Gmina Miejska Słupsk ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3/219
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8423236 , fax. 059 8424297
- Data zamieszczenia: 2010-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Słupsk
Plac Zwycięstwa 3/219 3/219
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 059 8423236, fax. 059 8424297
REGON: 00059064500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu Miejskiego w Słupsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu Miejskiego w Słupsku (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ). 2. Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Pod pojęciem fabrycznie nowe zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 3. Wymagania stawiane wykonawcy: 1) wykonawca gwarantuje, że dostarczone tonery i wkłady drukujące będą wysokiej jakości oraz zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, zapewnią należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie; 2) wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone; 3) jeżeli w trakcie umowy zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek, wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy; 4) wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa drukarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki w ciągu 30 dni od momentu zgłoszenia (mailem lub faksem) wykonawcy przez zamawiającego konieczności wykonania naprawy; 5) wymaga się, aby dostarczone materiały eksploatacyjne posiadały na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia; 6) wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy; 7) ilości wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w tabeli (załącznik nr 1). Jednocześnie zamawiający gwarantuje, iż zrealizuje umowę co najmniej w 70%; 8) materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb, od dnia podpisania umowy przez 9 miesięcy; 9) wielkość dostarczenia każdej partii materiałów eksploatacyjnych będzie dokonywana na podstawie wystawionego zlecenia przez Dyrektora Wydziału Administracyjnego. Wzór zlecenia stanowi załącznik nr 2 do umowy; 10) wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne, swoim transportem, w ciągu trzech dni roboczych do siedziby zamawiającego, w godz. 8.00-15.00. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- CRZP/33/2016/AEZ/ Sukcesywna dostawa tonerów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby AMG
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa tonerów i tuszy do RCKiK im. Jana Pawła II w Słupsku
Dodano: 2016-04-14 - DZP/19/16 DOSTAWA TONERÓW
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu poligraficznego i urządzeń faksowych.
Dodano: 2016-04-11 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, laserowych oraz faksów
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim - materiały eksploatacyjne do urządzeń drukująco -kopiujących.
Dodano: 2016-03-01 - Dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu Miejskiego w Słupsku oraz jego jednostek organizacyjnych i Spółek
Dodano: 2015-11-26 - dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzenia wielofunkcyjnego Brother DCP9270CDN w ramach realizacji projektu Inkubator innowacyjności współfinansowanego ze środków finansowych na naukę w ramach projektu systemowego Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
Dodano: 2015-09-03 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU POLIGRAFICZNEGO I URZĄDZEŃ FAKSOWYCH
Dodano: 2015-07-02 - dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzenia wielofunkcyjnego Brother DCP9270CDN w ramach realizacji projektu Inkubator innowacyjności współfinansowanego ze środków finansowych na naukę w ramach projektu systemowego Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
Dodano: 2015-06-30