Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowych instrumentów muzycznych: klarnet (rok produkcji: 2010) oraz trąbka (rok produkcji: nie starsza niż 2009)

Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki ogłasza przetarg

  • Adres: 80-743 Gdańsk, ul. Łąkowa 1-2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3009201 , fax. 058 3009210
  • Data zamieszczenia: 2010-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki
    ul. Łąkowa 1-2 1-2
    80-743 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3009201, fax. 058 3009210
    REGON: 00027575400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowych instrumentów muzycznych: klarnet (rok produkcji: 2010) oraz trąbka (rok produkcji: nie starsza niż 2009)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nie będących przedmiotem ekspozycji, kompletnych, sprawnych i gotowych do pełnego użytkowania (bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji) instrumentów muzycznych: klarnet (rok produkcji: 2010), trąbka (rok produkcji: nie starsza niż 2009 r.), do siedziby Zamawiającego (ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk), wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego. Instrumenty muzyczne wyszczególniono w dwóch pakietach: - pakiet nr 1 (załącznik nr 1.1 do SIWZ): klarnet (kod CPV: 37314100-3 klarnety), - pakiet nr 2 (załącznik nr 1.2 do SIWZ): trąbka (kod CPV: 37312100-9 trąbki). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podano w załącznikach nr 2.1 i nr 2.2, które stanowią integralne części niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. W ramach ceny oferty Wykonawca dostarcza zamówione instrumenty do siedziby Zamawiającego (ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk). 4. Zamawiający wymaga aby klarnet był objęty gwarancją: minimum 5 lat (gwarancja producenta) oraz dodatkowo minimum 3 lata (na wszystkie poduszki) (gwarancja sprzedającego) oraz dodatkowo bezpłatnym serwisem na minimum 2 lata (na korekty intonacyjne i regulację mechaniki) od daty potwierdzonego protokołem przyjęcia instrumentu. Zamawiający wymaga aby trąbka była objęta gwarancją: minimum 2 lata od daty potwierdzonego protokołem przyjęcia instrumentu. 5. Wykonawca ma obowiązek zapewnić serwis gwarancyjny w autoryzowanym serwisie. 6. Czas oczekiwania na przybycie lub reakcję serwisu wynosi nie więcej niż 48 godzin od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego (w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wyrazić zgodę na przedłużenie tego terminu). 7. Wykonawca zobowiązany jest dokonać naprawy w terminie do 14 dni od przybycia serwisu do siedziby Zamawiającego lub dostarczenia instrumentu do serwisu. 8. Wykonawca zobowiązany jest raz w ciągu roku kalendarzowego dokonać przeglądu instrumentów w siedzibie Zamawiającego. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na jeden pakiet dowolnie wybrany przez Wykonawcę lub oba pakiety. 10. Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Propozycje rozwiązań alternatywnych (wariantowych) nie będą brane pod uwagę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 373141003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia nie wymaga się wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach