Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowej komory klimatycznej do symulacji warunków środowiska dla Wydziału Konserwacji i Restauracji Dzieł Sztuki Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, wraz z instalacją i uruchomieniem

Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-157 Kraków, Plac Matejki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2992041 , fax. 12 4226566
  • Data zamieszczenia: 2014-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
    Plac Matejki 13 13
    31-157 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 2992041, fax. 12 4226566
    REGON: 00027578300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowej komory klimatycznej do symulacji warunków środowiska dla Wydziału Konserwacji i Restauracji Dzieł Sztuki Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, wraz z instalacją i uruchomieniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dostawa fabrycznie nowej komory klimatycznej do symulacji warunków środowiska dla Wydziału Konserwacji i Restauracji Dzieł Sztuki Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, wraz z instalacją i uruchomieniem, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ilość - 1 sztuka. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : Komora klimatyczna do symulacji warunków środowiska. Ilość - 1 sztuka : a) Możliwość sterowania: temperaturą, wilgotnością względną powietrza, oświetleniem. b) Pojemność komory roboczej nie mniejsza niż 700 dm3. c) Wymiary zewnętrzne nie większe niż (szer. x wys. x gł.): 1300 x 2000 x 1000 mm. d) Wymiary wewnętrzne nie mniejsze niż (szer. x wys. x gł.): 970 x 1250 x 570 mm. e) Zakres temperatury: od -10st.C do 100st.C (bez oświetlenia i wilgotności). f) Zakres temperatury: od 20st.C do 60st.C (z oświetleniem i wilgotnością). g) Zakres wilgotności: od 10% do 90% wilg. wzgl. (bez oświetlenia). h) Zakres wilgotności: od 10% do 75% wilg. wzgl. (z oświetleniem). i) W zestawie 3 kasety oświetleniowe typu półkowego, o klasie obudowy IP65. Typ oświetlenia w każdej z kaset: światło VIS o barwie białej - zimnej, w połączeniu ze światłem UV pokrywający zakres od 320 do 400nm. j) Układ termostatowania komory wyposażony w komorę wstępnego termostatowania powietrza, elementy grzejne odsunięte od ściany komory, konwekcja wymuszona. Układ chłodzenia kompresorowy. k) Możliwość pracy, w tym podtrzymania nominalnych parametrów dla dolnych wartości temperatury, w temperaturze otoczenia do 32 st.C. l) Przy włączonej funkcji wilgotności: - stabilność temperatury w zakresie od ? 0,1 do ? 0,5st.C - jednorodność temperatury w zakresie od ? 0,2 do ? 1,0 K m) Przy wyłączonej funkcji wilgotności: - prędkość ogrzewania nie mniejsza niż 1 st.C/min., mierzona zgodnie z normą IEC 60068-3-5 - prędkość schładzania nie mniejsza niż 0,4 st.C/min., mierzona zgodnie z normą IEC 60068-3-5 - stabilność wilgotności nie gorsza niż +/- 2% wilgotności względnej powietrza. n) Dokładność ustawienia temperatury min. 0,1°C o) Dokładność nastawy wilgotności min. 0,1% wilg. wzgl. p) Bezobsługowy, pojemnościowy czujnik wilgotności. q) Liczba półek: 3, nośność półki minimum 45kg, nośność całego urządzenia min. 150 kg. r) Mocowanie półek na ścianach komory wewnętrznej, bez użycia dodatkowych stelaży i systemów mocujących. s) Masa urządzenia nie większa niż 310kg. t) Nawilżacz parowy, ciśnieniowy (nie dopuszcza się nawilżacza ultradźwiękowego i parowego bezciśnieniowego). u) Wyświetlacz LCD obrazujący przebieg parametrów pracy. v) Sterowanie mikroprocesorowe, zegar czasu rzeczywistego. w) Pamięć minimum 25 programów. x) Zintegrowany ze sterownikiem rejestrator parametrów pracy i zdarzeń alarmowych. y) Zasilanie wodne poprzez zewnętrzny zbiornik na wodę demineralizowaną. Odpływ wody skondensowanej możliwy do podłączenia do kanalizacji. z) Zabezpieczenie temperaturowe nie gorsze niż klasy 3.1, z alarmem wizualnym i akustycznym. aa) Drzwi dwuskrzydłowe, podwójne - zewnętrzne pełne i wewnętrzne przeszklone. Zarówno drzwi zewnętrzne jak i wewnętrzne powinny być wyposażone w uszczelnienia. Drzwi zewnętrzne powinny być wyposażone w system grzejny. bb) Wnętrze wykonane ze stali nierdzewnej. Obudowa malowana. cc) Interfejs Ethernet do komunikacji z oprogramowaniem kontrolno-sterującym dd) Oprogramowanie komputerowe, kontrolno-sterujące. ee) Port dostępu, na ścianie lewej, o średnicy w zakresie 30-40mm, wyściełany silikonem, zamykany dwustronnie silikonowymi zatyczkami. ff) Podstawa na 4 kołach jezdnych, minimum 2 z hamulcami. gg) Zasilanie jednofazowe, 230V, 50Hz, moc 3kW +/-10%, poziom hałasu nie większy niż 53dBa, pobór mocy przy 85°C/85% wilg. wzgl. nie większy niż 1,1kW. hh) Wykonawca powinien świadczyć autoryzowany przez producenta serwis na terenie Polski (w ofercie należy podać informację na temat serwisu). ii) Zamawiający informuje, że w budynku na drodze przejścia do miejsca przeznaczenia komory jest wąskie przejście (możliwa potrzeba częściowego demontażu komory przy wskazanych maksymalnych wymiarach zewnętrznych). 3. Wszystkie podane parametry techniczne są parametrami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować urządzenie o parametrach technicznych wyższych, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Do oceny parametrów technicznych będą brane pod uwagę wszystkie parametry techniczne zaoferowanego urządzenia. 4. Opis innych wymagań : 4.1. Szkolenie : a) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia z zakresu obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia w ramach złożonej oferty cenowej, 3 pracowników Wydziału Konserwacji i Restauracji Dzieł Sztuki. b) Szkolenie odbędzie się w dniu uzgodnionym pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. Przeszkolenie pracowników Zamawiającego będzie podstawą do wystawienia protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 4.2. Gwarancja : a) Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na dostarczone urządzenie na okres minimum : 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. b) Termin gwarancji biegnie od dnia odbioru przez Zamawiającego urządzenia, potwierdzonego bezusterkowym protokołem odbioru przedmiotu zamówienia. c) W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego w okresie gwarancji wad, usterek lub awarii urządzenia Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności w ciągu 48 godzin od zgłoszenia. d) W przypadku, gdy Wykonawca nie wypełni warunków gwarancji lub nie zastosuje się do powyższego punktu Zamawiający jest uprawniony do usunięcia wad, usterek lub awarii w drodze naprawy na ryzyko i koszt Wykonawcy, zachowując przy tym uprawnienia wynikające z gwarancji przysługujące mu na podstawie umowy. W takich przypadkach Zamawiający ma prawo zaangażować wybrany przez siebie podmiot zewnętrzny do usunięcia wad, usterek, awarii, a Wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty w ciągu 14 dni od daty otrzymania dowodu zapłaty. e) W przypadku, gdy naprawa urządzenia potrwa dłużej niż 14 dni roboczych, Wykonawca na żądanie Zamawiającego dostarczy w przeciągu 7 dni roboczych zastępcze urządzenie o zbliżonych parametrach technicznych. f) Wykonawca zobowiązuje się w czasie trwania gwarancji do nieodpłatnego dojazdu do Zamawiającego oraz nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego wad, usterek, awarii. g) W przypadku, gdy naprawa urządzenia będzie wymagała dokonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego transportu urządzenia do miejsca naprawy i z miejsca naprawy do siedziby Zamawiającego. h) Przy odbiorze urządzenia na podstawie protokołu odbioru przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty gwarancyjne, instrukcje obsługi i eksploatacji. i) Wykonawca zapewni nieograniczoną konsultację techniczną - telefoniczną i e-mailową w okresie gwarancji oraz wsparcie telefoniczne, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub strony internetowej po upływie gwarancji, a także pogwarancyjną, szybką, odpłatną naprawę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach