Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie ogłasza przetarg
- Adres: 57-100 Strzelin, ul. Kamienna 3
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3923016 wew. 61, 63 , fax. 071 3923015
- Data zamieszczenia: 2009-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie
ul. Kamienna 3 3
57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie
tel. 071 3923016 wew. 61, 63, fax. 071 3923015
REGON: 02082095700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ - Specyfikacji technicznej koparko-ładowarki. Warunki płatności: Czynsz inicjalny - 1%. Równe raty leasingowe miesięczne. Czas trwania umowy 60 miesięcy. Ilość rat - 60. Wartość końcowa wykupu przedmiotu leasingu - 3 %. Koszt ubezpieczenia przedmiotu zamówienia w całym okresie obowiązywania umowy leży po stronie Wykonawcy Środkiem rozliczeniowym będzie PLN. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432610000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagana wpłata wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, 2.)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3.)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Ocena dokonywana będzie sposobem: spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2.)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, 3.)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniu ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-, 4.)Zaakceptowany wzór umowy (parafowany na każdej stronie), 5.)Parametry techniczne maszyny , 6.)Upoważnienie do reprezentowania firmy. 7.)Zgłoszenie uczestnictwa oraz załączniki do zgłoszenia uczestnictwa powinny zostać wypełnione ściśle według warunków i postanowień zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówieni, bez dokonywania w nich zmian przez wykonawcę i podpisane przez osobę lub osoby upełnomocnione. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy wykonawcy wpisuje on -nie dotyczy-.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatstrzelinski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ KOPARKO-ŁADOWARKI
Dodano: 2015-10-31 - DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ KOPARKO-ŁADOWARKI
Dodano: 2014-10-15 - Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej dla Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji DELFIN Sp. z o. o. w Ząbkowicach Śląskich
Dodano: 2014-04-15 - Dostawa fabrycznie nowej minikoparki gąsienicowej dla Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji DELFIN Sp. z o. o. w Ząbkowicach Śląskich
Dodano: 2012-08-14 - Leasing operacyjny z opcją wykupu używanej koparko - ładowarki
Dodano: 2012-07-13 - Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Świebodzicach.
Dodano: 2012-03-06 - Wynajem koparko - ładowarki na potrzeby powiatu kamiennogórskiego
Dodano: 2012-01-03 - DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ KOPARKO-ŁADOWARKI
Dodano: 2011-10-11 - dostawa nowej koparko ładowarki
Dodano: 2011-10-07 - Leasing operacyjny z opcją wykupu używanej koparko - ładowarki
Dodano: 2011-08-04