Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki wyprodukowanej w latach 2008-2009r. w formie leasingu operacyjnego.

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Okrzei 140
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3133710 w. 15 , fax. 034 3132011
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
    ul. Okrzei 140 140
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. 034 3133710 w. 15, fax. 034 3132011
    REGON: 15151145840000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik-myszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki wyprodukowanej w latach 2008-2009r. w formie leasingu operacyjnego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki wyprodukowanej w latach 2008-2009r. w formie leasingu operacyjnego. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w pkt 3 siwz (opis przedmiotu zamówienia) 3.Dostawa na miejsce garażowania wskazane loco: na koszt i ryzyko Wykonawcy 4.Gwarancja na całą maszynę minimum 12 miesięcy 5.Gwarantowane szkolenie operatorów w zakresie obsługi technicznej 6.Wymagane przeglądy serwisowe co 500 mtg 7.Sieć serwisu stacjonarnego w odległości do 50km od Zamawiającego oraz serwis mobilny. 8.Dostawca jest autoryzowanym przedstawicielem producenta w Polsce. 9.Warunki leasingu operacyjnego w niniejszym postępowaniu: a)okres leasingowania - 36 miesięcy, b)opłata wstępna do 10% wartości, c)miesięczne raty leasingowe wyliczone w oparciu o stały WIBOR 1M na dzień spłaty raty leasingowej,w okresie obowiązywania umowy, pozostałe składniki raty leasingowej w oparciu o które będzie ustalona jej wysokość będą stałe, d)ubezpieczenie OC, NW i AC (majątkowe) jest płatne za cały rok z góry przez Wykonawcę. Wykonawca obciąży Zamawiającego wynikłymi z tego tytułu kosztami. e)opłata końcowa (wykup) 1% wartości, f)nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych opłat, z wyłączeniem opłat wynikających z przepisów prawa, g)prawo wykupu, h)waluta leasingu - PLN, i)pozostałe warunki leasingu regulowane są przez postanowienia Kodeksu Cywilnego. j)warunki płatności za przedmiot zamówienia: leasing na 36 miesięcznych rat, wysokość pierwszej wpłaty nie więcej niż 10% wartości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432600000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wpłacenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu , w szczególności: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia metodą warunku granicznego- spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1 wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zał. nr 1 1.2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 i art.24 ust1 i 2 pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2, zał. nr 3 2. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 2.2.Aktualne zaświadczenie z US, ZUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionego nie wcześniejniż3 miesiące przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczanie do udziału w postępowaniu albo składania ofert. 2.3.Aktualna informacja KRK w zakresie art.24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo składania ofert 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3.1.wykaz wykonanych w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż wymagany- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie -zał. nr 4 Dokumenty żądane przez zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach