Przetargi.pl
DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH NISZCZAREK

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-915 Bydgoszcz, ul. Gdańska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 411 361 , fax. 261 411 313
  • Data zamieszczenia: 2019-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Gdańska 147
    85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 411 361, fax. 261 411 313
    REGON: 34126041200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH NISZCZAREK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Oferowane urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia mają być nowymi, aktualnie produkowanymi i powszechnie dostępnymi na rynku polskim, których parametry techniczne można potwierdzić w katalogach drukowanych lub stronach internetowych producentów z zagwarantowaną dostępnością do części. Oferowany sprzęt musi bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega także by do każdego urządzenia dołączony został zakres czynności konserwacyjnych wymaganych do wykonania przez użytkownika. 4. Sprzęt winien posiadać na opakowaniu oryginalne opisy (ilość, rodzaj, parametry techniczne), nazwę i logo producenta bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy). Sprzęt winien być opakowany w sposób umożliwiający jego identyfikację, bez konieczności naruszania opakowania. Instrukcje obsługi winny być opracowane w języku polskim. 5. Akcesoria stanowiące ukompletowanie sprzętu winny być zgodne i weryfikowalne z ukompletowaniem wyszczególnionym w instrukcjach sprzętu. 6. Urządzenia muszą posiadać deklarację zgodności z normą CE wydaną przez producenta (w formie kopii potwierdzającej zgodność z oryginałem) albo oświadczenie Wykonawcy, że oferowane urządzenie spełnia wymogi normy CE i posiada znak CE w oryginale. 7. Wykonawca udzieli na sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia min. 24 miesiące gwarancji (max. 60 m-cy), licząc od terminu dostawy przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 9. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować rozwiązania równoważne, spełniające równoważne parametry. Wykazanie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego jest obowiązkiem Wykonawcy. 10. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna ofertę, w której Wykonawca oferuje niszczarki, o parametrach równorzędnych lub lepszych w stosunku do parametrów technicznych określonych przez Zamawiającego. 11. W przypadku oferowania urządzeń „równoważnych”, ciężar udowodnienia „równoważności” spoczywa na Wykonawcy. 12. Ze względu na obowiązujące zasady finansowania środków trwałych, cena jednostkowa jednego egz. sprzętu (niszczarki) nie może przekraczać kwoty 10 000,00 zł brutto. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986). Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu do 30% wartości zamówienia podstawowego, w sytuacji wyczerpania kwoty, przeznaczonej na realizację zamówienia podstawowego o której mowa w § 5 ust. 1 umowy, której projekt stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 14. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenie oraz poprzez formularze zamówienia. 15. Prawo opcji, o którym mowa w ust. 13. realizowane będzie na następujących zasadach: a. prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe; b. ceny jednostkowe świadczonych usług w ramach prawa opcji będą takie same jak zamówienia podstawowego; 16. Zamawiający zastrzega sobie, iż część zamówienia, określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Wykonanie opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak wykonania zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania w całości przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie z tego tytułu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30191400-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100), 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium co najmniej na okres związania ofertą. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego: 11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W BYDGOSZCZY NBP O/O BYDGOSZCZ 90 1010 1078 0106 2113 9120 2000 WADIUM SPRAWA NR 39/ZP/D/INFR/2019 Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału do kancelarii jawnej 11 Wojskowego Oddziału Gospodarczego ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz z dopiskiem Główny Księgowy – Szef Finansów. Godz. pracy kancelarii 07.30 – 09.00 i 12.30 – 15.15 w dni robocze od poniedziałku do piątku z dopiskiem Główny Księgowy, a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 8. W przypadku składania wadium w formie gwarancji lub poręczenia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zaleca się wymienienie wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 9. Oferta, która przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie odrzucona z postępowania w trybie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy. 10. Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy: a) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zmawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. W przypadku, gdy wadium zostało wpłacone w formie pieniężnej zostanie ono zwrócone Wykonawcy na rachunek bankowy, z którego dokonano wpłaty. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, w okolicznościach o których mowa w pkt. 10 ppkt a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, z jej treści nie może wynikać konieczność przekazywania żądania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego. Niedopuszczalny jest również zapis żądający potwierdzenia przez notariusza lub bank, że podpisy na żądaniu zapłaty zostały złożone przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego oraz żadne inne ograniczenia. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 16. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno być umieszczone w zamkniętej, nieprzeźroczystej kopercie. Kopertę należy zaadresować oraz opisać według poniższego wzoru: Nazwa i adres Wykonawcy 11 WOG – Główny Księgowy – Szef Finansów ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz Kancelaria Jawna WADIUM SPRAWA NR 39/ZP/D/INFR/2019 NIE OTWIERAĆ PRZED 29.08.2019 r. GODZ. 10.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunek ten zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach