Przetargi.pl
Dostawa, fabrycznie nowych dwóch samochodów ciężarowych typu hakowiec do przewozu kontenerów typu Kp-5 - Kp-12, dodatkowo z demontowaną zabudową (pług- posypywarka- solarka) przy pomocy haka na pojeździe w tym jeden z samochodów z umiejscowionym na pojeździe żurawikiem

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Okrzei 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5771274 , fax. 091 5772128
  • Data zamieszczenia: 2010-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Okrzei 6 6
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5771274, fax. 091 5772128
    REGON: 81111575800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.stargard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, fabrycznie nowych dwóch samochodów ciężarowych typu hakowiec do przewozu kontenerów typu Kp-5 - Kp-12, dodatkowo z demontowaną zabudową (pług- posypywarka- solarka) przy pomocy haka na pojeździe w tym jeden z samochodów z umiejscowionym na pojeździe żurawikiem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów ciężarowych typu hakowiec do przewozu kontenerów typu Kp-5 - Kp-12, dodatkowo z demontowaną zabudową (pługo-posypywarko-solarki) przy pomocy haka na pojeździe w tym jeden z samochodów z umiejscowionym na pojeździe żurawikiem. 1.1 Dostarczony pojazd, urządzenia na nim zamontowane, oraz osprzęt dodatkowy winny być fabrycznie nowe. 1.2 Wykonawca dostawy udzieli zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczony pojazd, zamontowane na nim urządzenia, oraz osprzęt dodatkowy na okres co najmniej 24 m-cy. 1.3 Maksymalny czas przystąpienia do usuwania awarii w okresie gwarancyjnym do 3 dni roboczych od zgłoszenia awarii za pośrednictwem faksu. W okresie gwarancyjnym wszelkie koszty związane z usunięciem awarii ponosi Wykonawca dostawy (dojazd ekipy serwisowej, a w przypadku niemożliwości usunięcia awarii w siedzibie Zamawiającego- koszta transportu do miejsca naprawy- laweta, zabezpieczenie transportu itp.) 1.4 Okresowe przeglądy gwarancyjne odbywać się będą u Wykonawcy na jego koszt przez cały okres gwarancji tj. min 24 - m-ce. Częstotliwość wykonywania przeglądów gwarancyjnych zgodna z zaleceniami producenta i instrukcją obsługi, (wszystkie koszty związane z gwarancją i przeglądami serwisowymi- np. dojazd do miejsca przeglądu, naprawy, pokrywa Wykonawca). 1.5 Wszystkie koszty związane z realizacją dostawy, ponosi Wykonawca. 1.6 Zapewnienie w dniu dostawy kompletnej dokumentacji pojazdu, oraz zamontowanych na nich urządzeń (np. świadectwo homologacji), zgodnie z obowiązującymi w dniu dostawy przepisami umożliwiające ich zarejestrowanie i eksploatację. 1.7 Przeprowadzenie do dnia dostawy przeglądu technicznego 0 przez producenta pojazdu lub autoryzowaną przez niego stację obsługi. 1.8 Przeszkolenie najpóźniej w dniu dostawy wskazanych przez Zamawiajacego pracowników w zakresie użytkowania pojazdu, urządzeń na nim zamontowanych, oraz osprzętu dodatkowego, potwierdzone następnie protokółem szkolenia. 1.9 Zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego (umożliwiającego wykonywanie czynnośći serwisowych w siedzibie Zamawiającego po upływie gwarancji jakości. . 1.10. Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 1.11. Wszyscy Wykonawcy do złożonej oferty powinni dołączyć parametry techniczne oferowanego pojazdu w każdej z części zamówienia. Zapisy od pkt. 1.1 do pkt. 1.11 dot. obydwu części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341310004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.stargard.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach