Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego systemu do kolorowego drukowania, kopiowania i skanowania wielkoformatowych dokumentów dla Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi.

Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-113 Łódź, ul. Traugutta 21/23
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6374706 , fax. 042 6374877
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi
    ul. Traugutta 21/23 21/23
    90-113 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6374706, fax. 042 6374877
    REGON: 47083053600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.modgik.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego systemu do kolorowego drukowania, kopiowania i skanowania wielkoformatowych dokumentów dla Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego systemu do kolorowego drukowania, kopiowania i skanowania wielkoformatowych dokumentów - kopiarki wielkoformatowej z dodatkową gwarancją wraz z jednoczesnym przejęciem (odkupieniem) w rozliczeniu dwóch atramentowych wyeksploatowanych kolorowych ploterów format A0: 1)OCE TCS 500, Rok zakupu: 2006 Nr fabryczny 552001634 Przebieg 468 m2 Stan techniczny: sprawny 2)HP DesignJet 800 C7780B Rok zakupu: 2001 Nr fabryczny SG0CU2204H Przebieg 2 749 m2 Stan techniczny: uszkodzona karetka drukująca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321407
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a zwłaszcza wykazali, że: a)zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostawy sprzętu drukująco-skanujacego lub o podobnym charakterze za kwotę brutto co najmniej 250.000zl brutto. Spełnienie warunku Zamawiający będzie oceniał na podstawie wykazu wg wzoru załączonego do SIWZ i przedłożonych dokumentów np. referencji, protokołów odbioru itp potwierdzających, że dostawy zostały wykonane z należytą starannością; b)przedstawią charakterystykę techniczną (karty katalogowe) oferowanego systemu drukujaco-skanujacego, wy-mienionego i określonego w Opisie przedmiotu zamówienia, obejmującego co najmniej: nazwę oferowanych urządzeń, producenta, oraz w przypadku oferowania urządzeń równoważnych - po-twierdzenia spełnianie przez oferowany sprzęt wymagań Zamawiającego wg konfiguracji określonej w Opisie przedmiotu zamówienia, odpowiadającej stopniem szczegółowości charakterystyce technicznej poszczególnych elementów i możliwości określonych w w/w opisie; c) spełniają warunki określone w niniejszej SIWZ oraz załączonym wzorze umowy. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. A.Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w ust. 3. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 p.z.p. B.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w ust. 3 lit. A pkt 1) a i b wszyscy wykonawcy muszą razem załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w ust. 3 lit. A pkt 2) a),b),c i d). Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 p.z.p. . C.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. A.Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów, zgodnie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami) w celu: 1)potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda załączenia do oferty: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e)oświadczenia, zgodnego z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i oświadczenia Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4; 2)potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda; a)wykazu zrealizowanych usług/dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostawy sprzętu drukująco-skanujacego lub o podobnym charakterze za kwotę brutto co najmniej 250.000zl brutto. Spełnienie warunku Zamawiający będzie oceniał na podstawie przedłożonych dokumentów np. referencji potwierdzających, że dostawy zostały wykonane z należytą starannością; b)charakterystykę techniczną (karty katalogowe) oferowanego systemu drukujaco-skanujacego, wy-mienionego i określonego w Opisie przedmiotu zamówienia, obejmującego co najmniej: nazwę oferowanych urządzeń, producenta, oraz w przypadku oferowania urządzeń równoważnych - potwierdzenia spełnianie przez oferowany sprzęt wymagań Zamawiającego wg konfiguracji określonej w Opisie przedmiotu zamówienia, odpowiadającej stopniem szczegółowości charakterystyce technicznej poszczególnych elementów i możliwości określonych w w/w opisie c) informację na temat Podwykonawców (Podwykonawcy), przy udziale, których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, d) dokumenty potwierdzające posiadanie aktualnej autoryzacji handlowej producenta na potwierdzenie warunku określonego w pkt 6.3. SIWZ; e)pełnomocnictwa dla reprezentanta wykonawców w przypadku wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. B.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. C.Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. D.Jeżeli Wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to wykonawca ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być poświadczone przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.modgik.lodz.pl w zakładce zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach