Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowych olejów silnikowych oraz przekładniowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie

Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-019 Lublin, Gabriela Narutowicza 73
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 47 811 54 15 , fax. 47 811 15 34
  • Data zamieszczenia: 2022-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
    Gabriela Narutowicza 73
    20-019 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 47 811 54 15, fax. 47 811 15 34
    REGON: 430689052
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowych olejów silnikowych oraz przekładniowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa olejów silnikowych i przekładniowych do pojazdów służbowych będących w posiadaniu Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie oraz jednostek podległych.2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w druku „Oferta” - załącznik nr 1 oraz we wzorze umowy - załącznik nr 5, stanowiących załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). 3. Zamawiający wymaga, aby oleje będące przedmiotem zamówienia posiadały aktualne aprobaty określonych producentów pojazdów. Zgodnie z załącznikiem nr 1 Zamawiający wymaga aprobat dla następujących pozycji wyszczególnionych w tabeli niniejszego załącznika:1) pozycja nr 3 – aprobata producenta pojazdów PSA B71 2312,2) pozycja nr 4 – aprobata producenta pojazdów Ford WSS-M2C950-A,3) pozycja nr 5 – aprobata producenta pojazdów Ford WSS-M2C913-D,4) pozycja nr 6 – aprobata producenta pojazdów GM Dexos 2 oraz MB 229.51/MB 229.52 oraz VW 505.00/505.01,5) pozycja nr 7 – aprobata producenta pojazdów VW 504.00/507.00, MB 229.51 oraz BMW Long Life 04,6) pozycja nr 8 – aprobata producenta pojazdów MB 229.51,7) pozycja nr 10 – aprobata producenta pojazdów VW 505.00/505.01 oraz MB 229.31,8) pozycja nr 11 – aprobata producenta pojazdów MB 229.3 oraz RN 0700/0710,9) pozycja nr 14 – aprobata producenta pojazdów MAN M3477.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone z tłumaczeniem na język polski.W przypadku, gdy aprobaty nie będą posiadały w swojej treści ograniczenia czasowego, Zamawiający uzna je za aktualne.4. Zamawiający przewiduje możliwość zakupu asortymentu nie ujętego w załączniku nr 1 – w cenie sprzedaży detalicznej dla klientów indywidualnych pomniejszonej o rabat podany w druku ofertowym – jednakże w granicach łącznej wartości umowy – zgodnie z § 1 ust. 6 wzoru umowy (załącznik nr 5 do SWZ).5. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o wyższej specyfikacji jakościowej, które spełniają pozostałe wymagania określone w SWZ.6. Miejscem dostawy będzie siedziba Zamawiającego: Wydział Transportu KWP w Lublinie, ul. Grenadierów 3, 20-331 Lublin.7. Termin płatności 30 dni od daty otrzymania przedmiotu zamówienia i prawidłowo wystawionej faktury VAT. 8. Zamawiający będzie realizował dostawę w formie zamówień cząstkowych na podstawie otrzymanych zleceń drogą: faksową, e-mailową lub telefoniczną.9. Zamawiający nie przewiduje zakupów w trybie zwolnionej akcyzy.10. Wykonawca (po zawarciu umowy) do każdej dostawy dołączy aktualne świadectwo jakości producenta.11. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia (po zawarciu umowy), w wersji papierowej lub elektronicznej, karty charakterystyki na wszystkie produkty objęte umową nie później niż w dniu pierwszej dostawy oraz każdorazowo, w przypadku zmiany ich treści. Karta charakterystyki na produkty objęte umową, winna być zgodna z rozporządzeniem (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 r. (Dz. U. L396 z 30.12.2016 r. z późn. zm.).12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości zamawianego asortymentu w zakresie poszczególnych pozycji z wykazu zawartego w druku ofertowym (w załączniku nr 1 do SWZ), stanowiącego integralną część umowy, w zależności od potrzeb, a wynikających z nieprzewidzianych okoliczności w szczególności nieprzewidzianego wycofania z eksploatacji lub dostawy nowych pojazdów, w ramach kwoty określonej w § 1 ust. 2 umowy, w zakresie nieprzekraczającym 30% ogólnej ilości asortymentu określonego w załączniku nr 1.13. Jeżeli wykonawca wystawiał będzie ustrukturyzowaną fakturę elektroniczną za pośrednictwem platformy, wówczas w polu faktury o nazwie referencja kupującego umieści następujący symbol: LB2M00.14. W nawiązaniu do art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 15. W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.16. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.17. Okoliczności wskazane w art. 436 pkt 4 lit. b ustawy, t.j. w szczególności zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne oraz zasady gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, nie będą miały wpływu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09211100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 6 500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset zł 0,00 gr),2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 ustawy, wadium może być wniesione w:- pieniądzu (przelew na konto Zamawiającego – Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowyw Lublinie nr 72 1010 1339 0004 6213 9120 0000 (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego);- gwarancjach bankowych,- gwarancjach ubezpieczeniowych,- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2020, poz. 299).3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w powyższym pkt 2, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.4. Oferta, która będzie zabezpieczona inną niż wymieniona w pkt 2 formą wadium zostanie uznana przez Zamawiającego za nieważną.5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna w swej treści powinno określać warunki, których zaistnienie spowoduje powstanie po stronie wystawiającego gwarancję lub poręczenie obowiązku zapłaty. W postępowaniu o zamówienie publiczne warunki te zostały określone przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. art. 98 ust. 6 pkt 1-3 ustawy. Nie ma wymogu ścisłego cytowania tych przepisów. Określenie warunków może nastąpić poprzez opisanie sytuacji, w których wystawiający gwarancję lub poręczenie będzie zobowiązany do zapłaty lub odesłanie do przepisów prawa te warunki określających, czy też nawet w sposób lakoniczny, poprzez wskazanie, że wystawiający gwarancję lub poręczenie zapłaci na zasadach określonych w ustawie. Niemniej jednak wskazanie warunków musi być na tyle precyzyjne, aby nie budziło wątpliwości beneficjenta gwarancji lub poręczenia, co do możliwości zaspokojenia się z gwarancji lub poręczenia.6. Termin wniesienia wadium – najpóźniej do godz.11:00:00 (godzina 11, minut 00, sekund 00) w dniu, w którym upływa termin składania ofert, zgodnie z rozdziałem XV SWZ.7. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego.8. Zamawiający będzie stosował zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium określone w art. 98 ustawy Prawo zamówień publicznych.9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniuw okolicznościach określonych w rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymNie dotyczy.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisówNie dotyczy.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejNie dotyczy.4) zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się wykonaniem dostawy/dostaw olejów silnikowych i/lub przekładniowych o wartości co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), zrealizowanej w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana lub jest wykonywana oraz załączy dowody określające, czy ta dostawa została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawa została wykonana, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.Powyższa wartość musi wynikać z nie więcej niż 3 zrealizowanych umów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach