Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowej śmieciarki z możliwością odbioru i transportu bioodpadów wraz z pojemnikami

Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Nowodworska 60
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 8566350 , fax. 76 8566355
  • Data zamieszczenia: 2014-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Nowodworska 60 60
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 76 8566350, fax. 76 8566355
    REGON: 39008153600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowej śmieciarki z możliwością odbioru i transportu bioodpadów wraz z pojemnikami
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej śmieciarki z możliwością odbioru i transportu bioodpadów wraz z pojemnikami.2.Termin wykonania zamówienia:do 5 tygodni od dnia podpisania umowy.3.Miejsce dostawy: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.Zakład Oczyszczania Miasta,ul. Nowodworska 48,59-220 Legnica 4.Charakterystyka przedmiotu zamówienia-wymagania Zamawiającego: 1.ŚMIECIARKA Parametry techniczne, użytkowe i jakościowe przedmiotu zamówienia bezwzględnie wymagane przez Zamawiającego PODWOZIE Podwozie fabrycznie nowe rok produkcji- 2013 lub 2014,Dopuszczalna masa całkowita- 26 ton,Zbiornik paliwa- min. 250 litrów z zakręcanym i zamykanym na kluczyk korkiem (ilość kluczyków- min. 3 szt.),Norma emisji spalin- EURO 5 lub EURO 6,Koła z oponami 315/80R,Tarcze kół 10 (dziesięcio) otworowe,Na osi napędowej opony szosowo- terenowe,Silnik wysokoprężny min.290 KM,Maksymalny moment obrotowy silnika- min. 1100Nm,Skrzynia biegów zautomatyzowana bez pedału sprzęgła- min. 12 biegów,Dodatkowy podgrzewany filtr paliwa z separatorem wody,Rozstaw osi między pierwszą a drugą- 3800- 4000 mm,Płomieniowe urządzenie rozruchowe,Wydech wyprowadzony do góry,Przednie zawieszenie- resory paraboliczne- min. 7,5 ton,Stabilizator osi przedniej,Tylne zawieszenie pneumatyczne- min. 19 ton, Oś tylnia ostatnia wleczona, kierowana i podnoszona, Blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej,Stabilizator osi tylnej,Regulacja wysokości zawieszenia,Hamulec osi przedniej i tylnej- tarczowy,Układ hamulcowy z systemem ABS,System ASR i ESP,Hamulec silnikowy,Osuszacz powietrza podgrzewany,Hamulec przystankowy dla śmieciarki z ograniczeniem dot.cofania wg DIN EN 1501-01,Oświetlenie zgodnie z zobowiązujacymi przepisami o ruchu drogowym, Światła do jazdy dziennej,Regulacja zasięgu świateł,Tempomat,Komputer pokładowy,Przystawka odbioru mocy odsilnikowa, niezależna od sprzegła i skrzyni biegów,Układ kierowniczy ze wspomaganiem, Koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochylaniem,Fabryczny immobiliser,Akumulatory 12V minimum 150AH-2 szt.,Mechaniczny wyłącznik akumulatorów,Klimatyzacja z automatyczną regulacją temperatury, Ogrzewanie,Centralny zamek,Elektrycznie sterowane szyby,Tachograf cyfrowy,Radio CD, Radio RTV,Elektrycznie regulowane lusterka wsteczne zgodnie z obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym,Pozostałe lusterka zgodnie z zobowiązującymi przepisami o ruchu drogowym,Kolor kabiny-biały ( RAL zostanie podany w dniu podpisania umowy z Wykonawcą),Ilość miejsc w kabinie-min. 3,Siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym,Pokrowce na wszystkie siedzenia-2 komplety,Belka sygnalizacyjna na kabinie z logo LPGK-2 lampy obrotowe, 8 modułów LED,miejsce na naklejkę z logo LPGK,możliwość włączenia tylko LEDów lub tylko rotatorów,Kabina kierowcy wyposażona w zabezpieczenie mechaniczne przed jej opadnięciem,Kliny zabezpieczające umieszczane pod koła pojazdu- co najmniej 2 szt.,Dwa sygnały ostrzegawcze przy cofaniu-sygnał dźwiękowy, świetlna sygnalizacja cofania,Podręczny sprzęt gaśniczy (z opisem w języku polskim) odpowiedni do ilości i rodzaju transportowanych odpadów komunalnych,Trójkąt ostrzegawczy-2 szt.,Kompletny zestaw narzędzi,Przewód do pompowania kół,Gumowe dywaniki podłogowe,Osłona przeciwsłoneczna,przydymiona,Pneumatyczny sygnał ostrzegawczy,CB radio + antena wraz z okablowaniem do anteny,Apteczka pierwszej pomocy oraz pojemniki z solą fizjologiczną do przemywania oczu dla min. 4 osób, Opis przycisków na zabudowie w języku polskim, Wszelkie zasuwy, zawory i przełączniki oznakowane w taki sposób aby ich położenie pozwalało jednoznacznie określić, czy otwierają lub zamykają przepływ mediów,Halogeny dalekosiężne zamontowane po bokach belki syganlizacyjnej na kabinie- 2 szt.,Alkomat bez użycia ustnika,Wielkość zużycia energii- max.15 MJ/km, Wielkość emisji dwutlenku węgla- 1,1 kg/km, Wielkość emisji zanieczyszczeń:a)tlenków azotu- max. 35 g/km, b)cząstek stałych- max. 0,25 g/km, c)węglowodorów- max. 0,40 g/km ZABUDOWA Przystosowana do zbiórki i transportu odpadów (bioodpadów) z dużą ilością odcieków (konstrukacja uniemożliwia wyciek odcieków w czasie załadunku, transportu i postoju pojazdu),Odpowiednie uszczelnienie całej zabudowy, Zbiornik na odcieki- montowany pod zabudową, wyposażony w zawór kulkowy,Pojemność zbiornika na odcieki- min. 400 litrów,Pojemność skrzyni ładunkowej- min. 20 m3, Podwyższona burta przednia skrzyni ładunkowej,Zabudowa skrzyniowa z urządzeniem zasypowym tylnym, Skrzynia ładunkowa o przekroju prostokątnym,Powierzchnie boczne skrzyni ładunkowej-jednolite (możliwość zapełnienia jej folią reklamową), w przypadku występowania ożebrowania; zakryte na całej powierzchni blachą aluminiową o grubości nie powodującej fałdowania,Możliwość wykonania autodiagnozy sprawności układu elektrycznego przez urządzenie znajdujące się w kabinie kierowcy, Instalacja hydrauliczna zasilana przez pompę dwustrumieniową o wydajności min. 120l/min,Krawędź zasypu położona na wysokości max. 1400mm, Zabudowa wielokrotnie gruntowana i lakierowana w barwach Zamawiającego, tj komunal Orange (RAL zostanie podany w dniu podpisania umowy z Wykonawcą),Oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami prawa typu LED: światła hamowania, postojowe oraz 2 światła alarmowe typu kogut z przodu i z tyłu pojazdu, Reflektor roboczy z tyłu zabudowy,Pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku, Błotniki kół tylnych z chlapaczami,Dwa stopnie składane po bokach zasypu tylnego wraz z czujnikami (jazda do przodu przy obciążonym stopniu max. 5km/h, jazda do tyłu niemożliwa), automatyczna informacja w kabinie kierowcy o tym, który stopień jest zajęty,Sygnał dźwiękowy i świetlny przy cofaniu się pojazdu do tyłu,Bezpieczne uchwyty do zamontowania na skrzyni zabudowy,Opis przycisków na zabudowie w języku polskim,Akcesoria do sprzątania, tj. łopaty i miotły wraz z wyposażeniem,Uchwyty na miotłę i łopaty na bocznej prawej ścianie pojazdu zabezpieczone przed samo otwarciem podczas jazdy,Zbiornik na mydło i wodę z możliwością podgrzewania wody, Wszelkie zasuwy, zawory i przełączniki oznakowane w taki sposób aby ich położenie pozwalało jednoznacznie określić, czy otwierają lub zamykają przepływ mediów, Odwłok wyposażony w zabezpieczenie mechaniczne przed jego opadnięciem,Musi odpowiadać wytycznym 89/392 EWG i posiadać znak CE, posiadać Nieprogresywny System Automatycznego Smarowania o ciśnieniu roboczym w systemie minimum 100bar, z ciśnieniem wyjściowym z pompy nie większym niż 250bar. System wyposażony w sterownik w kabinie kierowcy z diodowym panelem informującym o rezerwie smaru w zasobniku pompy i spadku ciśnienia w systemie oraz ze sterownikiem z elektronicznym zapisem pamięci akcji pracy systemu umożliwiającym diagnozę systemu. Zamawiający wymaga, aby pojazd być wyposażony w urządzenia rejestrujące oraz instrumenty pomiarowe kompatybilne z eksploatowanym u Zamawiającego systemem do zarządzania flotą pojazdów FM.frameLOGIC. Pojazd winien być wyposażony w tablet wraz z uchwytem samochodowym posiadającym własne gniazdo przejmujące funkcję ładowania urządzenia. Poniżej wskazane zostały minimalne parametry techniczne tabletu: system operacyjny android min. 4.0, przekątna 7 cali, rozdzielczość ekranu 1024x 600, procesor 2 rdzeniowy min. 1000 MHz, pamięć RAM 1 GB, pamięć wbudowana 8 GB, odbiornik GPS, wbudowane głośniki i mikrofon, obsługa telefonu GSM, modem GSM, akumulator litowo- jonowy min. pojemność 4000mAh, czytnik kart microSD, kamera min. 3 Megapixle, WiFi 802.11 b/g/n, Bluetooth 3.0,ekran dotykowy Multi-Touch, TFT,powłoka odporna na odciski palców, 16mln kolorów. Tablet winien posiadać gwarancję na okres min. 24 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest do montażu w pojeździe rejestratora GPS podłączonego do magistrali CAN, sondy pomiaru paliwa oraz opomiarowania pracy zasypu i otwarcia odwłoka. 2.POJEMNIKI DO ZBIÓRKI ODPADÓW A.POJEMNIKI NA ODPADY BIO Charakterystyka przedmiotu zamówienia Parametry techniczne, użytkowe i jakościowe przedmiotu zamówienia bezwzględnie wymagane przez Zamawiającego Ilość- 200 szt.,Kolor- brązowy,Pojemność-120 l,Pojemniki fabrycznie nowe- rok produkcji 2013 lub 2014,Wykonane z PE- HD (polietylen niskociśnieniowy wysokiej gęstości),Odporne na promieniowanie UV, niskie temperatury i chemikalia), Układ jezdny: stalowa ośka z 2 kołami o średnicy 200 ÷ 220mm,Klapa z dwoma bocznymi uchwytami,Przystosowane do opróżniania przez standardowe śmieciarki,Górne i dolne otwory wentylacyjne w ścianach bocznych pojemnika,Otwory wentylacyjne do odparowania cieczy w pokrywie pojemnika,Ruszt odciekowy,Trwały napis ODPADY BIO,Wykonane zgodnie z normą PN EN- 840,Atest PZH (Państwowego Zakładu Higieny). B.POJEMNIKI NA ODPADY BIO Charakterystyka przedmiotu zamówienia Parametry techniczne, użytkowe i jakościowe przedmiotu zamówienia bezwzględnie wymagane przez Zamawiającego Ilość- 150 szt.,Kolor- brązowy,Pojemność- 240 l,Pojemniki fabrycznie nowe- rok produkcji 2013 lub 2014,Wykonane z PE- HD (polietylen niskociśnieniowy wysokiej gęstości),Odporne na promieniowanie UV, niskie temperatury i chemikalia),Układ jezdny: stalowa ośka z 2 kołami o średnicy 200 ÷ 220mm,Klapa z dwoma bocznymi uchwytami,Przystosowane do opróżniania przez standardowe śmieciarki,Górne i dolne otwory wentylacyjne w ścianach bocznych pojemnika,Otwory wentylacyjne do odparowania cieczy w pokrywie pojemnika,Ruszt odciekowy,Trwały napis ODPADY BIO,Wykonane zgodnie z normą PN EN- 840,Atest PZH (Państwowego Zakładu Higieny) 3.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. 4.Zamawiający przedstawił minimalne parametry pojazdu i jego wyposażenia oraz pojemników, które spełniałyby założone wymagania techniczne, jakościowe oraz użytkowe. Wykonawca może zaoferować inny model towaru, ale musi on być równoważny jakościowo do określonego w SIWZ. Oznacza to, że w ofercie nie może być zaoferowany pojazd i pojemniki o niższym standardzie i gorszych parametrach niż określone w SIWZ. Wykonawca proponujący inny pojazd i pojemniki zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.) zobowiązany jest wykazać, że są równoważne jakościowo i spełniają wymagane normy, parametry i standardy. W takim przypadku zadaniem wykonawcy jest wskazanie i udowodnienie wymaganego przez Zamawiającego poziomu jakości poprzez podanie typ pojazdu i pojemników i ich opisu zawierającego co najmniej informacje zawarte w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. Przekazanie przedmiotu zamówienia nastąpi w miejscu dostawy na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. 6. W dniu dostawy przedmiotu zamówienia, Wykonawca winien dostarczyć odpowiednią dokumentację dotyczącą pojazdu oraz pojemników, tj.: a) Dokumentację techniczną pojazdu w języku polskim - 1 szt. b) Instrukcję obsługi pojazdu w języku polskim - 1 szt. c) Książkę gwarancyjno-serwisową w języku polskim - 1 szt. (potwierdzenie oferowanej gwarancji na pojazd (podwozie i zabudowa) - min. 24 miesiące d) Kompletną dokumentację pozwalającą na rejestrację pojazdu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. e) Certyfikaty / atesty na dostarczane pojemniki do odbioru bioodpadów. 7.W dniu dostawy Wykonawca winien przeprowadzić całodzienne szkolenie operatorów, mechaników i kierowców z zakresu użytkowania oraz obsługi technicznej pojazdu oraz zainstalowanych w nim urządzeń, zakończone wydaniem zaświadczenia o przeprowadzeniu szkolenia. 8. Pojazd oraz pojemniki winny spełniać normy i certyfikaty przewidziane polskim i unijnym prawem. 9. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość zaoferowanego przedmiotu zamówienia, zgodność wykonania zamówienia z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego. 10. Warunki gwarancji i serwisu pojazdu: a)minimalny okres gwarancji na pojazd (podwozie i zabudowa)- 24 miesiące. Czas obowiązywania gwarancji rozpoczyna się od dnia odbioru przedmiotu zamówienia- od podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego i ulegnie przedłużeniu o okres napraw pojazdu w okresie gwarancyjnym. b)bezpłatny serwis gwarancyjny przez okres 24 miesięcy ( nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych: oleje, płyny, filtry itd. ) w siedzibie Zamawiającego, minimum 1 raz w roku. Wykonawca jest zobowiązany do podania nazwy, marki, typu, parametrów i producenta oferowanego pojazdu oraz siedziby i adresu autoryzowanego przez producenta serwisu w Książce gwarancyjno-serwisowej, c)zapewnienie serwisu pogwarancyjnego od zakończenia serwisu gwarancyjnego na okres min. 10 lat; d)możliwość zgłoszenia awarii we wszystkie dni robocze w godz. 7.00-15.00, e)czas reakcji serwisu od momentu potwierdzonego zgłoszenia awarii za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej przez Zamawiającego - do 48 godzin, f)serwis gwarancyjny oraz serwis pogwarancyjny na zasadzie serwisu stacjonarnego oraz mobilnego; g)podczas dokonywanych napraw, przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych pracownik Zamawiającego ma prawo obserwować naprawę, h)w przypadku zaistnienia wady/usterki pojazdu (dotyczy zarówno podwozia i zabudowy) stroną dla Zamawiającego, w celu dochodzenia roszczeń gwarancyjnych, pozostaje Wykonawca. 11. Warunki gwarancji dotyczące pojemników do odbioru bioodpadów: Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 24 miesięcznej gwarancji na wszystkie pojemniki będące przedmiotem zamówienia. Bieg okresu gwarancji liczony będzie od dnia podpisania przez strony protokołu zdawczo- odbiorczego bez zastrzeżeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341445106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium.2.Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:9.000,00 PLN (słownie:dziewięć tysięcy złotych 00/100).3.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert (dniem i godziną), określonym w punkcie XII.1.SIWZ.4.Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. na okres określony w pkt. X.1. SIWZ.5.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a) przelewem na konto Zamawiającego: BZ WBK S.A. I OLegnica, nr 87 1090 2066 0000 0005 4200 0959,b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej,z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c) gwarancjach bankowych,d) gwarancjach ubezpieczeniowych,e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t.j. Dz. U.z 2007r., Nr 42, poz. 275, ze zm. ).6.Nie dopuszcza się składania wadium w innej walucie niż PLN. Zapis ten dotyczy również wadium złożonego w innej formie niż w pieniądzu.7.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, musi być wykonalna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,c)kwotę gwarancji,d)termin ważności gwarancji,e)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca:a)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie tego Wykonawcy,lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,lub w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.8.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, WADIUM na koncie Zamawiającego musi znaleźć się najpóźniej do dnia składania ofert, określonego w punkcie XII.1. SIWZ, do godz. 09.00 i być oznaczone: WADIUM DO PRZETARGU TP/TO/2/2014.9.O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.10.Zamawiający dokona zwrotu wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 11.Przedłużenie okresu ważności wadium może nastąpić w przypadkach określonych w art. 85 ust. 4 ustawy Pzp.12.Wykonawca winien dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium.13.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp.14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub c)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub d)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lpgk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach