Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, Adama Mickiewicza
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 14 68 82 400 , fax. 14 68 82 545
- Data zamieszczenia: 2018-10-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
Adama Mickiewicza 2
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 14 68 82 400, fax. 14 68 82 545
REGON: 851661323 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umtarnow
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowej galanterii promocyjnej w ramach projektu: Obniżenie niskiej emisji w Tarnowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę na potrzeby Zamawiającego fabrycznie nowej galanterii promocyjnej, spersonalizowanej wg wskazówek Zamawiającego. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania jednolitego projektu graficznego (layotu) wraz z logotypami w pełnej kolorystyce 4 + 0, zgodnie z aktualnymi wytycznymi Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji projektu dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 oraz zasadami promocji i oznakowania projektów, z uwzględnieniem logotypów graficznych i wytycznych dla beneficjentów, wypełniania obowiązków informacyjno-promocyjnych w odniesieniu do tablic informacyjnych, informacji prasowych dostępnych na stronie internetowej: www.rpo.malopolska.pl 3. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu galanterię promocyjną zgodnie z poniższą specyfikacją: 1) Pamięć przenośna pendrive w ilości 200 szt., wg poniższej specyfikacji: • pojemność m.in. 16 GB, • pendrive metalowy, • kształt do uzgodnienia z Zamawiającym, • nadruk zgodny z przyjętym layoutem. 2) Długopis aluminiowy w ilości 200 szt., wg poniższej specyfikacji: • długopis automatyczny (w kolorze srebrnym) z wymiennym wkładem, • wkład w kolorze czarnym, • klips i końcówka długopisu w kolorze srebrnym, • wymiary 130 mm +/- 10 mm, • nadruk zgodny z przyjętym layoutem. 3) Notatnik w ilości 200 szt., wg poniższej specyfikacji: • notes klejony bez okładki, • wymiary 210 x 297 mm, • papier: min. 90 g – offset, • ilość kartek: 50, • klejenie: po krótkim boku, • spód podklejany kartonem, narożniki prostokątne, • nadruk zgodny z przyjętym layoutem. 4) Parasol w ilości 200 szt., wg poniższej specyfikacji: • parasol automatyczny z poliestru, • kolor biały, • drewniany trzon i rączka, • średnica czaszy parasola min. 100 cm, • nadruk zgodny z przyjętym layoutem. 5) Papierowe torby w ilości 200 szt., wg poniższej specyfikacji: • wysokość 19 cm, szerokość 25 cm, głębokość 9 cm, • papier kredowy matowy biały, zabezpieczony jednostronnie folią półmatową, satynową, • gramatura min. 170 g, • dno i uchwyt usztywnione tekturą, otwory na sznurek – metalowe w kolorze białym, • dwa uchwyty ze sznurka bawełnianego, • nadruk zgodny z przyjętym layoutem. 6) Filiżanka porcelanowa z uchem i ze spodkiem w ilości 200 szt., wg poniższej specyfikacji: • pojemność 150 ml, wysokość: 53 mm, • średnica 95 mm, • spodek o wymiarze 165 mm w kształcie elipsy, • kolor biały, wnętrze - kolor biały, • filiżanka i spodek z nadrukiem full color w technice kalkomanii i wypalania, • nadruk zgodny z przyjętym layoutem. 7) Kubek porcelanowy z uchem w ilości 200 szt., wg poniższej specyfikacji: • zwężany ku dołowi, • kolor biały, wnętrze – kolor biały, • pojemność 300-400 ml, • z nadrukiem full color w technice kalkomanii i wypalania, • nadruk zgodny z przyjętym layoutem. 8) Krówki tradycyjne w ilości 10 kg, wg poniższej specyfikacji: • cukierki krówki „ciągutki”, • smak mleczny, cukierki zawijane ręcznie w dwa papierki, • wewnętrzny biały najwyższej jakości umożliwiający łatwe odwijanie, • zewnętrzny kredowany, • minimalny termin do spożycia: 30.08.2019 r. • nadruk zgodny z przyjętym layoutem. 4. Wykonawca w pełni odpowiada za jakość użytego materiału. 5. Wszystkie towary, będące przedmiotem zamówienia, muszą być fabrycznie nowe. 6. Zamawiający wyraża zgodę na dostarczenie galanterii promocyjno-reklamowej których wymiary różnią się o +/- 10% od wymiarów wskazanych w pkt. 3. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Zamawiający stosując art. 26 ust 2f ustawy Pzp, wymaga złożenia wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji, oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 4 do ogłoszenia. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 2. W związku z faktem, iż Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3) dotyczy wyłącznie niepodleganiu wykluczeniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Produkcja wraz z dostawą 3000 szt. foliowych peleryn przeciwdeszczowych dla dorosłych, z nadrukiem o treściach edukacyjno-informacyjnych
Dodano: 2024-07-10 - Dostawa galanterii promocyjno-reklamowej oraz toreb ekologicznych na potrzeby Urzędu Miasta Tarnowa
Dodano: 2024-06-28 - Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla potrzeb Projektu pn.: „Wsparcie funkcjonowania i rozwój Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej w latach 2023-2024."
Dodano: 2023-11-08 - Dostawa fabrycznie nowych gadżetów do dalszej odsprzedaży
Dodano: 2023-05-12 - Zakup, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa
Dodano: 2023-05-11 - Dostawa sprzętu i materiałów na potrzeby oddziałów COVID
Dodano: 2021-04-27 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy materiałów reklamowych i promocyjnych z logo UJ w podziale na 3 części
Dodano: 2021-03-10 - Zaprojektowanie, wykonanie i dystrybucja tablic, certyfikatów dla jednostek POZ w ramach projektu „Wsparcie podmiotów podstawowej opieki zdrowotnej we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Budżetu Państwa
Dodano: 2021-02-24 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy materiałów reklamowych i promocyjnych z logo UJ w podziale na 11 części
Dodano: 2021-01-19 - Usługa produkcji i dostawa gadżetów z serii „Dziedzictwo na bogato” – produkcja i dostawa koszulek
Dodano: 2021-01-08