. 261 137 553
REGON: 12139041500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://3rblog.wp.mil.pl/pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowych szczotek do sprzętu lotniskowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych szczotek do sprzętu lotniskowego pochodzących z produkcji bieżącej tj. z II połowy 2018 r. i/lub 2019 roku spełniających wymagania eksploatacyjno – techniczne w ilościach wskazanych w formularzu cenowym. (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ – formularzem cenowym) 2. Wymagania w zakresie gwarancji zostały zawarte w §8 załącznika nr 3 do SIWZ. 3. Wykonawca oferowane przedmioty zamówienia dostarczy do Odbiorcy własnym transportem i na swój koszt i ryzyko 4. Zamawiający nie przewiduje skorzystania z prawa opcji. 5. Warunki realizacji zamówienia określono w załączniku nr 3 do SIWZ – Wzór umowy. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – Wymagania Eksploatacyjno-Techniczne. 7. W celu umożliwienia Wykonawcom zwymiarowania przedmiotów zamówienia Zamawiający, na ich wniosek umożliwi wizję lokalną w 3 Regionalnej Bazie logistycznej – Wielkopowierzchniowy Wielobranżowy Skład Materiałowy Kutno. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34921000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną