Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowych, bez ukrytych wad, pochodzących z bieżącej produkcji: 1.1 Półbutów wyjściowych w ilości - 998 par. (I część) 1.2 Półbutów służbowych w ilości - 1.002 par. (II część) do Centralnej Składnicy Magazynowej (Działu Magazynów) przy Areszcie Śledczym w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź

Areszt Śledczy w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-729 Łódź, ul. Smutna 21
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (42) 675 00 00 , fax. (42) 675 03 55
  • Data zamieszczenia: 2015-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Łodzi
    ul. Smutna 21 21
    91-729 Łódź, woj. łódzkie
    tel. (42) 675 00 00, fax. (42) 675 03 55
    REGON: 00059040900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Areszt Śledczy w Łodzi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowych, bez ukrytych wad, pochodzących z bieżącej produkcji: 1.1 Półbutów wyjściowych w ilości - 998 par. (I część) 1.2 Półbutów służbowych w ilości - 1.002 par. (II część) do Centralnej Składnicy Magazynowej (Działu Magazynów) przy Areszcie Śledczym w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, bez ukrytych wad, pochodzących z bieżącej produkcji: 1.1 Półbutów wyjściowych w ilości - 998 par. (I część) 1.2 Półbutów służbowych w ilości - 1.002 par. (II część) do Centralnej Składnicy Magazynowej (Działu Magazynów) przy Areszcie Śledczym w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części (pakiety) zgodnie z podziałem jak w punkcie 1. 3. Przedmiot zamówienia określony został we Wspólnym Słowniku Zamówień i oznaczony kodem CPV: 18.81.30.00 - 1 - obuwie z cholewami z skóry 4. Ilekroć przedmiot zamówienia opisano poprzez wskazanie: znaków towarowych (nazwy handlowej), norm Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć: 4.1 produkty spełniające wymagania Zamawiającego co najmniej w tym zakresie co produkty opisane OPZ; 4.2 rozwiązania z metodyką badawczą materiałów i wyrobu gotowego, w których badania wykonane będą według norm znowelizowanych lub innych procedur badawczych, o ile zastosowana w nich metodologia będzie tożsama z metodologią normy wskazanej przez Zamawiającego w OPZ. 4.3 Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowany przez niego produkt stanowiący przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. III. Tryb udzielenia zamówienia. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o szacunkowej wartości powyżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawo Zamówień Publicznych tj. powyżej 134 000 euro. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego: art. 10 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1. Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych( tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z póź. zm.), 2. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r.  poz. 231 z dnia 19 lutego 2013 r.) 3. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. U. poz. 1692). 4. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich (Dz. U. poz. 1735) IV. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). 1. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku 1A, 1B do SIWZ. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 2.1 Asortyment objęty zamówieniem dostarczany będzie do Centralnej Składnicy Magazynowej (Działu Magazynów) przy Areszcie Śledczym w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź w postaci dostaw częściowych po wcześniejszym zamówieniu określającym ilość, rozmiar oraz wielkość zamówienia z podziałem na OISW. Wykonawca winien posiadać wszelkie wymagane prawem dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP dla oferowanego produktu oraz okazać je na ewentualne żądanie Zamawiającego, 2.2 Wymagany okres gwarancji na wszystkie rodzaje zamawianego obuwia wynosi co najmniej 24 miesiące od daty wydania ich z magazynu do użytkowania, natomiast okres ich przechowywania przez Zamawiającego w magazynie wynosi maksymalnie 5 lat. W przypadku wydania obuwia do użytkowania po upływie okresu przechowywania gwarancja, o której mowa powyżej przestaje obowiązywać. 2.3 Zamawiający zastrzega prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie zamówienia. Ostateczna ilość zamawianych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe lub prawne. 2.4 Dostarczany towar winien być oznakowany, opisany oraz przechowywany zgodnie z OPZ (Załączniki 1A,1B) 2.5 Wykonawca wraz z dostawą jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dokumenty w postaci dowodu dostawy. 2.6 Ilość towaru określona w opisie przedmiotu zamówienia jest ilością maksymalną jaką może zamówić Zamawiający i może ona ulec zmniejszeniu maksymalnie o 30% w zależności od potrzeb Zamawiającego. Proporcjonalnemu zmniejszeniu ulega również wartość całkowita wynikająca z przeprowadzonego postępowania przetargowego. 2.7 Uwaga! - Zamawiający, w celu zachowania jednolitości w umundurowaniu funkcjonariuszy Służby Więziennej, udostępni do wglądu w swojej siedzibie wzór asortymentu będącego przedmiotem zamówienia po wcześniejszym uzgodnieniu z osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami. 3. Warunki techniczne realizacji dostaw. Faktyczne zamówienie (co do rozmiaru i asortymentu), wynikać będzie ze składanych pisemnie przez Zamawiającego zapotrzebowania. Przedmiotowe zapotrzebowanie przedstawiane Wykonawcy określać będzie asortyment, wielkość i wymagane terminy realizacji dostawy, przy czym: 3.1 Zamawiający wzmaga, aby dostawy asortymentu objętego umową były zrealizowane do dnia 30.10.2015 r. 3.2 Płatnikami za w/w dostawy będą jednostki organizacje Służby Więziennej przy których znajdują się Składnice Okręgowe, których wykaz stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3.3 Pierwsza dostawa zostanie zrealizowana w terminie osiem tygodni od daty podpisania umowy. 3.4 Druga i kolejne dostawy realizowane będą do czterech tygodni od daty złożenia zamówienia częściowego. 3.5 Zamówienia ilościowe i asortymentowe towaru oraz termin realizacji - będą zgłaszane pisemnie drogą faksową lub za pomocą poczty elektronicznej w imieniu upoważnionych pracowników Zamawiającego. 3.6 Wykonawca jest zobowiązany do należytego wykonania przedmiotu umowy na zasadach w niej określonych tj. dostarczania towaru na własny koszt i ryzyko, środkiem transportu przystosowanym zgodnie z właściwymi przepisami do przewozu artykułów będących przedmiotem niniejszej umowy, do magazynu wskazanego przez Zamawiającego, stanowiącego miejsce dostaw w dniach i w godzinach określonych zamówieniu częściowym 3.7 Przyjęcie towaru poprzedzone będzie wspólną kontrolą ilościowo - jakościową przeprowadzoną przez osoby działające w imieniu Zamawiającego i Wykonawcy lub osoby działające w jego imieniu lub na jego rzecz. W przypadku zakwestionowania dostawy, która nie odpowiada ilościowo lub normom jakościowym bądź też z innych przyczyn nie odpowiada obowiązującym wymaganiom Zamawiającego, sporządzany będzie protokół niezgodności zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru. Protokół niezgodności podpisuje osoba dokonująca odbioru w imieniu Zamawiającego i osoba dostarczającą towar w imieniu lub na rzecz Wykonawcy. Zamawiający uprawniony jest również do jednostronnego sporządzenia tegoż protokołu ze skutkiem dla Wykonawcy. 3.8 Postanowienia określone w pkt. 3.5,3.6 nie wyłączają jakichkolwiek uprawnień Zamawiającego przysługujących mu z tytułu rękojmi. 3.9 Wykonawca zobowiązuje się do wymiany na własny koszt zakwestionowanego towaru na towar pełnowartościowy bądź też - w przypadku braków ilościowych - uzupełnienia towaru najpóźniej w ciągu min. 14 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. 3.10 W przypadku niedostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnie z umową lub odmowy jego przyjęcia Zamawiający może dokonać interwencyjnego zakupu towaru na koszt Wykonawcy. 3.11 Wykonawca umowy zobowiązuje się do pokrycia kosztów transportu oraz różnicy pomiędzy ceną dokonanego zakupu, a ceną ustaloną w niniejszej umowie poniesionych przez Zamawiającego, które to koszty Zamawiający ma prawo potrącić z istniejącej między stronami wierzytelności pieniężnej. 3.12 Wykonawca będzie wystawiał faktury częściowe za każdą dokonaną dostawę. 3.13 Płatność za dostarczony przedmiot zamówienia realizowana będzie przelewem przez jednostki organizacyjne Służby Więziennej, w których zlokalizowane są Składnice Okręgowe na konto bankowe Wykonawcy wskazane na fakturze, w terminie 30 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury częściowej (wykaz płatników tożsamy z planowaną ilością dostaw zawiera załącznik nr 2 do SIWZ). 3.14 Za dzień zapłaty uważany będzie dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. 3.15 W przypadku powstania zaległości płatniczych ze strony Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do zachowania ciągłości dostaw przez okres dwóch miesięcy od dnia powstania zaległości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 188130001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 1.I część zamówienia 3.000,00 2.II część zamówienia 2.000,00 W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na dostawy więcej niż jednej części zamówienia kwota wadium sumuje się (max. może wynieść - 5 000,00 zł) ( pięć tysięcy zł 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.32)). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym NBP NBP Oddział Okręgowy w Łodzi rachunek sum depozytowych numer konta: 79101013710070091391200000 4. Wadium przechowywane będzie na koncie nieoprocentowanym

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach