Przedsiębiorstwo Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 39-207 Brzeźnica, Paszczyna 62B
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 146817912 , fax. 146823391
- Data zamieszczenia: 2023-06-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o.
Paszczyna 62B
39-207 Brzeźnica, woj. podkarpackie
tel. 146817912, fax. 146823391
REGON: 180402931 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgo.net.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa fabrycznie nowej naczepy typu ruchoma podłoga" - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej naczepy typu ruchoma podłoga spełniającej obowiązujące normy i przepisy prawa, przeznaczonego na rynek Unii Europejskiej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34223100-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunek dotyczący: Zdolności technicznej lub zawodowej.Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał:- w ramach jednego zamówienia co najmniej jedną dostawę fabrycznie nowej naczepy typu ruchoma podłoga trzyosiowej o objętości min. 92 m3, DMC min. 34 000 kg, masie własnej min. 7 400 kg- max. 8 000 kg.Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-12
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną