Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki drogowej na podwoziu samochodu

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-946 Piekary Śląskie, ul. F. Kotuchy 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 289 99 39 , fax. 032 289 99 39
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. F. Kotuchy 3 3
    41-946 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 289 99 39, fax. 032 289 99 39
    REGON: 27211435900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.piekary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z udziałem gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki drogowej na podwoziu samochodu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia musi być dostarczony do siedziby Zamawiającego jako fabrycznie nowa( w rozumieniu: nie używana, nie obciążona wcześniej umową sprzedaży, dzierżawy, leasingu itp.) kompletna zamiatarka drogowa na podwoziu samochodu spełniająca niżej podane warunki: 1. Wymagane parametry techniczne i jakościowe kompletnego pojazdu: a) Podwozie Lp. Parametry techniczne bezwzględnie wymagane 1. Podwozie dwuosiowe 4 x 2 fabrycznie nowe rok produkcji nie wcześniej niż 2008r. 2. Moc silnika pojazdu 160 - 180 KM 3. Silnik 4 cylindrowy spełnia wymagania min. EURO 4 w technologii SCR z możliwością rejestracji pojazdu w roku 2010 4. Zawieszenie tylne -zawieszenie pneumatyczne 5. Dwuobwodowy układ hamulcowy , hamulce tarczowe z przodu i z tyłu 6. Sprzęgło jednotarczowe suche 7. Skrzynia biegów - 9 biegów - sterowanie ręczne 8. Pojedynczy zbiornik paliwa min 120 litrów na końcu ramy 9. Kabina dzienna krótka 10. Kabina wyposażona w instalację radiową i antenową oraz radio 11. Kierownica z prawej strony z regulowaną kolumną kierowniczą 12. Wyciszenie hałasu nie mniej niż 80 dB , wyciszenie silnika. 13. Fabryczna klimatyzacja kabiny 14. Pneumatyczny fotel kierowcy z zagłówkiem 15. Wykładzina podłogi kabiny z tworzywa + dywaniki gumowe 16. 1 miejsce dla pasażera 17. Osłona przeciwsłoneczna szyby przedniej 18. Immobilaizer lub inne zabezpieczenie antykradzieżowe 19. Podgrzewany osuszacz powietrza, suchy filtr powietrza 20. Lusterka wsteczne podgrzewane (prawe i lewe) 21. Lusterko od strony kierowcy i pasażera regulowane elektrycznie 22. Lusterko krawężnikowe i rampowe 23. Skrzynka akumulatorowa z dwoma akumulatorami min 115 Ah 24. Kolo zapasowe i klin pod koła 25. Korek wlewu paliwa z kluczykiem 26. Chlapacze standardowe 27. Tylne lampy przeciwmgielne 28. Elektrycznie sterowane szyby 29. Sygnał ostrzegawczy przy biegu wstecznym 30. Tachograf cyfrowy z ważną legalizacją i zgodny z EC 31. Gaśnica produkcji polskiej min 2 kg 32. Trójkąt ostrzegawczy, apteczka 33. Podnośnik 12 tonowy dostosowany do pojazdu 34. Profesjonalny klucz do odkręcania kół i przewód do pompowania kół 35. Hamulec silnikowy z zaworem spustowym 36. Komplet pokrowców na siedzenia 37. Kolor kabiny pomarańczowy 38. Skrzynka na narzędzia zamontowana do ramy pojazdu lub zabudowy - zamykana na kluczyk. 39. Światło ostrzegawcze z błystnikiem długie. 40. DMC 13000-15000 kg 41. Samochód na kołach 22,5 cal. 42. Nośność osi przedniej minimum 5.0 tony, osi tylnej minimum 10,0 tony 43. Układ wydechowy wyprowadzony do góry za kabiną 44. Rozstaw osi podwozia nie większy niż 3300mm ( między pierwszą a drugą osią) b) Zabudowa z urządzeniem do zamiatania i polewania: Lp. Parametry techniczne bezwzględnie wymagane dla zabudowy 1. Zbiornik na zmiotki o pojemności minimum. 6,0 m3, wykonany w całości ze stali nierdzewnej, 2. Napęd do zabudowy - silnik wysokoprężny o mocy nie mniejszej niż 140 KM, spełniający normę min. EURO MOT 3A 3. Prawy agregat zamiatający z szczotką talerzową o średnicy min.600mm, umieszczony pomiędzy osiami 4. Szczotka walcowa środkowa o długości min. 1300 mm 5. Szerokość powierzchni zamiatania min. 2300 mm 6. Sterowanie czynnościami szczotki talerzowej - prędkość, pozycja, docisk - z kabiny kierowcy 7. Turbina napędzana od silnika pomocniczego poprzez przekładnię ze sprzęgłem hydro-kinetycznym 8. System zwiększonego nacisku na podłoże szczotki walcowej 9. Wąż do zbierania liści montowany na dachu zamiatarki wraz z obrotnicą 10. Dysza ssąca wykonana ze stopów lekkich o wysokiej wytrzymałości i szerokości min. 700 mm 11. System unoszenia dyszy ssącej w celu zbierania większych odpadów 12. Automatyczne chowanie się szczotki bocznej pod podwozie w przypadku napotkania przeszkody 13. System wysokiego ciśnienia z dodatkowymi listwami pod zderzakiem przednim podwozia oraz przed ssawą 14. Agregat do mycia z lancą i wężem o długości nie mniejszej niż 10 mb, pompa wodna o ciśnieniu roboczym nie mniejszym niż 120 bar 15. System zabezpieczający przed wydobywaniem się kurzu podczas zamiatania przy pomocy zraszaczy i filtrów zamontowanych pod przednim zderzakiem i przy szczotce talerzowej 16. Zbiornik wody