Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych, oraz papieru perforowanego samokopiującego ciągłego do drukarek komputerowych dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, znak sprawy: 70/WOG/Łączność/14

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-901 Koszalin, ul. 4 Marca
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95 , fax. 94 3456244
  • Data zamieszczenia: 2014-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. 4 Marca
    75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95, fax. 94 3456244
    REGON: 33120312800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych, oraz papieru perforowanego samokopiującego ciągłego do drukarek komputerowych dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, znak sprawy: 70/WOG/Łączność/14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych, (w tym kaset, tuszy, tonerów, wkładów drukujących) oraz papieru perforowanego samokopiującego ciągłego do drukarek komputerowych dla JW. 5308 - 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie. 2. Wymagania dotyczące materiałów eksploatacyjnych do urządzeń komputerowych - tuszy, tonerów, kaset, wkładów itp.: 1) Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający oraz rodzaj, typ, symbol materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta urządzeń oraz orientacyjne ilości materiałów objętych niniejszym zamówieniem zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ. 2) Zamawiający dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne. 3. Wymagania zasadnicze w stosunku do oferowanych materiałów eksploatacyjnych: 1) Oferowane materiały eksploatacyjne powinny być fabrycznie nowe i wolne od wad technicznych. 2) Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkt wykonany z nowych elementów, lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia i użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym oznaczeniem nazwy producenta, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadający wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. 3) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego oraz posiadają wymagane przepisami opakowanie i oznakowanie. 4) Każdy pojedynczy materiał eksploatacyjny powinien być opakowany w odrębne fabryczne opakowanie zawierające wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (hologramy, paski zabezpieczające przed wysypaniem proszku, itp.), umożliwiające jego identyfikację (rodzaj, numer katalogowy, parametry techniczne, typ urządzenia, do którego jest przeznaczony itp.) i stwierdzenie terminu przydatności do użycia, bez konieczności naruszania opakowania; dopuszcza się opakowania zbiorcze z zastrzeżeniem ich oznakowania jak określono w ust. 8. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego dodatkowo opakowanie powinno zawierać kod producenta materiału eksploatacyjnego, którego stanowi równoważność oraz wykaz drukarek dla których jest on przeznaczony. 5) Wykonawca gwarantuje, że oferowane przez niego materiały nie naruszają praw własności przemysłowej i patentowych. 6) Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 7) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od wymagań producenta sprzętu komputerowego, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany na nowy, wolny od wad w terminie 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym materiale telefonicznie lub faxem. Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 8) Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy jego uszkodzenie powstało w wyniku stosowania kasety, tuszu lub tonera dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w terminie 5 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego Wykonawcy konieczności naprawy. Koszty naprawy ponosi Wykonawca. 9) Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych posiadających pojemności startowe. 10) Zamawiający informuje, że jest związany umowami gwarancyjnymi z producentami używanych urządzeń. Zawarte przez Zamawiającego umowy gwarancyjne nakładają m.in. obowiązek stosowania materiałów eksploatacyjnych wyszczególnionych i preferowanych w instrukcjach obsługi. Nie przestrzeganie umowy gwarancyjnej może narazić Zamawiającego na jej utratę i szkodę. 11) Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych (w ilości równej ilości dostarczonych materiałów eksploatacyjnych) w celu zagospodarowania ich zgodnie z zasadami postępowania z odpadami określonymi w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.). 4. Informacja o wymaganiach w stosunku do ofert równoważnych: 1) Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej i fabrycznie nowych równoważnych materiałów eksploatacyjnych, tj. kompatybilnych z urządzeniami podanymi w opisie przedmiotu zamówienia i o parametrach (wydajność, jakość druku, niezawodność, pojemność tuszu, tonera) takich samych lub lepszych w stosunku do podanych w opisie przedmiotu zamówienia oryginalnych materiałów eksploatacyjnych - wolnych od wad technicznych w stosunku do produktów wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ. 2) Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne: a) nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości urządzeń oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta urządzeń; b) nie mogą ograniczać optymalnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem; c) ich wymiana w urządzeniu nie może nastręczać problemów np. konieczność użycia znacznej siły w celu włożenia kasety do urządzenia, przeprowadzenie przed użyciem procedury czyszczenia pojemników z tuszem itp.; d) muszą zawierać w komplecie pojemnik na zużyty tusz, toner jeżeli materiał oryginalny producenta posiada taki element w komplecie; e) nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń w których będą eksploatowane. 3) W przypadku złożenia oferty równoważnej Zamawiający wymaga, aby zaoferowany produkt równoważny współpracował z urządzeniami wskazanymi w załączniku nr 2 do SIWZ oraz odpowiadał, co najmniej optymalnej wydajności, jakości wydruku lub pojemności artykułów oryginalnych zalecanych przez producentów urządzeń - dane dotyczące zaoferowanego przez Wykonawcę produktu równoważnego w zakresie podawanym dla produktów oryginalnych powinny być wpisane odpowiednio w kolumnie 2 ww załącznika z podaniem nazw symbolu i producenta artykułu równoważnego lub poprzez załączenie do oferty dokumentów potwierdzających, że spełniają one, co najmniej wymagane przez Zamawiającego parametry. d) Na potwierdzenie, że produkty równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zmawiającego Wykonawca załączy do oferty stosowne certyfikaty, zaświadczenia lub inne dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych materiałów eksploatacyjnych, w tym potwierdzi zgodności parametrów technicznych na podstawie norm ISO.IEC 19752, ISO.IEC 19798, ISO.IEC 24711 oraz ISO.IEC 24712 w zakresie wyników testów wydajności materiałów eksploatacyjnych. Zgodnie z wytycznymi przywołanych norm, wynik testu powinien być przedstawiony na raporcie zgodnym z aneksem dołączonym do każdej z nich. Dokument taki wystawia producent materiałów, co wynika z ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010 nr 138, poz. 935). Raporty o których mowa nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa i nie podlegają zastrzeżeniu przez Wykonawcę. 5) Ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ spoczywa na składającym ofertę w myśl art. 30 ust. 5 uPzp. 6) Jeżeli zaoferowany równoważny materiał eksploatacyjny wzbudzi uzasadnione podejrzenie, iż nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca może zostać wezwany do udokumentowania, że produkt posiada właściwości przesądzające o jego równoważności z oryginalnym materiałem eksploatacyjnym producenta urządzenia, co może w szczególności polegać na przedłożeniu danego materiału eksploatacyjnego do przetestowania celem sprawdzenia odpowiadania parametrom oryginalnego materiału eksploatacyjnego (po przetestowaniu materiały zostaną one zwrócone Wykonawcy). 7) Wymienione w SIWZ znaki towarowe i nazwy producentów stanowią towar powszechnie dostępny na rynku, zaś ich wskazanie wobec braku odpowiednich norm przedmiotowych, określających parametry tych wyrobów, ma jedynie na celu określenie oczekiwanego standardu jakościowego i wydajnościowego zamawianych produktów. 5. Informacja o wymaganiach dotyczących gwarancji, rękojmi: 1) Oferowane materiały eksploatacyjne muszą być wyprodukowane w bieżącym roku. 2) Termin przydatności do użycia określony na opakowaniu produktu powinien wynosić minimum 24 miesiące od daty dostawy. 3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne do wyczerpania się środka barwiącego. Za wyczerpanie się środka barwiącego nie będzie uznawane wysypanie się tonera z kasety bądź wylanie tuszu z kartridża spowodowane wadą materiału eksploatacyjnego. 7. Wymagania zasadnicze dotyczące papieru perforowanego samokopiującego: 1) Składanka pojedyncza (1+0) - bez nadruku z odrywaną perforacją, biała. 2) Składanka wielowarstwowa (1+1), (1+2), (1+3), (1+4) - bez nadruku z odrywaną perforacją, warstwa pierwsza biała, warstwy pośrednie i ostatnia różnego koloru. 3) Gramatura papieru samokopiującego: a) Pierwsza warstwa (CB) nie gorsza niż 56 g na m2. b) Pośrednie warstwy (CFB) nie gorsze niż 53 g na m2. c) Ostatnia warstwa (CF) nie gorsza niż 57 g na m2. d) Format: szerokość 240 mm, długość - 12. 4) Ilość arkuszy w kartonie: a) składanka pojedyncza (1+0) - minimum 2000 składek w kartonie, b) składanka wielowarstwowa (1+1) - minimum 900 składek w kartonie, c) składanka wielowarstwowa (1+2) - minimum 600 składek w kartonie, d) składanka wielowarstwowa (1+3) - minimum 400 składek w kartonie, e) składanka wielowarstwowa (1+4) - minimum 350 składek w kartonie. 5) Gwarancja: 5 lat na zdolność kopiowania papieru i 10 lat na trwałość kopii. 8. Wymagania dotyczące oznakowania wyrobów kodem kreskowym: a) w związku z wymogiem spełnienia norm w ramach porozumienia NATO (normy STANAG 2494, STANAG 2495, STANAG 4329, NO-02-A080:2008) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania kodem kreskowym wyrobów będących przedmiotem umowy oraz ich opakowań. b) Kod kreskowy powinien zawierać informacje zgodnie z § 4 ust. 1 załącznika do Decyzji Nr 3-MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (Dz. Urz. MON z dnia 7 stycznia 2014 r. poz.11) - dokument stanowi załącznik SIWZ. Przedmiot umowy zakwalifikowany jest do grupy materiałowej 5. c) Kod kreskowy umieszczony na etykiecie jednostkowej wyrobu oraz na etykiecie zbiorczej powinien mieć wymiary zgodne z globalnym międzynarodowym i międzybranżowym systemem GS1 (ang. Global System One). Specyfikacja generalna GS1 oraz dokumenty pomocnicze dla dostawcy dostępne są na stronach internetowych www.gs1.org i www.gs1pl.org. d) Szczegółowe zasady znakowania wyrobów i przekazania karty wyrobu określają Wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym sprzętu informatyki i oprogramowania dostarczonego do resortu obrony narodowej w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, stanowiące załącznik do SIWZ. e) Najpóźniej na 14 dni roboczych przed dostawą Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wypełnione karty wyrobów w postaci elektronicznej. Wzór karty stanowi załącznik do SIWZ. f) W karcie wyrobu Wykonawca zobowiązany jest umieścić numery GTIN i dane uzupełniające wyrobu w całej hierarchii opakowań handlowych. g) Zamawiający zobowiązany jest do weryfikacji, wprowadzenia lub wystąpienia z wnioskiem o wprowadzenie identyfikatorów GTIN w systemie informatycznym JIM oraz wypełnienia karty wyrobu w części dla Zamawiającego i odesłania do Wykonawcy w terminie 5 dni roboczych następujących po dniu przekazania przedmiotowych kart wyrobu przez Wykonawcę. h) Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kopie poświadczenia poprawności merytoryczno-technicznej etykiet z kodem kreskowym wg procedur systemu GS1, pod rygorem odmowy przyjęcia towaru. Koszty związane z uzyskaniem tego poświadczenia ponosi Wykonawca. 9. Informacja o miejscu i sposobie dostawy: 1) Miejscem dostawy jest magazynów LOCO Zamawiającego. 2) Dostawa jednorazowa całości przedmiotu zamówienia. 3) Realizacja transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. 4) Dostawa w dzień roboczy (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8:00 - 14:00. 10. Informacja o Podwykonawcy: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. 2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ część zamówienia, której wykonanie zamierz powierzyć podwykonawcy oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4) Za czynności zrealizowane przez Podwykonawców Wykonawca będzie odpowiadał jak za własne. 9. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy - projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.17wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach