Gmina Kudowa-Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 57-350 Kudowa-Zdrój, ul. Zdrojowa 24
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8661926 , fax. 074 8661351
- Data zamieszczenia: 2012-03-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kudowa-Zdrój
ul. Zdrojowa 24 24
57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 074 8661926, fax. 074 8661351
REGON: 89071792900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowych, plastikowych pojemników o pojemności 120 litrów i 1100 litrów, do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, plastikowych pojemników o pojemności 120 litrów i 1100 litrów, do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych realizowana w ramach projektu pn. Segregacja odpadów komunalnych w Mieście Europejskim Kudowa Zdrój - Nachod, Etap II współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013 do siedziby Kudowskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji, ul. Fredry 8, 57-350 Kudowa - Zdrój, powiat kłodzki, województwo dolnośląskie. Zakres zamówienia: Pojemniki o pojemności 120 litrów - 100 sztuk w tym: 85 szt. - pojemnik na odpady zmieszane, kolor grafit, 5 szt. - pojemnik na plastik, kolor żółty, 5 szt. - pojemnik na papier, kolor niebieski, 5 szt. - pojemnik na szkło, kolor zielony, Pojemniki o pojemności 1100 litrów - 100 sztuk w tym: 50 szt. - pojemnik na odpady zmieszane, kolor grafit, 20 szt. - pojemnik na plastik, kolor żółty, 20 szt. - pojemnik na papier, kolor niebieski, 10 szt. - pojemnik na szkło, kolor zielony, wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji opisanego w części III SIWZ przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami i warunkami stawianymi przez Zamawiającego a w szczególności z kosztami: dostarczenia i rozładunku przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, dostarczenia dokumentów, wymaganych niniejszą umową, wykonywaniem serwisu gwarancyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawione są w części III SIWZ - Opis przedmiotu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284806
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 2500 zł. Forma wadium. 1. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu; - poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - w gwarancjach bankowych; - w gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2008 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug-kudowazdroj.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pojemników na odpady do wyposażenia przestrzeni publicznej w Jeleniej Górze
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa fabrycznie nowych kontenerów i pojemników do odpadów i selektywnej zbiórki na potrzeby LPGK Sp. z o. o
Dodano: 2016-05-10 - Dostawa kontenerów do przewozu odpadów
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa pojemników na odpady komunalne
Dodano: 2016-04-15 - Zakup pojemników półpodziemnych do zbiórki odpadów komunalnych
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa sprzętu gospodarczego-dogrywka; USK/DZP/PN-175/2015
Dodano: 2015-12-04 - Zakup pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w ramach edukacji ekologicznej
Dodano: 2015-11-19 - Zakup pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
Dodano: 2015-11-02 - Zakup i montaż 200 kpl. koszy na śmieci
Dodano: 2015-09-04 - DOSTAWA MATERIAŁÓW SŁUŻĄCYCH OCHRONIE ŚRODOWISKA
Dodano: 2015-05-07