zabezpieczony galwanicznie przed korozją o pojemności min. 1300 litrów 17. Tylna klapa pojemnika otwierana i zamykana hydraulicznie - uchylna, oraz mechanizm ręcznego podnoszenia w przypadku awarii układu hydraulicznego 18. Pneumatyczny siłownik zamykający klapy kanałów ssących na zewnątrz zabudowy 19. Kamera wideo zamontowana z tyłu pojazdu i na bocznej szczotce, z monitorem w kabinie kierowcy 20. Światło ostrzegawcze (kogut ) w kolorze pomarańczowym zamontowane na rogach tylnej części zabudowy 21. Zabudowa w kolorze pomarańczowym RAL 2011, bez nadruków i napisów 22. Wydajność dmuchawy mierzonej w kanale ssącym zabudowy nie mniejsza niż 18 000 m3 na h 23. Szczotka boczna w systemie ciągnionym (zgodnie z kierunkiem jazdy) 24. Rok produkcji nie wcześniej niż 2009 r. 2. Warunki gwarancji i serwisu: a) Zabudowa: - minimalny okres gwarancji 24 m-ce - co najmniej dwa punkty serwisowe posiadające autoryzację producenta zabudowy, - zapewnienie serwisu pogwarancyjnego przez 5 lat od zakończenia serwisu gwarancyjnego, - możliwość zgłoszenia awarii co najmniej: w dni robocze w godz. 7:00-15:00, - czas reakcji serwisu od chwili zgłoszenia max. 24 godziny - Serwis oddalony do 30km od siedziby Zamawiającego - czas przystąpienia serwisu do naprawy po zgłoszeniu - max. 48h, - czas dokonania naprawy : max. 10 dni od momentu zgłoszenia, b) Podwozie: - minimalny okres gwarancji 36 m-cy bez limitu kilometrów - odległość od autoryzowanego serwisu do 30 km - czas przyjazdu serwisu do 24 godz. od zgłoszenia - okresy między przeglądowe min. 30 tyś. c) W przypadku poważnych awarii powodujących postój pojazdu powyżej 3 dni podstawienie pojazdu zastępczego o zbliżonych parametrach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349211000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a). posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b). posiadania wiedzy i doświadczenia, c). dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d). sytuacji ekonomicznej i finansowej, 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: a). jest niezgodną z ustawą. b). jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. c). jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. d). zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. e). została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. f). zawiera błędy w obliczeniu ceny. g). wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych h). jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające zdolność wykonawcy do występowania w obrocie prawnym obejmującym przedmiot zamówienia wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i nie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych(zgodnie z załącznikiem nr 2 do specyfikacji). 4. Zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert z właściwego Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS potwierdzającymi, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne (lub zaświadczeń o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego). 5.Certyfikat CE lub deklaracje zgodności CE na oferowany typ pojazdu - zabudowany(skompletowany) pojazd. 6.Świadectwo homologacji/wyciąg ze świadectwa, powyższe dokumenty muszą być wystawione na oferowany typ pojazdu - zabudowany (skompletowany) pojazd. 7. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat licząc od dnia złożenia oferty, a (jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie) co najmniej 5 dostaw fabrycznie nowych pojazdów o podobnym do proponowanego charakterze. Na potwierdzenie należytego wykonania wykazanych dostaw należy załączyć dokumenty od zleceniodawców - referencje. 8. Postanowienia i dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 8.1. W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta tych wykonawców musi spełniać następujące warunki: a) oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub upoważnionego przedstawiciela - partnera wiodącego. b) Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela - partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie - partnerów - należy załączyć do oferty. c) Przedstawiciel -wiodący partner winien być upoważniony do reprezentowania wykonawców postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.2.Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. 8.3.W przypadku dokonania wyboru oferty wykonawców występujących wspólnie przed przystąpieniem do zawarcia umowy o zamówienie publiczne przedłożona zostanie umowa regulująca współpracę tych wykonawców. Termin, na jaki została zawarta umowa wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia. 8.4.Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia wymienione w pkt VI tj.:2, 3, 4 dla każdego partnera z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgk.piekary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach