Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowych kserokopiarek cyfrowych sieciowych na urbancard dla Urzędu Miejskiego Wrocławia wraz z pełną obsługą serwisową.

Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ
    50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    REGON: 001094670
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowych kserokopiarek cyfrowych sieciowych na urbancard dla Urzędu Miejskiego Wrocławia wraz z pełną obsługą serwisową.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 12 szt. fabrycznie nowych kserokopiarek cyfrowych sieciowych na urbancard dla Urzędu Miejskiego Wrocławia wraz z pełną obsługą serwisową w okresie trwania gwarancji.2. Dostawa obejmuje transport przedmiotu zamówienia do Zamawiającego, rozładunek, wniesienie, zainstalowanie urządzeń we wskazanych pomieszczeniach Urzędu Miejskiego Wrocławia oraz przeszkolenie użytkowników urządzeń w godzinach pracy Urzędu.3. Szczegółowe wymogi, parametry techniczne oraz zestawienie wyposażenia nabywanych kserokopiarek zostały określone w Załącznikach nr 3A – 3E do SWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą wypełnionych Załączników nr 3A-3E do SWZ – Wykaz parametrów technicznych i wymagane wyposażenie kserokopiarek (dokumenty te nie podlegają procedurze złożenia ani uzupełnienia – art. 107 ust. 3 ustawy Pzp). Następnie ww. załączniki będą stanowiły Załącznik nr 1 do zawieranej z wyłonionym Wykonawcą umowy.5. Pełna obsługa serwisowa ww. kserokopiarek w okresie trwania gwarancji obejmuje:a) wszelkie czynności obsługowe i naprawcze oraz materiały eksploatacyjne zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej i instrukcji obsługi kserokopiarek,b) wymianę materiałów eksploatacyjnych (w tym tonerów), niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania kserokopiarek wymienionych w Załącznikach nr 3A – 3E do SWZ.6. Zamawiający wymaga, aby wyłoniony w niniejszym postępowaniu Wykonawca:a) posiadał przez okres trwania umowy aktualny dokument autoryzacji (świadectwo, zezwolenie, licencja) lub umowę z autoryzowaną firmą, na wykonywanie czynności obsługowych i naprawczych oferowanych kserokopiarek;b) posiadał przez okres trwania umowy aktualne zezwolenie/decyzję lub inne dokumenty na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów innych niż niebezpieczne, jak np. zużyte tonery lub musi posiadać wpis do rejestru posiadaczy odpadów zwolnionych z obowiązku posiadania zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i/lub transportu odpadów powstałych ze zużytych tonerów;c) wyznaczył swojego przedstawiciela odpowiedzialnego za kontakty z Zamawiającym, z możliwością łatwego kontaktu przez telefon, faks oraz e-mail;powyższe informacje i dokumenty, zobowiązany będzie przedstawić najpóźniej przed zawarciem umowy.7. W celu wykonania przedmiotu Umowy Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:a) Wykonawca musi udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone kserokopiarki, której ważność rozpoczyna się od daty odbioru.b) Odbiór urządzeń zostanie dokonany po ich zainstalowaniu we wskazanych pomieszczeniach w Urzędu Miejskiego Wrocławia oraz po przeprowadzeniu szkolenia użytkowników urządzeń w godzinach pracy Urzędu. Odbiór urządzeń zostanie potwierdzony protokołem odbioru.c) Usługi serwisowe realizowane będą na podstawie zgłoszenia telefonicznego, faksem lub e-mailem przez upoważnionego pracownika Zamawiającego w terminie do 1 dnia roboczego od dnia otrzymania zgłoszenia przez Wykonawcę.d) Wykonawca będzie wykonywał pełną obsługę serwisową zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej oraz instrukcji obsługi kserokopiarki, z wyjątkiem dostawy papieru ksero. e) Wykonawca gwarantuje stosowanie oryginalnych części i materiałów eksploatacyjnych objętych gwarancją producenta. Użycie materiałów eksploatacyjnych nie może powodować ograniczeń funkcjonalności dostarczonych urządzeń oraz jakości wydruku, wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta kserokopiarek.f) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia książki obsługi serwisowej dla każdego urządzenia oddzielnie.g) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad i złej jakości wykonanej usługi serwisowej, strony sporządzą protokół, w którym wskażą rodzaj i zakres stwierdzonych wad. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dokonać usunięcia wad na własny koszt w terminie do 2 godzin od chwili zgłoszenia.h) W przypadku usuwania wad w terminie dłuższym niż 2 godziny lub wykonywania usługi serwisowej przekraczającej okres 1 dnia roboczego Wykonawca na własny koszt dostarczy urządzenie zastępcze o równoważnych parametrach technicznych. W takim przypadku Zamawiający odstępuje od naliczania kar umownych.i) Wykonawca dostarczy części zamienne i materiały eksploatacyjne na własny koszt i ryzyko. j) Wykonawca zobowiązany jest do zabrania i usunięcia na własny koszt wszystkich wymienionych zużytych części oraz materiałów eksploatacyjnych. Odpowiedzialność za ich zagospodarowanie zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. ponosi Wykonawca.k) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia książki obsługi serwisowej dla każdej kserokopiarki oddzielnie.l) Z tytułu wykonywania obsługi serwisowej Zamawiający będzie rozliczał się comiesięcznie z Wykonawcą w kwocie odpowiadającej iloczynowi sumy ilości wykonanych kopii w miesiącu podlegającym rozliczeniu (po odliczeniu ilości kopii testowych wykonanych podczas konserwacji lub napraw) i ceny jednostkowej netto za wykonanie jednej sztuki kopii plus podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami. Kwota ta obejmuje wszystkie elementy kosztowe, w tym wszelkie czynności obsługi serwisowej, części zamienne i materiały eksploatacyjne wynikające z obsługi serwisowej kserokopiarek oraz koszt transportu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30121430-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach