Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowych instrumentów muzycznych (rok produkcji: 2010): obój (studencki) oraz obój miłosny (profesjonalny) wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego oraz możliwością świadczenia płatnego serwisu pogwarancyjnego

Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki ogłasza przetarg

  • Adres: 80-743 Gdańsk, ul. Łąkowa 1-2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3009201 , fax. 058 3009210
  • Data zamieszczenia: 2010-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki
    ul. Łąkowa 1-2 1-2
    80-743 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3009201, fax. 058 3009210
    REGON: 00027575400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowych instrumentów muzycznych (rok produkcji: 2010): obój (studencki) oraz obój miłosny (profesjonalny) wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego oraz możliwością świadczenia płatnego serwisu pogwarancyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nie będących przedmiotem ekspozycji, kompletnych, sprawnych i gotowych do pełnego użytkowania (bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji) instrumentów muzycznych (rok produkcji: 2010): obój (studencki) oraz obój miłosny (profesjonalny) do siedziby Zamawiającego (ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk), wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego oraz możliwością świadczenia płatnego serwisu pogwarancyjnego; kod CPV: 37314200-4 Oboje. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 2, który stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. W ramach ceny oferty Wykonawca dostarcza zamówione instrumenty do siedziby Zamawiającego (ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk). 4. Zamawiający wymaga aby oboje były objęte gwarancją: minimum 3 lata (na drewno i mechanizm) od daty potwierdzonego protokołem przyjęcia instrumentów. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny oraz możliwość świadczenia płatnego serwisu pogwarancyjnego w autoryzowanym serwisie na terenie Polski lub poza jej granicą. 6. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług naprawczo-serwisowych w ramach udzielonej gwarancji oraz w ramach płatnego serwisu pogwarancyjnego: a) w przypadku realizacji serwisu w siedzibie Zamawiającego Wykonawca na własny koszt przybywa do siedziby Zamawiającego; b) w przypadku realizacji serwisu w siedzibie Wykonawcy, Zamawiający samodzielnie dostarcza instrument muzyczny do siedziby Wykonawcy (koszt dostarczenia instrumentu pokrywa Wykonawca). Wybór miejsca realizacji serwisu należy do Zamawiającego. 7. Czas oczekiwania na przybycie serwisu wynosi nie więcej niż 48 godzin od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego (w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wyrazić zgodę na przedłużenie tego terminu). 8. Wykonawca zobowiązany jest dokonać naprawy w terminie do 14 dni: a) od przybycia serwisu do siedziby Zamawiającego; b) od momentu dostarczenia instrumentu przez Zamawiającego do Wykonawcy. 9. Wykonawca zobowiązany jest raz w ciągu roku kalendarzowego dokonać przeglądu instrumentów w siedzibie Zamawiającego. 10. Wykonawca składa ofertę na cały przedmiot zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 11. Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Propozycje rozwiązań alternatywnych (wariantowych) nie będą brane pod uwagę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 373142004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia nie wymaga się wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach