Miasto i Gmina Sztum ogłasza przetarg
- Adres: 82-400 Sztum, ul. Mickiewicza 39
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 055 6406303 , fax. 055 6406300
- Data zamieszczenia: 2013-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Sztum
ul. Mickiewicza 39 39
82-400 Sztum, woj. pomorskie
tel. 055 6406303, fax. 055 6406300
REGON: 00052897100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztum.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarki w ramach projektu pn. Równy start w przyszłość - czyli programy rozwojowe szkół obejmujące zajęcia pozalekcyjne dla uczniów z terenu Miasta i Gminy Sztum oraz Miasta i Gminy Dzierzgoń - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarki w ramach projektu WND-POKL.09.01.02-22-078/11 pn. Równy start w przyszłość - czyli programy rozwojowe szkół obejmujące zajęcia pozalekcyjne dla uczniów z terenu Miasta i Gminy Sztum oraz Miasta i Gminy Dzierzgoń współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy, w tym sposób realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.sztum.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- CRZP/33/2016/AEZ/ Sukcesywna dostawa tonerów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby AMG
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa tonerów i tuszy do RCKiK im. Jana Pawła II w Słupsku
Dodano: 2016-04-14 - DZP/19/16 DOSTAWA TONERÓW
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu poligraficznego i urządzeń faksowych.
Dodano: 2016-04-11 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, laserowych oraz faksów
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim - materiały eksploatacyjne do urządzeń drukująco -kopiujących.
Dodano: 2016-03-01 - Dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu Miejskiego w Słupsku oraz jego jednostek organizacyjnych i Spółek
Dodano: 2015-11-26 - dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzenia wielofunkcyjnego Brother DCP9270CDN w ramach realizacji projektu Inkubator innowacyjności współfinansowanego ze środków finansowych na naukę w ramach projektu systemowego Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
Dodano: 2015-09-03 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU POLIGRAFICZNEGO I URZĄDZEŃ FAKSOWYCH
Dodano: 2015-07-02 - dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzenia wielofunkcyjnego Brother DCP9270CDN w ramach realizacji projektu Inkubator innowacyjności współfinansowanego ze środków finansowych na naukę w ramach projektu systemowego Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
Dodano: 2015-06-30