Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego, średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla STOWARZYSZENIA O.S.P.

Stowarzyszenie O.S.P. ogłasza przetarg

  • Adres: 24-340 Józefów nad Wisłą, Boiska Kolonia
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48601708544
  • Data zamieszczenia: 2019-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie O.S.P.
    Boiska Kolonia 15
    24-340 Józefów nad Wisłą, woj. lubelskie
    tel. +48601708544
    REGON: 06174023500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugjozefow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=79
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego, średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla STOWARZYSZENIA O.S.P.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla STOWARZYSZENIA O.S.P. z siedzibą Boiska Kolonia 15, 24-340 Józefów nad Wisłą. 2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku Nr 1 stanowiącym integralną część do niniejszej SWIZ. 3. Oferowany samochód musi: a) spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, z uwzględnieniem warunków technicznych dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. b) spełniać wymagania przewidziane dla średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla ochotniczych straży pożarnych. 4. Samochód musi być dopuszczony do ruchu drogowego na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 5. W dniu dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby jednostki, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać dokumenty niezbędne do dokonania rejestracji samochodu, STOWARZYSZENIA O.S.P. z siedzibą Boiska Kolonia 15, 24-340 Józefów nad Wisłą. 6. Samochód powinien posiadać książkę gwarancyjną w języku polskim i instrukcję obsługi zarówno pojazdu i zabudowy pożarowej z uwzględnieniem istotnych elementów wyposażenia pojazdu. 7. Wszystkie wskazane w dokumentacji SIWZ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć, jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/. 8. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia ma odpowiadać dokumentacji przetargowej. 9. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania rozwiązań równoważnych w odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia przewidzianych w specyfikacji zakupywanego sprzętu, w oparciu o art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez tabelaryczne porównanie danych technicznych urządzenia wymaganego w specyfikacji zakupywanego sprzętu z urządzeniem równoważnym. Rozwiązanie równoważne winno mieć minimum takie same parametry techniczne jak rozwiązanie wykazane w specyfikacji zakupywanego sprzętu. Składając ofertę z rozwiązaniami równoważnymi należy opisać propozycje dostawcy w załączonej do SIWZ specyfikacji zakupywanego sprzętu z zaznaczeniem pozycji, których zmiana dotyczy oraz uzyskać na etapie zapytań, pozytywną opinię dotyczącą rozwiązania równoważnego od zamawiającego. 3) Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu na wniesienie odwołania. 10. Wymagania dotyczące gwarancji: na pojazd wraz z wyposażeniem i zabudową pożarniczą - minimum 24 miesiące. 11. Ponadto wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia skalkuluje w cenie ofertowej i bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia dla min. 5 osób, które odbędzie się w siedzibie STOWARZYSZENIA O.S.P. Stare Boiska 42, 24 – 340 Józefów nad Wisłą, 13. Kod przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 34144210-3 – wozy strażackie 80510000-2 – usługa szkolenia specjalistycznego 14. Zamawiający dopuszcza wykonanie części przedmiotu zamówienia przez podwykonawców. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, należy o tym zamieścić informację w ofercie. Brak informacji oznaczać będzie, iż Wykonawca samodzielnie zrealizuje całe zamówienie. 15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 17. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 18. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy ) wg załącznika nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Uwagi dotyczące formy składanych dokumentów 1) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 2) Gdy przedstawiona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwość, co do jej prawdziwości, Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu; 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski; 4) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 5) W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 6) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach