Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 98-300 Wieluń, ul. Zamenhofa 17
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 043 8433115 , fax. 043 8434217
- Data zamieszczenia: 2009-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
ul. Zamenhofa 17 17
98-300 Wieluń, woj. łódzkie
tel. 043 8433115, fax. 043 8434217
REGON: 73003423500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.komunalne.wielun
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Inny:Spółka 100% udziałem Gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowych pojemników plastikowych na kółkach poj.120l - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa fabrycznie nowych pojemników plastikowych na kółkach poj 120l w kolorze zielonym przystosowanych do opróźniania przez samochody z bocznym załadunkiem SK-1.Pojemniki winny być wykonane z polietylenu odporne na udary mechaniczne, niskie temperatury,chemikalia i posiadające atest RAL i PZH. Rok pradukcji 2009r.Wielkość zamówinia 1.500 szt - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 252233003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie wiedzy, uprawnień,doświadczenia,potencjału technicznego i ekonomicznego do wykonania zadania tj. spełnienie warunków określonych w art.22ust.1 pkt 1,2,3,4 Prawo Zamówień Publicznych. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na mocy art.24 ust.1 i 2 Prawo Zamówiń Publicznych. Opracowanie oferty wg ściśle załączonego wzoru. Złożenie dokumentów wymienionych w punkcie 5 siwz. Złożenie zamkniętej koperty zawierającej ofertę z załacznikami oznaczonej napisem Postępowanie nr ZP/5/09 - dostawa pojemników. Nie otwierać przed 05.08.2009 do godz.10.00
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Druk oferty, oświadczenie w trybie art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego ZUS-u potwierdzające odpowiednio, że dostawca nie zalega z opłałacaniem podatków,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Podpisany projekt umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komunalne.wielun.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną