Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowych, nie regenerowanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących będących na wyposażeniu Prokuratury Okręgowej w Szczecinie i jej jednostek organizacyjnych

Prokuratura Okręgowa w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-952 Szczecin, Stoisława
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48914849694 , fax. +91914849664
  • Data zamieszczenia: 2019-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Szczecinie
    Stoisława 6
    70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. +48914849694, fax. +91914849664
    REGON: 000000419
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.po.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowych, nie regenerowanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących będących na wyposażeniu Prokuratury Okręgowej w Szczecinie i jej jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, nie regenerowanych materiałów eksploatacyjnych, zwanych w dalszej części „towarem”, do urządzeń drukujących będących na wyposażeniu Prokuratury Okręgowej w Szczecinie i jej jednostek organizacyjnych, przez okres trwania umowy. 2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, do siedzib poszczególnych jednostek organizacyjnych Zamawiającego raz na 2 miesiące. Wielkość każdej partii dostawy materiałów eksploatacyjnych wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego i będzie realizowana na podstawie jednostkowych zleceń. Wykaz adresów tych jednostek zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy. 3. Wykaz materiałów eksploatacyjnych zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Ilości podane w wykazie są szacunkowe, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zużycia mniejszej ilości materiałów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia bądź zmniejszenia ilości w poszczególnych pozycjach asortymentowych w ramach wartości wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 3 wzoru umowy, stosownie do swoich potrzeb. 4. Wymagania związane z realizacją zamówienia: 1) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób rzetelny oraz terminowy, zgodnie z warunkami jakościowymi uznawanymi powszechnie za standardowe, 2) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar określony w zamówieniu do siedzib Zamawiającego na własny koszt, w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 wzoru umowy, 3) dostarczane materiały eksploatacyjne muszą spełniać następujące warunki: a) muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane, wolne od wad technicznych i prawnych, zalecane do stosowania przez producentów sprzętu lub równoważne, kompatybilne ze sprzętem Zamawiającego, materiały eksploatacyjne regenerowane nie zostaną uznane za równoważne; b) odpowiadać polskim normom i posiadać atesty dopuszczające je do użytkowania; c) mieć okres przydatności nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia do Zamawiającego; d) nie mogą naruszać warunków gwarancji urządzenia oraz powodować wcześniejszego zużywania się podzespołów, e) materiały równoważne muszą być kompatybilne ze sprzętem, do którego są zamawiane, posiadać parametry co najmniej takie same jak oryginalne pod względem wydajności i jakości wydruku, oferowane materiały równoważne nie mogą ponadto powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać jakości wydruku, f) być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację np. nazwa producenta, rodzaj, pojemność, kolor, oznaczenie nazw i modeli urządzeń do których można użyć dany produkt, termin przydatności. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar (w asortymencie i ilości określonej przez Zamawiającego) w terminie 14 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Dostawy powinny być realizowane w dni robocze w godz. 8.00 – 15.00. Zamawiający określi dokładne miejsce dostawy w każdej lokalizacji (konkretne pomieszczenie), do którego należy dostarczyć towar. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ - wzór umowy. 7. Jeżeli w SIWZ lub jej załącznikach występują jakiekolwiek nazwy własne są one jedynie przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z produktami równoważnymi. Wykonawca oferując produkt równoważny zobowiązany jest zachować równoważność w zakresie parametrów wskazanych przez Zamawiającego. W przypadku oferowania produktów równoważnych w załączniku nr 2 do SIWZ należy podać producenta i symbol towaru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego: NBP O/O Szczecin 84 1010 1599 0026 1313 9120 0000 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – w takiej sytuacji dokument wadium należy dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) formularz oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem IV pkt 3 ppkt 1 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem IV pkt 3 ppkt 2 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem IV pkt 3 SIWZ, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa - tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale XI pkt 1 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział VII pkt 1 SIWZ); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom oraz firmy Podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje udział Podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7) wykaz ilościowo-wartościowy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ wraz z podaniem producenta i symbolu towaru w przypadku oferowania produktów równoważnych; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. wykaz należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach