Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowej koparko ładowarki.

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 14-500 Braniewo, Pl. Piłsudskiego 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6440204 , fax. 055 6440205
  • Data zamieszczenia: 2015-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    Pl. Piłsudskiego 2 2
    14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 6440204, fax. 055 6440205
    REGON: 17081810200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-braniewo.pl, bip.powiat-braniewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowej koparko ładowarki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje dostawę koparko ładowarki na plac Zarządu Dróg Powiatowych (Braniewo,ul. Królewiecka 55) w ilości: 1 szt. 1.Koparko ładowarka musi spełniać minimalne niżej wyspecyfikowane wymagania: 1)Fabrycznie nowa, rok produkcji 2015 lub 2014 2)Silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem, o maksymalnej mocy od 90 do 95 KM, spełniający normę emisji spalin Tier 4 lub równoważną, bez filtra cząstek stałych 3)Minimalny moment obrotowy 430 Nm przy 1 400 obr na min 4)Masa całkowita maksymalnie 8500 kg. 5)Skrzynia biegów typu Power Shift z co najmniej 4 biegami w przód i 4 wstecz rewers, (dopuszczalna skrzynia biegów automatyczna) wyposażona w blokadę zmiennika momentu 6)Napęd na cztery koła, przednia oś skrętna, koła przednie rozmiar 400na70 20 cali, tylne 480na80 26 cali, 7)Układ hydrauliczny- pompa wielotłoczkowa o przepływie min 160 l min i ciśnieniu roboczym min 250 bar. 8)Sygnał akustyczny cofania, 9)Kabina operatora spełniająca standardy normy ROPS FOPS, 10)Światła przednie drogowe oraz dodatkowe oświetlenie robocze przód : tył, 11)Skrzynka narzędziowa, 12)Osprzęt ładowarkowy: a)Łyżka ładowarki wielofunkcyjna o pojemności min 1,0 m3 z widłami do palet. b)Samo poziomowanie łyżki ładowarkowej. c)Układ : powrót do kopania: łyżki ładowarkowej. d)Wysokość załadunku co najmniej 3,0m e)Wysokość podnoszenia wideł co najmniej 2,5 m f)Wysokość wyładunku co najmniej 2,50 m, przechył łyżki 45 stopni g)Ładunek podnoszony do pełnej wysokości co najmniej 3000 kg. h)Siła skrawania łyżki min 6500 kG 13)Osprzęt koparkowy: a)Ramię robocze teleskopowe wysuwane . b)Głębokość kopania min 5,5 m c)Zasięg na poziomie gruntu od osi obrotu ramienia co najmniej 6,5 m. d)Zasięg na poziomie gruntu w bok od osi maszyny co najmniej 7,0 m. e)Wysokość załadunku co najmniej 4,5 m. f)Udźwig łyżki z wysuwem co najmniej 700 kg g)Udźwig łyżki bez wysuwu co najmniej 1400 kg h)Siła skrawania łyżki min 6000 kG i)Szybkozłacze koparkowe mechaniczne lub hydrauliczne j)Łyżka koparkowa o szerokości 330 do 370mm k)Łyżka koparkowa o szerokości 580 do 620mm l)Łyżka koparkowa o szerokości 850 do 9000mm m)Łyżka skarpowa o szerokości 1400 do 1600mm 14)Układ SRS amortyzujący ruchy ramienia ładowarkowego podczas transportu 15)Nawigacja satelitarna GPS z pomiarem stanu paliwa 16)Pełna na okres min. 12 miesięcy bez limitu motogodzin. 17)Gwarancja na silnik, skrzynie jazdy i mosty na okres min. 60 miesięcy z limitem 2000 motogodzin. 18)Podjęcie naprawy gwarancyjnej przez serwis, w miejscu ewentualnego unieruchomienia maszyny (siedziba ZDP lub teren Powiatu Braniewskiego) w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych od telefonicznego powiadomienia o usterce. 4.Odbiór dostawy: a)Odbiór dostawy koparko ładowarki dokonany będzie przez pracownika wskazanego przez Zamawiającego; b)Termin dostawy koparko-ładowarki: 7 dni od podpisania umowy; c)Miejsce dostawy: siedziba jednostki organizacyjnej ZDP: plac Zarządu Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55; d)Wykonawca przeszkoli z obsługi i warunków eksploatacji koparko ładowarki operatorów Zarządu Dróg Powiatowych w Braniewie. 5.Poza tym oferowany przedmiot dostawy musi posiadać: 1)Kartę lub książkę gwarancyjną, deklarację zgodności CE, kartę pojazdu, instrukcję obsługi w języku polskim, opis do katalogu części zamiennych oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu; 2)Wymagane atesty i spełniać warunki techniczne zgodne z europejskimi i polskimi normami. 3)Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdu co najmniej na okres 1 roku (pakiet ubezpieczeniowy obejmujący OC AC NW oraz Assistance 24h);
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432610000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 PLN (słownie zł: siedem tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wydłużenie pełnej gwarancji o okres większy niż 12 miesięcy (nie dłuższy niż 60 miesięcy)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat-braniewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach