Politechnika Poznańska ogłasza przetarg
- Adres: 60-965 Poznań, pl. M. Skłodowskiej-Curie 5
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 6653538 , fax. 061 6653738
- Data zamieszczenia: 2009-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Poznańska
pl. M. Skłodowskiej-Curie 5 5
60-965 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 6653538, fax. 061 6653738
REGON: 00000016080000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.put.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowych serwerów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa fabrycznie nowych serwerów dla Politechniki Poznańskiej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488200002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy PZP, o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: udokumentują wykonanie minimum 3 dostaw na serwery w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnym i porównywalnym charakterze do przedmiotu zamówienia o wartości netto nie niższej niż 80% ceny ofertowej netto dla każdej wykonanej dostawy dla użytkowników końcowych, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Nie spełnienie powyższych warunków będzie skutkowało wykluczeniem z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy PZP. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych powyżej warunków zamawiający będzie żądał dokumentów określonych w pkt 3 SIWZ. Ocena powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie kryterium spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenia z art. 22 oraz art. 24 PZP - Załącznik nr A. 2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, trzech dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (spełniających minimalne warunki określone w pkt. 2.1.2 SIWZ), b) załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; 4 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający żąda: 1) Opisów technicznych (w przypadku zaoferowania sprzętu równoważnego) 2) Proponowany sprzęt komputerowy musi posiadać deklaracje zgodności w postaci certyfikatu CE potwierdzające spełnienie wymagań Unii Europejskiej mających zastosowanie w dyrektywach 73/23/EEC (LVD) i 89/336/EEC (EMC) lub dla telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i urządzeń radiowych 99/5/EC (RTTE). Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty oświadczenie, że proponowany sprzęt jest zgodny z w/w dyrektywami i posiada deklaracje zgodności oraz, że w przypadku wygrania przetargu dostarczy sprzęt wraz z certyfikatami CE. 3) Świadectwa autoryzacji od producenta sprzętu w zakresie handlu oferowanym sprzętem na terenie Polski dla sektora edukacyjnego. W przypadku gdy producent nie wystawia tego typu świadectw lub jego struktura sprzedaży nie wyróżnia takiego sektora rynku, do oferty należy dołączyć oświadczenia dystrybutorów o tym, że Wykonawca jest ich partnerem handlowym wraz z dołączonymi do tych oświadczeń świadectwami autoryzacji dla dystrybutorów. Świadectwa autoryzacji producenta dla dystrybutorów mogą zostać zastąpione oświadczeniem dystrybutora, że jest autoryzowanym przedstawicielem producenta w Polsce i współpracuje z Wykonawcą w zakresie składanej oferty. Oświadczenie takie musi zawierać numer umowy zawartej pomiędzy producentem a dystrybutorem. Zamawiający zastrzega sobie przy tym prawo zweryfikowania oświadczeń złożonych przez Wykonawcę i odrzucenia jego oferty w przypadku, gdy którykolwiek z tych dokumentów nie ma pokrycia w rzeczywistości. 4) Oświadczenia Wykonawcy, że oferowany sprzęt będzie pochodził z oficjalnego kanału dystrybucyjnego dla sektora edukacyjnego w Polsce. Zamawiający zastrzega sobie przy tym prawo zweryfikowania oświadczeń złożonych przez Wykonawcę i odrzucenia jego oferty w przypadku, gdy którykolwiek z tych dokumentów nie ma pokrycia w rzeczywistości. 5) Oświadczenia, że proponowany w ofercie serwery oraz ich komponenty są wyprodukowane przez tego samego producenta. 6) Oświadczenia, że Wykonawca gwarantuje obsługę serwisową związaną z realizacją uprawnień Zamawiającego z gwarancji przez producenta systemu serwerowego. 7) Opisu procedur naprawy lub wymiany gwarancyjnej wraz ze specyfikacją terminów i ewentualnych kosztów ponoszonych przez Zamawiającego, w tym obligatoryjnie należy określić czas reakcji serwisu oraz czas naprawy reklamowanego sprzętu. 5 Inne dokumenty: A) Wypełniony formularz ofertowy /załącznik nr A/ wraz z oświadczeniem, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia określonymi w niniejszej specyfikacji i załącznikach oraz umowie i że akceptuje je bez zastrzeżeń. B) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - zgodnie z załącznikiem D do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje do realizacji zamówienia podwykonawców na załączniku umieszcza stosowną adnotację. C) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 3.8 lit. B SIWZ wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował /załącznik nr E do SIWZ/. D) Oryginał lub kserokopia pełnomocnictwa dla osoby podpisującej ofertę (jeżeli nie wynika wprost z treści dokumentów), obejmujące uprawnienia do składania oświadczeń wynikających z toku niniejszego postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.put.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa, montaż, instalacja i konfiguracja, oraz serwis gwarancyjny infrastruktury IT Szpitala o wysokim poziomie bezpieczeństwa, opartej na technologiach wirtualizacyjnych (Nr rejestru I/24/16)
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Prokuratury Rejonowej w Gnieźnie.
Dodano: 2016-05-10 - Dostawa sprzętu komputerowego w układzie zadaniowym na potrzeby Prokuratury Rejonowej w Gnieźnie
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa serwera przeznaczonego do bazy danych - do siedziby Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu.
Dodano: 2015-11-12 - Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, licencji na połączenia do serwera oraz oprogramowań - do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu.
Dodano: 2015-10-08 - Dostawa serwerów
Dodano: 2015-08-28 - Dostawa, montaż oraz instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.
Dodano: 2015-07-06 - Zakup sprzętu, akcesoriów i oprogramowania komputerowego
Dodano: 2015-06-23 - Dostawa, serwera pamięci masowej
Dodano: 2014-11-24 - Dostawa sprzętu komputerowego do Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu
Dodano: 2014-11-17