Izba Celna w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-010 Opole, ul. Szpitalna 3b-5-7
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4006706 , fax. 077 4006707
- Data zamieszczenia: 2013-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Opolu
ul. Szpitalna 3b-5-7 3b-5-7
45-010 Opole, woj. opolskie
tel. 077 4006706, fax. 077 4006707
REGON: 16000016400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ic.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących używanych w Izbie Celnej w Opolu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących używanych w Izbie Celnej w Opolu. 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający typ urządzeń jakimi dysponuje Zamawiający i rodzaj materiałów eksploatacyjnych zalecanego przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem/tuszem/atramentem. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność, wydajność i jakość) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta sprzętu. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. 2) Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia do którego są przeznaczone. 3) Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta urządzeń, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie do 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (e-mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. 4) Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy jego uszkodzenie powstało w wyniku stosowania produktu dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia (e-mailem lub faksem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ( w tym koszt ekspertyzy, transport) ponosi Wykonawca. 5) Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia. 6) Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 24 miesiące od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru ilościowego na dostarczone partie produktów przez obydwie strony. 7) Ilości wskazane w tabeli są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie zużycia w okresie ostatnich 12 miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w tabeli (załącznik nr 1 do SIWZ). 8) Dostawy realizowane będą przez Wykonawcę partiami od dnia podpisania umowy do wyczerpania limitu ceny, zamówionych produktów, jednak nie dłużej niż do 31-12-2014r. 4. Wykonawca winien wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszym SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł - dwa tysiące złotych Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - Dz.U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 ze zmianami. Wadium wnoszone w pieniądzu należy dokonać w formie przelewu na rachunek bankowy NBP O/O Opole 02 1010 1401 0061 5813 9120 0000 z adnotacja: wadium - materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących i kopiujących użytkowanych w Izbie Celnej w Opolu Kwota wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego nie później niż 16 grudnia 2013r. do godz. 10.00 Jeżeli wadium będzie wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca jest zobowiązany oryginał wadium umieścić osobno w kopercie, jako załącznik do opakowania, w którym składa ofertę, natomiast kserokopię dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. Wadium musi być ważne przez okres co najmniej 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert - okres związania ofertą. Wadium należy wnieść do 16.12.2013r. do godz. 10.00 tj. przed upływem terminu składania ofert. Wadium będzie zwrócone lub zatrzymane w terminie i na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ic.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących oraz drobnych podzespołów komputerowych dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2016-06-14 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących oraz drobnych podzespołów komputerowych dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu.
Dodano: 2016-03-18 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń drukujących i faksów dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/D/120/2015)
Dodano: 2015-11-18 - Dostawa 14 zestawów fabrycznie nowych kaset z tonerami (materiałów eksploatacyjnych) do drukarek kolorowych HP Color Laser Jet 2025 finansowana w ramach projektu pn. Opolskie Obserwatorium Terytorialne - wzmocnienie systemu monitorowania polityk publicznych (Poddziałanie 5.2.1 PO KL) oraz w ramach środków finansowych budżetu województwa opolskiego. Nr postępowania: DOA-IV.272.41.2015
Dodano: 2015-09-10 - Dostawa kaset z tonerami do drukarek na potrzeby Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie opolskim. Nr postępowania: DOA-IV.272.35.2015
Dodano: 2015-08-05 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu
Dodano: 2015-08-04 - Dostawa fabrycznie nowych tonerów do drukarek oraz artykułów biurowych dla pracowników Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich, finansowana w ramach Pomocy technicznej Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013
Dodano: 2015-06-12 - Dostawa tonerów do kserokopiarek, drukarek i ploterów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego Zadanie 1 - Dostawa tonerów do kserokopiarek. Zadanie 2 - Dostawa tonerów / tuszy do drukarek i ploterów. Nr postępowania: DOA-IV.272.16.2015
Dodano: 2015-04-22 - TLZP/2-23/233/44/2015 Zakup i dostawa tonerów , tuszy oraz taśm barwiących
Dodano: 2015-04-20