Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 63-300 Pleszew, ul. Fabryczna
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 627 421 664 , fax. 627 422 968
- Data zamieszczenia: 2019-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
ul. Fabryczna 5
63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
tel. 627 421 664, fax. 627 422 968
REGON: 25042318400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkpleszew.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowej kserokopiarki wraz z instalacją i szkoleniem dla Projektu „Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Aglomeracji Pleszew” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Niniejsze zamówienie pn.: Dostawa fabrycznie nowej kserokopiarki wraz z instalacją i szkoleniem dla Projektu „Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Aglomeracji Pleszew”. Projekt otrzymał dofinansowanie ze środków Funduszu Spójności, w ramach działania 2.3 Gospodarka wodno- ściekowa w aglomeracjach, priorytet II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020 (Umowa o dofinansowanie Projektu nr POIS.02.03.00-00-0058/16 z dnia 28 czerwca 2016 roku). Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki kserokopiarki z funkcją drukowania, kopiowania i skanowania. Przedmiot zamówienia po dostawie, zainstalowaniu i przeszkoleniu min. 2 pracowników Zamawiającego gotowy do pracy. Ponadto Wykonawca dostarczy 1 komplet zapasowych tonerów. Minimalne parametry techniczne: - Technologia druku: laserowa, czterobębnowa; - Prędkość kopiowania: min. 25 kopii/min kolor/mono - Kopiowanie wielokrotne: do 999 egzemplarzy - Zoom: 25 - 400% (w skokach 1%) - Pamięć: Standardowa: 3 GB + dysk 250 GB - Podajnik boczny na 100 ark; - Podajnik papieru: min. 2 kasety po min. 500 sztuk przy czym jeden na A4, drugi A3; - Formaty papieru: A5 - A3, koperty, etykiety - Gramatura papieru: 70 - 250 g/m2; - Dupleks automatyczny - Automatyczny odwracający podajnik na 100 stron - Kolorowy ekran dotykowy 10", opisy na panelu oraz komunikaty na ekranie w języku polskim, - Drukarka sieciowa UFR II, PCL6,Adobe Postscript Level - Możliwość drukowania bezpośrednio z pamięci USB, Advances Space, zdalnego interfejsu - Obsługiwane typy plików: TIFF, JPEG, PDF, EPS i XPS - Skanowanie do e-mail, Skanowanie do FTP, Skanowanie do SMB, Skanowanie do skrzynki użytkownika, Skanowanie do USB, Skanowanie sieciowe TWAIN - Format plików: TIFF, JPEG, PDF, PDF/A-1b, XPS - Prędkość skanowania: min. 50 oryginałów/ min Dodatkowo Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia: - był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie był przedmiotem praw osób trzecich, - spełniał wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie, - przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi w języku polskim, aprobaty techniczne, certyfikaty itp., oraz niezbędne elementy (kable, przyłącza, itp.) do uruchomienia i pracy u Zamawiającego, - uruchomienie przedmiotu zamówienia przez pracownika Zamawiającego tylko po wpisaniu indywidualnego kodu PIN (ok. 10 osób), - możliwość blokowania drukowania, kserowania kolorowego dla wybranych pracowników, - możliwość generowania raportów dla każdego PIN, - minimalny okres gwarancji 3 lata, - w okresie gwarancji serwis bezpłatny. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30121100-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o podwykonawcach, oświadczenie z art. 91 ust. 3a
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną