Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego

Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie ogłasza przetarg

  • Adres: 57-100 Strzelin, ul. Kamienna 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3923016 wew. 61, 63 , fax. 071 3923015
  • Data zamieszczenia: 2009-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie
    ul. Kamienna 3 3
    57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3923016 wew. 61, 63, fax. 071 3923015
    REGON: 02082095700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ - Specyfikacji technicznej koparko-ładowarki. Warunki płatności: Czynsz inicjalny - 1%. Równe raty leasingowe miesięczne. Czas trwania umowy 60 miesięcy. Ilość rat - 60. Wartość końcowa wykupu przedmiotu leasingu - 3 %. Koszt ubezpieczenia przedmiotu zamówienia w całym okresie obowiązywania umowy leży po stronie Wykonawcy Środkiem rozliczeniowym będzie PLN.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432610000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagana wpłata wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, 2.)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3.)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Ocena dokonywana będzie sposobem: spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2.)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, 3.)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniu ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-, 4.)Zaakceptowany wzór umowy (parafowany na każdej stronie), 5.)Parametry techniczne maszyny , 6.)Upoważnienie do reprezentowania firmy. 7.)Zgłoszenie uczestnictwa oraz załączniki do zgłoszenia uczestnictwa powinny zostać wypełnione ściśle według warunków i postanowień zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówieni, bez dokonywania w nich zmian przez wykonawcę i podpisane przez osobę lub osoby upełnomocnione. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy wykonawcy wpisuje on -nie dotyczy-.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatstrzelinski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach