Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowych pianin klasycznych

Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. Karola Lipińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 20-620 Lublin, ul. Muzyczna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 326 921
  • Data zamieszczenia: 2020-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. Karola Lipińskiego
    ul. Muzyczna 10
    20-620 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 815 326 921
    REGON: 27772400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://osmuzlublin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowych pianin klasycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę, do siedziby Zamawiającego (Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. Karola Lipińskiego w Lublinie), transportem własnym, 15 sztuk fabrycznie nowych pianin klasycznych, nie będących uprzednio przedmiotem ekspozycji, targów, prezentacji, testów fabrycznych lub klienckich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37311000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy PLN 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjachbankowych; 4)gwarancjachubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w NBP, nr konta podany jest w rozdziale VIII.3 SIWZ . W tytule wpłaty należy zamieścić zapis :”Wadium – przetarg na dostawę pianin”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego lub dołączyć do oferty. Z dokumentu tego musi wynikać dokładna nazwa przetargu oraz to, że gwarancja/poręczenie jest nieodwołalne i bezwarunkowe. Gwarancja/poręczenie nie może w swojej treści uzależniać wypłaty wadium od potwierdzenia przez bank, jakąkolwiek inną osobę trzecią lub instytucję podpisów osób złożonych pod żądaniem wypłaty wadium w imieniu zamawiającego. Wypłata kwoty wadium nie może być też uwarunkowana żadnymi innymi formalnościami koniecznymi do spełnienia ani dokumentami koniecznymi do złożenia wraz z żądaniem wypłaty wadium. Gwarancja lub poręczenie winny przewidywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium przez Zamawiającego. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie je w niepełnej wysokości lub w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie obligatoryjnych podstaw wykluczenia, o których mowa w art.24 ust.1 pkt 13 – 23 ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje w niniejszym postępowaniu zastosowania fakultatywnych podstaw wykluczenia, o których mowa w art.24 ust.5 ustawy Pzp. 1.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań dla potwierdzenia spełnienia tego warunku. b) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań dla potwierdzenia spełnienia tego warunku. c) Zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań dla potwierdzenia spełnienia tego warunku. 1.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 13 – 23 ustawy Pzp. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA: 1. Na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, wraz z ofertą, której wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ, każdy Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert: oryginalne oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania, na podstawie przesłanek wymienionych w art. 24 ust.1 pkt.13 – 22 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wymienione w pkt.1 składa każdy z Wykonawców. Niniejsze oświadczenia mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia w stosunku do każdego z Wykonawców na dzień składania ofert. 3. W związku z treścią rozdziału V.1.2, Zamawiający nie wymaga złożenia wstępnego ogłoszenia, o którym mowa w art.25a ust.1 ustawy Pzp, w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu. 4. Na podstawie art.24 ust.11, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego, na stronie internetowej, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez wezwania, przekaże Zamawiającemu oryginalne oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą w ramach grupy kapitałowej, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. Jeżeli z informacji na stronie internetowej będzie wynikało, że w postępowaniu została złożona tylko jedna oferta, Wykonawca nie składa przedmiotowego oświadczenia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Do treści i formy oświadczeń wymienionych w pkt 1 i 4 stosuje się odpowiednio przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (…) (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną