Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 83-100 Tczew, ul. Czatkowska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 316 466 , fax. 585 315 729
  • Data zamieszczenia: 2019-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Czatkowska
    83-100 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 585 316 466, fax. 585 315 729
    REGON: 19004761700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuktczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki. Charakterystyka techniczna: 1) Parametry wymagane: - rok produkcji min. 2018, - silnik wysokoprężny o pojemności min. 4,0 litra i mocy maksymalnie 80 KM spełniający normę emisji spalin min. Tier4, - masa całkowita maszyny min. 8000 kg, - małe koła z przodu o rozmiarze min. 18”, duże z tyłu min. 26”, - napęd na dwie osie z możliwością napędu na jedną oś, - układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową, - kabina operatora z obrotowym fotelem, spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS, - sterowanie ramieniem ładowarkowym i koparkowym za pomocą joysticków z możliwością zmiany ruchów w systemie ISO/SAE. 2) Osprzęt ładowarkowy koparko - ładowarki: - system zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej, - system SRS amortyzujący ruchy ramienia ładowarkowego podczas transportu, - łyżka ładowarkowa z zębami dzielona (otwierana), wielofunkcyjna z możliwością spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównywania, - łyżka ładowarkowa montowana na szybkozłączu odpinana hydraulicznie, - widły do palet zamontowane na szybkozłączu, - pojemność znamionowa łyżki ładowarki min. 1,0 m3 3) Osprzęt koparkowy koparko - ładowarki: - możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego, - ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe), - szybkozłącze koparkowe, - łyżka z zębami o szerokości min. 0,6 m ± 0,05 m, - instalacja hydrauliczna do obsługi młota wyburzeniowego, - młot wyburzeniowy hydrauliczny o masie min. 300 kg. 4) Wyposażenie: - skrzynka narzędziowa, - zbiornik paliwa o pojemności min. 150 l, - wycieraczki szyby przedniej i tylnej, - błotniki kół przednich i tylnych, - smarownica ręczna, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, apteczka, - immobiliser lub inne zabezpieczenie przeciw kradzieżowe, - GPS z funkcją pomiaru spalania paliwa z abonamentem min. 3 letnim, - radioodtwarzacz. 5) Wymagane dokumenty pojazdu (w języku polskim): - deklaracja zgodności CE, - karta lub książka gwarancyjna, - instrukcja obsługi PL, - katalog części zamiennych lub dostęp ON-LINE. 6) Gwarancja i serwis pogwarancyjny: - wykonawca udzieli gwarancji na oferowaną koparko-ładowarkę na okres co najmniej 12 miesięcy z limitem przebiegu minimum 3000 motogodzin, - okres gwarancji liczy się od dnia protokolarnego przekazania przedmiotu zamówienia, - Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny koparko-ładowarki. Odległość autoryzowanego stacjonarnego punktu serwisowego nie więcej niż 60 km od siedziby Zamawiającego. 7) Uwagi końcowe: Koparko - ładowarka jako pojazd wolnobieżny musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1990 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy. 8) Realizacja dostawy: Miejsce realizacji dostawy: siedziba Zamawiającego, Zakład Usług Komunalnych, ul. Czatkowska 2e, 83-110 Tczew. Całkowity koszt dostawy (załadunek, dowóz, rozładunek) koparko - ładowarki do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca. Wykonawca zapewni należyte zabezpieczenie sprzętu w czasie transportu oraz przy załadunku i rozładunku. 9) Pozostałe wymagania Zamawiającego: Wykonawca przeszkoli w cenie oferty - trzech operatorów Zamawiającego, w zakresie budowy i obsługi koparko-ładowarki. Przyjęcie przedmiotu zamówienia nastąpi po protokolarnym odbiorze wszystkich określonych w SIWZ składników zamówienia. Protokół podpiszą upoważnieni przedstawiciele obu stron. Wykonawca musi być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanej koparko-ładowarki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43260000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający w niniejszym postępowaniu, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt III.1) niniejszego ogłoszenia, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1. 6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają wstępnie potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 z późn.zm.). 10. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 11. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. 12. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach