17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 75-901 Koszalin, 4 Marca
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95 , fax. 261 45 62 44
- Data zamieszczenia: 2019-10-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
4 Marca 3
75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, fax. 261 45 62 44
REGON: 33120312800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp.mil.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, telefaksów, ploterów i urządzeń wielofunkcyjnych (w tym kaset, tuszy, tonerów, wkładów drukujących) na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa fabrycznie nowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, telefaksów, ploterów i urządzeń wielofunkcyjnych (w tym kaset, tuszy, tonerów, wkładów drukujących) na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w asortymencie i w ilościach podanych w załączniku nr 6 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Oznaczenie CPV przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: 1) 30125110-5 – tonery dla drukarek laserowych/faksów 2) 30192112-9 – głowice barwiące do maszyn drukujących 3) 30124200-7 – bębny do maszyn biurowych 4) 30124000-4 – części i akcesoria do maszyn biurowych 5) 30199330-2 – papier ciągły do drukarek komputerowych. Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1) Artykuły będące przedmiotem zamówienia powinny spełniać wymogi polskich norm jakościowych. 2) Sprzedaż oraz dostawa przedmiotu zamówienia nastąpić powinna jednorazowo. 3) Data produkcji artykułów będących przedmiotem zamówienia musi opiewać na rok bieżący tj. 2019. 4) Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych (w ilości równej ilości dostarczonych materiałów eksploatacyjnych) w celu zagospodarowania ich zgodnie z zasadami postępowania z odpadami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz.U. 2019 r., poz. 701,730,1403,1579). Informacja o terminie i miejscu realizacji zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w terminie, który zostanie określony w złożonej przez Wykonawcę ofercie (maksymalnie do 21 dni kalendarzowych od podpisania umowy). 2) Miejscem odbioru jest magazyn Zamawiającego w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66. 3) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do wskazanego przez Zamawiającego miejsca na własny koszt i ryzyko oraz dokonać rozładunku przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać: 1) wypełniony Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy /Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (czytelny podpis lub pieczęć imienna i parafa). Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, telefaksów, ploterów, urządzeń wielofunkcyjnych dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.
Dodano: 2024-02-29 - Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych tj. bębnów, tonerów, atramentów i innych do urządzeń drukujących tj. drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów
Dodano: 2023-09-08 - Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, telefaksów, ploterów, urządzeń wielofunkcyjnych dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.
Dodano: 2023-07-21 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Dodano: 2023-05-17 - Dostawa tonerów, wkładów atramentowych i bębnów do drukarek i faksów dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
Dodano: 2022-10-28 - Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonery, bębny) oraz części i akcesoriów (zespoły grzewcze fusery) do sprzętu biurowego i informatycznego
Dodano: 2021-06-25 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w 2021 r.
Dodano: 2021-02-25 - Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie
Dodano: 2021-02-15 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w 2021 r.
Dodano: 2020-12-29 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, telefaksów, ploterów i urządzeń wielofunkcyjnych.
Dodano: 2020-06-09