Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowej piaskarki - posypywarki i pługa odśnieżnego.

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Ignacego Paderewskiego 233
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 4648257 , fax. 0-56 4648257
  • Data zamieszczenia: 2013-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Ignacego Paderewskiego 233 233
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 4648257, fax. 0-56 4648257
    REGON: 87113275000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna powiatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowej piaskarki - posypywarki i pługa odśnieżnego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zamówienie podzielone jest na dwa zadanie i obejmuje: - Zadanie nr 1: dostawę fabrycznie nowej piaskarki-posypywarki - Zadanie nr 2: dostawę fabrycznie nowego pługa odśnieżnego 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do siwz. 3) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (wraz z częściami i podzespołami umożliwiającymi zamontowanie, podłączenie i sterowanie) do siedziby zamawiającego tj. do Powiatowego Zarządu Dróg w Grudziądzu, ul. Paderewskiego 233 własnym transportem i na własny koszt oraz ryzyko w uzgodnionym z Zamawiającym terminie. Wraz ze sprzętem Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty potwierdzające jakość oferowanego sprzętu. 4) Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na dostarczony sprzęt na okres nie krótszy niż 24 miesiące liczone od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. 5) Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego przeszkolenia dwóch pracowników Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi operatorskiej dostarczonego sprzętu. 6) Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny sprzętu w okresie gwarancji oraz serwis pogwarancyjny w miejscu użytkowania . 7) Producent sprzętu musi posiadać wdrożony i certyfikowany system zarządzania jakością ISO w zakresie projektowania, produkcji, sprzedaży i serwisu urządzeń komunalnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341444404
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatgrudziadzki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach